Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is er veranderd na een "edit" ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wat is er veranderd na een "edit" ?

    Nadat een post ge-edit (geëdit ) is, heb ik het soms moeilijk om te achterhalen wat er eigenlijk in veranderd is.

    Is het geen idee om een wijziging in bold-underlined te zetten ? Zo valt een wijziging die relevante informatie bevat direct op.
    IK heb het hier nu niet over een verbetering van een typ- of spellingsfout.

    Er zijn bvb zo van die stickies die lang meegaan, en af en toe aangepast worden. Zo zien we direct waar we moeten zoeken, he ?
    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

  • #2
    Bedoel je dat iedereen afzonderlijk de tekst vet-onderstreept moet weergeven of dat zoiets automatisch gedaan wordt?

    Comment


    • #3
      Sommigen plaatsen nu al voor de duidelijkheid onderaan hun topic "Edit : " gevolgd door de toegevoegde tekst of met een aanduiding wat er precies gewijzigd werd, zo weet je direct wat er gewijzigd is.
      Dit is handig en het zou interessant zijn mocht dit meer toegepast worden. Natuurlijk is het niet nodig om, zoals je zelf al aangeeft, dit te doen bij een typcorrectie.

      Maar ... er zijn er ook die de edit-functie soms ge(/mis)bruiken om hun topic terug bovenaan de lijst te zetten. In dat geval is het natuurlijk moeilijk om een "Edit : + wijziging " te plaatsen of om iets te onderlijnen of in het vet te zetten ... en het is nog moeilijker om de wijziging te ontdekken Je kan natuurlijk altijd terloops eens de vraag stellen ...
      Mijn fotowebsite : www.filover.be

      Comment


      • #4
        Als ik dit gebruik, betekent heb meestal dat ik gewoon ergens iets mistikd heb en ik na het nalezen dat foudje rap woude herstelen.

        http://pieterbie.skynetblogs.be

        Comment


        • #5
          De editor zelf, bedoel ik.
          Neem nu de sticky van SD bvb. Dikwijls wordt er aan de eerste post iets toegevoegd (bijkomende info / gewijzigde info), maar dat valt niet zo op, als het niet vermeld of aangeduid wordt.
          Ik bedoel nu ook weer niet als er een deelnemer betaald heeft, he ?
          Originally posted by j@n
          Bedoel je dat iedereen afzonderlijk de tekst vet-onderstreept moet weergeven of dat zoiets automatisch gedaan wordt?
          www.damafoto.be
          Facebook Damafoto

          Comment


          • #6
            Ja, vooral in de koopjeshoek !
            Maar ... er zijn er ook die de edit-functie soms ge(/mis)bruiken om hun topic terug bovenaan de lijst te zetten.
            www.damafoto.be
            Facebook Damafoto

            Comment

            Working...
            X