Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eindelijk online :)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eindelijk online :)

    Mijn website staat eindelijk online, feel free to visit (and leave comments/suggestions)

    KLIK




    Grtz!
    No rules. Great shots.
    -
    Online

  • #2
    Re: Eindelijk online

    Ziet er goed uit ..Nu nog iets uitbreiden met een grotere portfolio en het is klaar.
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

    Comment


    • #3
      Re: Eindelijk online

      Absoluut mooi qua design, maar veel fouten tegen de Engelse taal.

      Comment


      • #4
        Re: Eindelijk online

        werkt lekker hoor.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Eindelijk online

          Ziet er inderdaad goed uit, maar inhoudelijk schort er toch nog een en ander:

          - Zoals al gezegd, veel fouten tegen het Engels.
          - Je "About" pagina gaat eigenlijk niet over jou, maar over fotografie.
          - Ik zou eerlijk gezegd niet de afkortingen "NXT" en "PRV" gebruiken, maar dat is eerder mijn keus.

          PS: Flash Catalyst? ;-)

          Comment


          • #6
            Re: Eindelijk online

            Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
            Ziet er goed uit ..Nu nog iets uitbreiden met een grotere portfolio en het is klaar.
            Jep, inderdaad Moet nog kijken wat ik er echt op wil

            Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
            Absoluut mooi qua design, maar veel fouten tegen de Engelse taal.
            Bedankt voor de correctie

            Oorspronkelijk geplaatst door KriVa Bekijk bericht
            Ziet er inderdaad goed uit, maar inhoudelijk schort er toch nog een en ander:

            - Zoals al gezegd, veel fouten tegen het Engels.
            - Je "About" pagina gaat eigenlijk niet over jou, maar over fotografie.
            - Ik zou eerlijk gezegd niet de afkortingen "NXT" en "PRV" gebruiken, maar dat is eerder mijn keus.

            PS: Flash Catalyst? ;-)
            Knoppen aangepast
            De about-pagina wou ik eigenlijk echt zo vind het niet noodzakelijk dat het enkel over mij gaat

            Het is gedaan met flash cs4
            No rules. Great shots.
            -
            Online

            Comment


            • #7
              Re: Eindelijk online

              Oorspronkelijk geplaatst door KriVa Bekijk bericht
              Ziet er inderdaad goed uit, maar inhoudelijk schort er toch nog een en ander:

              - Zoals al gezegd, veel fouten tegen het Engels.
              - Je "About" pagina gaat eigenlijk niet over jou, maar over fotografie.
              - Ik zou eerlijk gezegd niet de afkortingen "NXT" en "PRV" gebruiken, maar dat is eerder mijn keus.

              PS: Flash Catalyst? ;-)
              Dat BLIJF ik ongelooflijk straf vinden. Men beheerst "een" taal niet maar dat weerhoudt de persoon er niet van om uitgerekend dié taal te gaan gebruiken. En dan nog uitsluitend dié taal, natuurlijk.
              En waarom Engels gebruiken als je een Vlaming bent ? Om indruk te maken ? Op wié ? Ja, nu maak je écht indruk op je Engelstalig publiek.

              Ik had minstens mijn website 3-talig gemaakt : Nederlands, Frans en Engels. En hoewel ik "vrij goed" ben in talen (zelfs mijn Duits mag er nog zijn, na bijna 20 jaar zonder oefening) ging ik mijn teksten laten nakijken door een vakman. Bijvoorbeeld een Engelse en een Franse leraar. Dat is toch niet onmogelijk ? Mag het ook iets kosten ? Mogen die mensen daar een vergoeding voor vragen ? Tuurlijk wel, ik ging het zelfs laten DUBBEL checken en telkens 2 vakmannen inschakelen die niét van mekaar afwisten.

              Sorry, maar àlles wat ik doe check ik. Vaak tot in het belachelijke, maar ik ga me niét de riséé van het peloton laten verklaren door een ééntalige website op te starten met taalfouten.

              Vroeger leerden we dat élke brief een foto van jezelf was. Dat beeld komt hier goed van pas, op een FOTOGRAFIE-FORUM. Wel, zeg nu zelf, welke indruk maakt een website met taalfouten ? You're eyes, you're brains ?

              Komaan, doe toch eens een beetje moeite in het leven ! Wist je dat je maar één keer een eerste indruk kunt maken ?

              Vlug overdoen, man !

              Comment


              • #8
                Re: Eindelijk online

                Oorspronkelijk geplaatst door GlennVerbraeken Bekijk bericht

                Bedankt voor de correctie
                Wel ALLE suggesties toepassen hé Glenn, you're eyes is verkeerd, your eyes ! En zo verder want die fout maak je meerdere keren. En er zullen er nog wel zijn.

                Comment


                • #9
                  Re: Eindelijk online

                  Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
                  .. En er zullen er nog wel zijn.
                  Nog wat suggesties van mijnentwegend.
                  • Je geeft je geboortejaar, maar ook de maand, maar niet de dag. Dus tenzij die maand één of andere symbolische betekenis heeft, zou ik gewoon het jaar gebruiken.
                  • Geen hoofdletters na "..." (cf. Photography)
                  • to discuss heeft geen voorzetsel, dus die extra "on" is foutief.
                  • het is your head en niet you're head (= je bent hoofd)
                  • "take distance" is opnieuw een té letterlijke vertaling van "neem afstand". "take a step back" of "step back" is correct.
                  • "keep them in mind" wordt meer gebruikt in de context als "hou het in je achterhoofd", bijvoorbeeld als het gaat om een boodschappenlijstje. Niet bij foto's die je meeneemt in je diepe herinneringen... (wat je hier impliceert)
                  • ...


                  Er zijn nog tal van formuleringen die ik persoonlijk nooit zou gebruiken ("Just enjoy it, of not, I'm sorry" etc...), die grammaticaal wel correct zijn, maar minder kloppen qua stijl. Maar dat is dan weer persoonlijke keuze. Een Engelstalige zal nog meer de wenkbrauwen fronsen.

                  Verder vind ik de beeldkwaliteit van de foto's zeer laag, 't lijkt wel een harde jpeg compressie. Sommige gezichten lijken gemaakt uit legoblokjes... wat beetje jammer is voor je model én voor je portfolio. Ik zou daar toch eens naar kijken.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Eindelijk online

                    Er gaat volgens mij ook iets niet helemaal goed met de knoppen om naar de volgende/ vorige foto te gaan. Zodra je bij de laatste foto bent geweest en je weer terugbladert doet de knop om weer naar de volgende foto te gaan (> dus) het niet meer...
                    www.indetailfotografie.nl

                    Comment


                    • #11
                      Re: Eindelijk online

                      Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
                      Nog wat suggesties van mijnentwegend.
                      • Geen hoofdletters na "..." (cf. Photography)
                      • het is your head en niet you're head (= je bent hoofd)


                      Wat de hoofdletter betreft, tenzij je het als ART! bvb. wil gaan extra aandacht geven, wat hier het geval is. dus terecht gebruikt.
                      En zijn gebruik van you're en your is inderdaad overal verkeerd toegepast, jong hé, 1990. (kijk maar wat ze met men, m'n en mijn uitsteken allemaal) En ik bedoel daar niets verkeerd mee, ervaring komt met de jaren.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Eindelijk online

                        Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
                        Wat de hoofdletter betreft, tenzij je het als ART! bvb. wil gaan extra aandacht geven, wat hier het geval is. dus terecht gebruikt.
                        "Iets willen benadrukken - > hoofdlettertje gebruiken" is alvast een nieuwe spellingsregel voor mij

                        Als we dichterlijke vrijheid gaan aanvaarden als geldige spellingsregel, dan kunnen we maar helemaal voor anarchie gaan.

                        Je vergelijking met ART! gaat niet op, want dat lijkt mij meer een citaat van iemand die roept. In een stripverhaal of in een slogan. Of als eigennaam (van een band, van een politieke partij, een magazine, een merk, etc....)

                        In andere zinnen gebruikt hij géén hoofdletter voor photography - gelukkig maar.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Eindelijk online

                          Oorspronkelijk geplaatst door oracle Bekijk bericht
                          En waarom Engels gebruiken als je een Vlaming bent ? Om indruk te maken ? Op wié ? Ja, nu maak je écht indruk op je Engelstalig publiek.
                          Hangt van het publiek af. Als ik mijn stats bekijk (geen fotosite) is minder dan de helft Belgisch (Nl, F, D-talig dus). Je past je taal aan aan het publiek dat je verwacht.
                          bye, Maurice
                          https://on4bam.com/
                          Nikon D7500

                          Comment


                          • #14
                            Re: Eindelijk online

                            Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
                            "Iets willen benadrukken - > hoofdlettertje gebruiken" is alvast een nieuwe spellingsregel voor mij

                            Als we dichterlijke vrijheid gaan aanvaarden als geldige spellingsregel, dan kunnen we maar helemaal voor anarchie gaan.

                            Je vergelijking met ART! gaat niet op, want dat lijkt mij meer een citaat van iemand die roept. In een stripverhaal of in een slogan. Of als eigennaam (van een band, van een politieke partij, een magazine, een merk, etc....)

                            In andere zinnen gebruikt hij géén hoofdletter voor photography - gelukkig maar.
                            Ik buig andermaal nederig het hoofd voor iemand die andermaal in mijn negeerlijst land. Alsof stiff upper lip de enige weg is.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Eindelijk online

                              Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                              Hangt van het publiek af. Als ik mijn stats bekijk (geen fotosite) is minder dan de helft Belgisch (Nl, F, D-talig dus). Je past je taal aan aan het publiek dat je verwacht.
                              Klopt, en een site in meerdere talen is zo ouderwets.

                              Comment

                              Working...
                              X