Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotomaatje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fotomaatje

    ik ben een 23-jarige vrouw met een fysieke handicap. Ik hou heel erg veel van fotograferen ( canon 50d en 350 d ) maar zit met een probleem. Mijn man moet heel veel werken en ik heb door mijn handicap niet de mogelijkheid om met de auto te rijden, en dus te gaan fotograferen. Ik ben een west-Vlaamse en zoek daarom ook een enthousiaste fotogra(a)f(e) die het ziet zitten om met mij op fototocht te gaan.

  • #2
    Re: fotomaatje

    Beste tunderspook, aangezien er in de fora "aangeboden en gezocht" niet direct kan gereageerd worden op deze oproep, heb ik je post verplaatst naar het forum "algemeen". Alvast succes.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: fotomaatje

      Oorspronkelijk geplaatst door tunderspook Bekijk bericht
      ik ben een 23-jarige vrouw met een fysieke handicap. Ik hou heel erg veel van fotograferen ( canon 50d en 350 d ) maar zit met een probleem. Mijn man moet heel veel werken en ik heb door mijn handicap niet de mogelijkheid om met de auto te rijden, en dus te gaan fotograferen. Ik ben een west-Vlaamse en zoek daarom ook een enthousiaste fotogra(a)f(e) die het ziet zitten om met mij op fototocht te gaan.
      moeilijk hoor, denk dat het ook veel van je handicap afhangt.
      bedoel, heb je veel hulp nodig en zo?
      of gaat het alleen om vervoer?
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: fotomaatje

        hey
        dus het vervoer + als men mijn rolstoel willen duwen ben ik uit de nood, weet dat het niet niks is maar kan toch wel eens een poging wagen

        groetjes
        sas

        Comment


        • #5
          Re: fotomaatje

          Ik heb jarenlang uitstapjes allerhande gemaakt met mensen met een handicap (rolstoelers)
          Dit op vrijwillige basis. Dit zowel in eigen als in het buitenland. Dit ging wel nooit specifiek
          over fotografie, maar dat zou dus enkel een pluspunt kunnen zijn.
          Anders moet je me maar eens een pm sturen.

          Comment


          • #6
            Re: fotomaatje

            Sas ik hoop dat je een maatje kan vinden, en post die foto's.

            Comment

            Working...
            X