Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

30 finalisten Koeheide Fotowedstrijd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 30 finalisten Koeheide Fotowedstrijd

    op de Koeheide website vind je 30 geselecteerde foto's van 225 inzendingen.
    Op zaterdag 22 november zullen uit deze reeks van 30 de 3 winnaars gekozen worden.
    Kijk even bij "fotografen op de Koeheide"
    http://www.koeheide.be/
    Groeten
    Eddy

  • #2
    Wow, mooie sfeerbeelden... soms lijkt het wel op de Provence (maar dan mooier ) mijn favorieten 3-9-12-19-25-30
    Jan
    www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

    Comment


    • #3
      Hallo Eddy, stuk voor stuk prachtige foto's die geselecteerd zijn, ben benieuwd welke dat gaat winnen. Moet jou toch ook een goed gevoel geven als je die plaatjes ziet, met de moeite die jij hebt gedaan om deze wedstrijd en de streek te promoten.

      Groetjes, JantjeB.
      Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
      Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

      Comment


      • #4
        er staat geen tussen van quads of gebukte-fotografen-die-landkaartjes-aan-het-fotograferen-zijn, Eddy ... ben je zeker dat de juiste op je site staan ????
        embee ::: nikon stuff

        Comment


        • #5
          Originally posted by Jan66
          Wow, mooie sfeerbeelden... soms lijkt het wel op de Provence (maar dan mooier ) mijn favorieten 3-9-12-19-25-30
          Dag Jan,
          veel kans dat daar een winnaar tussen zit...
          Groeten
          Eddy

          Comment


          • #6
            Originally posted by jantjeb
            Hallo Eddy, stuk voor stuk prachtige foto's die geselecteerd zijn, ben benieuwd welke dat gaat winnen. Moet jou toch ook een goed gevoel geven als je die plaatjes ziet, met de moeite die jij hebt gedaan om deze wedstrijd en de streek te promoten.

            Groetjes, JantjeB.
            een heel fijn gevoel JanteB, 23 mensen die daar echt werk van gemaakt hebben. Sommigen zijn zelfs meerdere keren terug gekomen. Wel blij dat ik niet in de jury zat want het was zeer moeilijk kiezen: naast deze selectie van 30 zouden we nog makkelijk een tweede reeks van 30 topshots kunnen plaatsen.
            Groeten
            Eddy

            Comment


            • #7
              Eddy,

              Het is een leuke reeks geworden met een paar pareltjes van beelden bij. Vond dit een leuke opdracht, maar kon er niet aan deelnemen... veel te weinig tijd voor 't moment. Kan nog met moeite dit forum volgen. Ik hoop op betere tijden...

              Wou toch niet nalaten je te feliciteren met dit leuke initiatief. Het resultaat mag gezien zijn...

              Vriendelijke groet,
              Kariboe
              * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
              Euh... deze quotering is zeer subjectief !

              Comment


              • #8
                Jaaawatte , amaaaai , schooon

                Erwin
                Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
                http://album.zoom.nl/user/lindberg/

                Comment


                • #9
                  inderdaad mooie foto's. heb spijt dat ik niet meegedaan heb, al was ik dat wel van plan. ik ben zelfs eens een hele zondagnamiddag komen wandelen en foto's nemen maar er zat m.i. geen foto bij die echt de moeite was, dus heb ik ook maar niets opgestuurd

                  Comment


                  • #10
                    Ik vraag me af of iemand mijn entry ertussen gaat vinden
                    http://www.razziphoto.com/

                    Comment


                    • #11
                      Er zitten heel prachtige bij Eddy.

                      Deze selectie doet dit prachtig stukje natuurgebied alle eer aan.

                      http://www.ruve.be

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by razzi
                        Ik vraag me af of iemand mijn entry ertussen gaat vinden
                        ik denk dat Eddy, met zijn geoefend oog, er jou entry direct uithaald

                        eMJeke
                        website

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by eMJeke
                          ik denk dat Eddy, met zijn geoefend oog, er jou entry direct uithaald
                          oooooooooooh eMJeke, jij durft.... Den Eddy heeft wel niet veel keuze hé voor 't moment ....
                          embee ::: nikon stuff

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by embee
                            Originally posted by eMJeke
                            ik denk dat Eddy, met zijn geoefend oog, er jou entry direct uithaald
                            oooooooooooh eMJeke, jij durft.... Den Eddy heeft wel niet veel keuze hé voor 't moment ....
                            Oei embee een misverstand... ik bedoelde helemaal niet Eddy's zieke oog, maar op zijn fotografisch oog hé!
                            eMJeke
                            website

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by eMJeke
                              Oei embee een misverstand... ik bedoelde helemaal niet Eddy's zieke oog, maar op zijn fotografisch oog hé!
                              hihi ..eMJeke... ja 'k wist het wel hoor ...
                              Ik ben de slechterik ... hopelijk is Emac in een vergevensgezinde bui vandaag en kan hij 't één en 't ander door de vingers zien
                              embee ::: nikon stuff

                              Comment

                              Working...
                              X