Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto album

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • foto album

    Ik vroeg mij af hoe de huwelijksfotografen van tegenwoordig hun albums maken. Tegenwoordig kan je overal wel mooie fotoboekjes laten maken, maar bij het bekijken van enkele trouwalbums in de familie had dit toch nog steeds iets 'ouds'.

    Kleven jullie nog steeds zelf de foto's in, of laten jullie een boek/album drukken?

    alvast bedankt
    rubn
    http://www.eyeflash.wordpress.com
    www.facebook.com/eyeflashphotography

  • #2
    Re: foto album

    Wat bedoel je met iets 'ouds'. Is dit negatief of positief nostalgisch?
    Geplakt, wordt er steeds minder. Een kaliteits 'digitale' album kost ook wel wat geld en is niet te vergelijken met de fotoboekjes die je overal kan laten maken.
    Enkele


    maar ook dichterbij
    High quality professional printing services for professional photographers in the UK and worldwide. Home of the famous Bellissimo wedding album range.

    en elka heeft ook een beter fotoboek.
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

    Comment


    • #3
      Re: foto album

      neenee, met oud bedoel ik zeker niets negatiefs. ik noemde het wss oud omdat ik alleen maar zo'n -laat het mij nu- traditionele trouwalbums gezien heb.

      ik zal zeker je links eens bekijken, thx

      rubn
      http://www.eyeflash.wordpress.com
      www.facebook.com/eyeflashphotography

      Comment


      • #4
        Re: foto album

        Hier ook geen ingeplakte foto's meer voor huwelijksalbums (hoewel ik dat ook mooi vind). Maar Paly slaat de nagel op de kop: een deftig huwelijksalbum (digitaal), is niet te vergelijken met de fotoboeken die je her en der voor een prikje laat printen. Voor een kwalitatief in orde album betaal je snel enkele honderden euro's (inkoopprijs bij de leverancier, geen verkoopprijs naar de klant voor alle duidelijkheid). Voorbeelden van goeie huwelijksalbums: Asukabook, Vakcolor, Graphistudio,... Voorbeelden van digitale fotoboekjes die GEEN huwelijksalbums zijn (althans dat is mijn mening): fotobuch, hema, kruidvat, mypublisher,...

        Roeland
        www.135mm.be
        @135mm_leuven
        info@135mm.be

        Comment


        • #5
          Re: foto album

          Ik ben gaan zien .... Inderdaad allemaal "professionele" boeken ...maar niet toegeangelijk voor amateurs ....

          Ze vragen allemaal een BTW nr. !

          Ik heb enkele jaren met "Phototoalbum" gewerkt en was redelijk tevreden van de kwaliteit ! Jammer genoeg ben ik de laatste tijden helemaal niet meer tevreden ....

          Wat nu ...

          Iemand een idee ?

          Groejtes, Françoise

          Comment


          • #6
            Re: foto album

            jammer van die btw nr, ik had al eens vluchtig gaan zien en het zag er toch mooi uit.
            Waar zitten al die huwelijks fotografen hier?
            http://www.eyeflash.wordpress.com
            www.facebook.com/eyeflashphotography

            Comment


            • #7
              Re: foto album

              Profotonet.nl mag voor mij ook niet in het lijstje van de professionele albums ontbreken!
              Canon EOS400D - Canon EF-S18-55mm - Canon EF50mm f/1.8 MkII - Sigma 18-125 f/3.8-5.6 OS HSM

              Comment

              Working...
              X