Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw concept met jullie hulp?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuw concept met jullie hulp?

    Hallo,

    Ik ben volop bezig met de organisatie van een partyconcept. Een onvergetelijke partynacht in een danscafe, met special lightshow en decor. Tijdens deze partynacht zal er een fotoshoot plaatsvinden, een afgebakende zone waar fotomodelen poseren, deze afbakening zal gebeuren met een soort hoog dranghekken? Nu heb ik uiteraard jullie hulp nodig, want ik zoek modellen, decor, drukker voor flyers en affiches,... ik hoop dat ik op jullie steun kan rekenen. Want dan dragen jullie een steentje bij tot een fotografenparty???

    Greetz,
    Sven
    info@amazingthings.tk

  • #2
    1 ding vraag je niet en dat zijn fotografen ?

    Comment


    • #3
      Die is natuurlijk bang dat er 923 fotografen op komen dagen
      Dan zou ik zeggen... uhhh zoek zelf lekker wat modellen

      Oja en nog vergeten... haal dat e-mail adres er onder uit
      Eugene

      Nikon D100 / Nikkor AF-S 17-35 f2.8 IF ED / AF-S 80-200 f2.8 IF ED / Sigma 180 mm Apo Macro HSM / SB-80DX

      Comment


      • #4
        Awel,Amazing Sven,oeps sorry Sven Amazing,hier bij ons in de straat woont nen drukker,die zal zeker je affiches willen afdrukken.Ik zou zeggen,stuur em eens een mailtje
        Danny's Photosite

        Comment


        • #5
          Een beetje meer duidelijkheid zou hier niet mistaan.
          Ik begrijp dat je véél nodig hebt, maar wie gaat er fotograferen?
          Is het de bedoeling van in de lokatie een studio te bouwen, met studio belichting?
          Ok kies je voor een belichting in de party sfeer?
          Wat gebeurt er met de opnames, Kan er op contract gewerkt worden met de modellen.


          Allemaal vragen .....



          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

          Comment


          • #6
            Hallo,

            Vind het eigenlijk beetje jammer hoe sommigen onder jullie reageren. Er zou een soort studio moeten geplaatst worden in het danscafe, waar enkel gebruik gemaakt door de partyverlichting. Voor de modellen die zouden willen komen, die zouden het meer als een casting moeten zien, want er zal iemand aanwezig zijn van Amazing Models Agency, die met deze modellen verder zou kunnen gaan. Ik ben in gesprek met een fotograaf, stel als er iemand van jullie ook wil fotograferen contacteer me dan gewoon. Doel van de foto's, fun, het gaat hier om een test, als deze inorde is dan kunnen we verder gaan grotere projecten, een Fotoshoot Modelsnight???

            Greetz

            Comment


            • #7
              ik ken eigenlijk niet veel van fotografie, wel heb al meerdere malen foto's getrokken in café's, maar het is mijn inziens dat het heel moeilijk is scherpe foto's te nemen met sfeerbelichting van een café,
              ik heb ofwel een wazige foto met een goede sfeerbelichting
              ofwel een scherpe foto zonder sfeerbelichting

              ik wens je verder nog sukses met je initiatief
              canon powershot A70

              Comment


              • #8
                Veel hulp is hier precies niet, is er hier nu geen enkel fotograaf die zegt wow, daar wil ik wel aan meewerken? Fotografen, laat jullie horen!

                Comment


                • #9
                  'k vin het idee best leuk, en ik zou best willen komen fotograferen, maar waar hoe wanneer? gaat dit allemaal plaats vinden?

                  Flyers en affiches, mail me eens via mijn profile, wellicht kunnen we iets doen samen. Ik ken zelfs nog wel een goede en goedkope drukker (maar 't is wel in NL)

                  Groeten
                  Leo

                  Comment

                  Working...
                  X