Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD-Duffel 29-05-2010: Laatste 3

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SD-Duffel 29-05-2010: Laatste 3

    Hallo,

    1: Gevonden aan een deur van de kasteelwoning.



    2: Lantaarn aan het gemeenteplein.



    3: Kasteel ruine.



    mvg
    Marc
    Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
    M.v.g. Marc

  • #2
    Re: SD-Duffel 29-05-2010: Laatste 3

    Eerste vind ik wel een mooie , leuk te zien dat de vrouw duidelijk gefrustreerd is dat haar man weeral aan de drank zit . Natuurlijk kader is ook hel mooi, wel een beetje jammer van de achtergrond (of is het een reflectie?) wat voor iets te veel afleiding zorgt. Maar je kan maar moeilijk dat gebouw gaan slopen natuurlijk .

    grtjs
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

    Comment


    • #3
      Re: SD-Duffel 29-05-2010: Laatste 3

      Oorspronkelijk geplaatst door Edje C Bekijk bericht
      Eerste vind ik wel een mooie , leuk te zien dat de vrouw duidelijk gefrustreerd is dat haar man weeral aan de drank zit . Natuurlijk kader is ook hel mooi, wel een beetje jammer van de achtergrond (of is het een reflectie?) wat voor iets te veel afleiding zorgt. Maar je kan maar moeilijk dat gebouw gaan slopen natuurlijk .

      grtjs
      knap, vooral die eerste. heb ik zelf niet opgemerkt.
      http://www.photo-patricske.be
      Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

      Comment


      • #4
        Re: SD-Duffel 29-05-2010: Laatste 3

        Ik heb je die eerste (twee foto's in één) zien trekken. Stonden links en recht op het glas van de deur dacht ik. Mooi, reflectie was daar niet te vermijden.
        De lantaarn staat er eveneens goed op.
        BD0681BE -
        Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

        Comment


        • #5
          Re: SD-Duffel 29-05-2010: Laatste 3

          eerste foto heb ik ook gemist, goed gezien, de reflecties moet je erbij nemen maar de foto komt me iets te blauw over

          Comment


          • #6
            Re: SD-Duffel 29-05-2010: Laatste 3

            Heel mooi opgemerkt, die eerste!

            Nummer drie heeft best potentieel, maar je huidige nabewerking haalt er niet alles uit, vind ik.
            BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

            Comment


            • #7
              Re: SD-Duffel 29-05-2010: Laatste 3

              Oorspronkelijk geplaatst door baloo Bekijk bericht
              Nummer drie heeft best potentieel, maar je huidige nabewerking haalt er niet alles uit, vind ik.
              Je hebt gelijk maar helaas was het origineel ook niet ideaal en mijn kennis van photoshop is niet van die aard dat ik er alles kan/kon uithalen.
              Maar beetje bij beetje leer ik het wel het duurt alleen wat langer omdat het zelfstudie is.

              mvg
              Marc
              Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
              M.v.g. Marc

              Comment


              • #8
                Re: SD-Duffel 29-05-2010: Laatste 3

                Oorspronkelijk geplaatst door MP61 Bekijk bericht
                Je hebt gelijk maar helaas was het origineel ook niet ideaal en mijn kennis van photoshop is niet van die aard dat ik er alles kan/kon uithalen.
                Maar beetje bij beetje leer ik het wel het duurt alleen wat langer omdat het zelfstudie is.

                mvg
                Marc
                Marc, ik heb je derde foto eens snel door photoshop portable(schaduw en hooglicht) getrokken en dit is het verschil. Het moet nog beter kunnen maar dan heb ik wel photoshop in zijn geheel nodig.
                http://www.photo-patricske.be
                Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

                Comment


                • #9
                  Re: SD-Duffel 29-05-2010: Laatste 3

                  Mijn favoriet is de derde foto, al is het origineel te donker. Bij de bewerking van Patrick komt ze er al veel beter uit! Mooie compositie.
                  Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

                  Comment


                  • #10
                    Re: SD-Duffel 29-05-2010: Laatste 3

                    die eerste heb je mooi opgemerkt
                    proficiat met je verjaardag vandaag
                    ken je meer van de challenge, dus vond ik hier niet zo veel foto's van je
                    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                    Comment


                    • #11
                      Re: SD-Duffel 29-05-2010: Laatste 3

                      Ik dacht , amaai, nog een wel heel late reactie.
                      Bedankt voor de verjaardagwensen.

                      Je gaat inderdaad niet veel posts vinden van mij, omdat:
                      - ik er gewoon de tijd niet voor kan maken zoals ik het zou willen
                      - en ik iemand ben die niet zomaar iets fotografeer om te fotograferen, ik heb een doel nodig en daarom ligt de challenge mij ook meer.
                      - en als je foto's post dan vind ik ook dat je zelf commentaar moet geven op anderen hun werk en dat is niet evident omdat het over smaak gaat.

                      Toevallig was deze shootingdag in mijn buurt en daarom dat ik er aan heb kunnen meedoen. Het plan is dat ik ga proberen om dat nog meer te gaan doen maar dat is dan weer afhankelijk van ... eh ja... TIJD.


                      mvg
                      Marc
                      Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
                      M.v.g. Marc

                      Comment

                      Working...
                      X