Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opstart Fotoclub Poperinge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Opstart Fotoclub Poperinge

    Als een ganse tijd voel ik ervoor om een fotoclub te starten in Poperinge en na het verlof wil ik hiermee starten.

    Maar alvoor ik deze met grote trom aankondig, zoek ik nog mensen die naast gewoon lid ook wat medewerking willen geven aan dit project en dus vandaar als hier op bd een oproep naar toekomstige leden en hopelijk medewerkers.

    Doel van de club:
    - (voorlopig) maandelijkse samenkomst 3 de maandag van de maand in het zaaltje van The old Fiddler ( met guinness op vat uit Dublin )
    - praten en discussieren over fotografie: camera, lenzen, software
    - foto's bekijken en becommentariseren
    - af en toe een "expert" laten toelichting geven
    - naast de maandelijkse samenkomst het organiseren van activiteiten: dauwtripjes,natuurtochten , nachtfotografie, uitstappen naar god en her, strobisme met modellen, ....

    Als medewerkers vraag ik mensen waarop ik kan rekenen, gevoel hebben voor organisatie en ook iemand die wat aan webdesign kan doen.

    Elk lid dat een passie heeft voor fotografie en graag onder de mensen komt zal welkom zijn.

    vragen: reageer gerust of mail me camerlynck(apestaart)devid.be
    mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

    IMac/IPad/Mac Air 
    D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

  • #2
    Re: Opstart Fotoclub Poperinge

    Jammer dat ik nu in Mol woon, had ik nog in Menen gewoond dan had ik graag een handje geholpen.
    Ik wens u in ieder geval veel succes met uw iniatief.

    Grtz, RF
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Opstart Fotoclub Poperinge

      om actief mee te werken zal moeilijk zijn daar ik min. tot 19u werk en in De Panne woon , maar ik volg je post...
      Nikon D70 en D300 + Nikon-Tamron-Tokina tussen 11-400 mm.

      Comment


      • #4
        Re: Opstart Fotoclub Poperinge

        Moest ik nu nog in de streek zijn, ik had me mee geengageerd...

        (P.S. heb jij ooit in (ex)St.Stanislas gezeten?)
        Al doende leert men...

        Flickr

        Comment


        • #5
          Re: Opstart Fotoclub Poperinge

          Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
          Moest ik nu nog in de streek zijn, ik had me mee geengageerd...

          (P.S. heb jij ooit in (ex)St.Stanislas gezeten?)
          ja
          mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

          IMac/IPad/Mac Air 
          D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

          Comment


          • #6
            Re: Opstart Fotoclub Poperinge

            Mooi initiatief Devid, ik wens je alvast veel succes toe.
            Om actief een handje toe te steken is het een beetje uit de richting wat mij betreft.

            Comment


            • #7
              Re: Opstart Fotoclub Poperinge

              heel erg veel succes met de opstart! Poperinge is wat ver, maar als jullie een fototentoonstelling houden, stuur zeker een berichtje. Misschien komen we wel langs met een delegatie

              Ik zou zeker ook eens polsen bij het CvB voor de nodige ondersteuning.
              Stijn Swinnen
              Dank u om mijn website te bezoeken - Lenske Boortmeerbeek
              I am not a gear whore showing off my glass collection

              Comment


              • #8
                Re: Opstart Fotoclub Poperinge

                hallo Devid,hier al iemand die zich geroepen voelt om in zee te gaan met je in Poperinge
                veel Succes zou ik zeggen....
                Edmond
                Nikon D7100 + battrgrip :Nikon D90+ battr.grip MB-D80 : Nikon AF 50 f/1.8 : Sigma 18-35 f1.8 DC hsm ART: flitsers 2x yn560 III +1xSB24 Nikon :Fuji X-T30 + grip : lens fujinon XF 18-55 f 2.8-4 : lens fujinon XF 55-200 f 3.5-4.8 .

                Comment


                • #9
                  Re: Opstart Fotoclub Poperinge

                  Ik kom zéker af...!
                  Alvast veel suc6 met je initiatief...tof!!!
                  Groetjes,
                  Katrien

                  Comment


                  • #10
                    Re: Opstart Fotoclub Poperinge

                    Hoor anders ook eens bij de fotoclub van Aarschot, zijn nu 1 jaar bezig en lid van het CvB, ze kunnen jullie misschien ook een hoop tips geven...

                    Succes!!!
                    De gustibus et coloribus non est disputandum
                    Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

                    Comment


                    • #11
                      Re: Opstart Fotoclub Poperinge

                      David
                      een zeer goed initiatief..Zonhoven ligt ook wat ver uit de buurt maar als jullie ooit eens samekomen ergens in de buurt wil ik graag afspreken.
                      BTW In Hasselt is ook een Irish Pub..
                      Mvg, Pascal,Schoonspikke
                      Als je schiet..schiet dan raak!
                      500 PIXHuawei P30 PRO

                      Comment


                      • #12
                        Re: Opstart Fotoclub Poperinge

                        en voor inspiratie kan je natuurlijk ook altijd terecht op onze website ;-)
                        Stijn Swinnen
                        Dank u om mijn website te bezoeken - Lenske Boortmeerbeek
                        I am not a gear whore showing off my glass collection

                        Comment


                        • #13
                          Re: Opstart Fotoclub Poperinge

                          Oorspronkelijk geplaatst door anendel Bekijk bericht
                          heel erg veel succes met de opstart! Poperinge is wat ver, maar als jullie een fototentoonstelling houden, stuur zeker een berichtje. Misschien komen we wel langs met een delegatie

                          Ik zou zeker ook eens polsen bij het CvB voor de nodige ondersteuning.
                          Zelfde opmerking en CvB zeker doen ! Uit ervaring zou ik je toch aanraden kalm en langzaam opstarten. Rekening houden met je medeleden, hun visie en voorstellen, en daaruit een structuur destilleren. Wees voorzichtig met "experts" en "uitstapjes", kunnen destructief werken. Nieuwe leden (beginnelingen) op een positieve opbouwende manier bijstand verlenen en vooral jongeren stimuleren en waarderen met hun eigentijdse progressieve kijk en werk op fotografie. Kansen creëren voor A/V-montages. Bestuur samenstellen met betrouwbare mensen en beschermen. Voor de rest alle succes toegewenst
                          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                          Comment


                          • #14
                            Re: Opstart Fotoclub Poperinge

                            Om te participeren heb ik als leraar te weinig tijd, maar ik wil zeker lid worden!
                            Dit initiatief spreekt me heel erg aan! Enkele jaren terug zat ik bij Europicamera in Ieper, maar tussen al die 'oude venten' voelde ik mij niet echt thuis... Hopelijk komt er dus ook wat jong volk opdagen. Ik kijk er al naar uit!
                            Sven
                            Nikon D7000 - Tokina 11-16 F2.8 - Nikon 50 F1.8 - Sigma 105 F2.8 - Nikon 300m F4 - Nikon SB600

                            Comment


                            • #15
                              Re: Opstart Fotoclub Poperinge

                              En dat blond schuimend bier zie ik ook wel zitten! JUMMIE!
                              Nikon D7000 - Tokina 11-16 F2.8 - Nikon 50 F1.8 - Sigma 105 F2.8 - Nikon 300m F4 - Nikon SB600

                              Comment

                              Working...
                              X