Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Challenge moderator met verlof !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Challenge moderator met verlof !

    Daar ik mij van 12 Jun tot en met 20 Jun met verlof begeef, naar het buitenland wil ik even de aandacht vestigen over het verloop van de juni Challenge.
    Tijdens mijn reis zal ik niet beschikken over een internet verbinding en wordt het verloop van de juni Challenge als volgt gepland:
    Van 01 Jun tot en met 11 Jun:
    Normaal Challenge verloop. Het inzenden en valideren van de inzendingen zoals normaal.

    Van 12 Jun tot 20 Jun :
    Inzenden van de foto’s zoals normaal.
    De validatie van de ingezonden foto’s tussen 12 Jun tot 20 Jun zal pas plaatsgrijpen na mijn terugkeer uitverlof. Dit betekent dat de foto’s op de Challenge server geparkeerd blijven tot ik terug ben uit verlof. Maak U dus niet ongerust als Uw inzending tijdens deze periode niet gevalideerd wordt.
    Vanaf 20 Jun tot en met 22 Jun om 23u59:
    Inzenden van de foto’s zoals normaal.
    Alle geparkeerde foto’s ingestuurd tussen 12 en 21 Jun worden gevalideerd.
    Alle foto’s welke binnenlopen vanaf 20 Jun worden zoals naar gewoonte gevalideerd.
    Mag ik een oproep doen, Uw foto te controleren, of de foto voldoet aan de Challenge Rules, Voor de foto wordt ingezonden. Dit omdat de periode tussen 20 Jun en de afsluitdatum 23 Jun (= resterende validatie periode), kort zal zijn om geweigerde foto’s een herkansing te geven, tot herinsturen van een reglementaire foto.


    Alvast bedankt voor het begrip.
    Last edited by Koen; 1 juni 2010, 12:17.
    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

  • #2
    Re: Challenge moderator met verlof !

    ik wens U en U echtgenote een fijne vakantie toe.
    waar ze wellicht ook eens zal rondkijken of ze iets verfrissends en koel ziet voor de challenge
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

    Comment


    • #3
      Re: Challenge moderator met verlof !

      Bedankt lilybie voor de mooie wensen op een goede reis.

      We hopen daar ergens in de Franse bossen onze zoon met zijn reisgezel en 3 ezels reed meer dan 80 dagen rondzweft. Als we hen zouden kunnen vinden dan denk ik dat we eerder foto's zullen hebben van een warm weerzien.
      Spookys Fotoweb
      BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

      Comment


      • #4
        Re: Challenge moderator met verlof !

        Ook van mij een fijne vakantie en een warm weerzien met je zoon.
        Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

        Comment


        • #5
          Re: Challenge moderator met verlof !

          Bedankt Erven.

          Wie weet plaats ik hier, als we geluk hebben mijn zoon te vinden (of omgekeerd), dan enkele foto's van deze ontmoeting.
          Spookys Fotoweb
          BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

          Comment


          • #6
            Re: Challenge moderator met verlof !

            Alvast een prettige vakantie toegewenst
            Mijn fotowebsite : www.filover.be

            Comment


            • #7
              Re: Challenge moderator met verlof !

              Geniet met volle teugen van je welverdiende vakantie.
              Drink er eentje op ons gezondheid, niet op ieder van ons appart hé, want dan zou het wel eens kunnen dat je verlof wordt verlengd met een paar dagen.
              Kom zeker veilig en wel terug.
              Nikon D300s met nog wat glas en attributen
              Foto Lucky

              Comment


              • #8
                Re: Challenge moderator met verlof !

                een heel goei verlof,zeker een verdiend verlof...

                Comment


                • #9
                  Re: Challenge moderator met verlof !

                  Ik ben terug in het land.

                  Bedankt voor de mooie aanmoedigingen bij aanvang van mijn verlof.

                  Ondanks de weergoden mij niet gunstig gezind waren, heb ik toch kunnen genieten van een rustgevende heerlijke vakantie.
                  Spookys Fotoweb
                  BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                  Comment


                  • #10
                    Re: Challenge moderator met verlof !

                    Welcome back in Town.
                    Blij dat het toch nog is meegevallen en je hebt kunnen genieten van je verlof, ondanks de weergoden.
                    Nikon D300s met nog wat glas en attributen
                    Foto Lucky

                    Comment


                    • #11
                      Re: Challenge moderator met verlof !

                      Welkom terug, blijkbaar was het weer ook "koel en verfrissend" Hopelijk heb je zoon kunnen ontmoeten.
                      Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Challenge moderator met verlof !

                        Bedankt voor de verwelkoming lucky342 en Erven.

                        Het weer was inderdaad koel en eerder koud dan verfrissend.

                        Spijtig, we hebben onze zoon welke momenteel reeds 99 dagen in de Franse bossen ronddwaalt, met een vriend, 3 ezels en een hond niet kunnen ontmoeten.

                        Toen we thuiskwamen lag er een brief voor zijn moeder met de melding dat hij zich nog steeds in de Provence bevind. Wij hadden hem eerder verwacht in de Pyreneeën.

                        Wie interesse heeft in zijn manier van leven kan een kortfilmpje zien welke ik onlangs monteerde en op het net plaatste. (zie onderstaande link)

                        Link naar een Frans avontuur

                        In het filmpje zal je merken dat de 2 mannen oorspronkelijk ook nog vergezeld waren van een Woestijn Buizerd en een kerkuiltje.

                        De Woestijn Buizerd hebben ze ergens bij een fransman kunnen plaatsen. Dit was nodig omdat de Woestijn Buizerd steeds de Uil zag als een lekkere prooi.

                        Het kerkuiltje is intussen overleden. Het uiltje had een vergiftigde rups gegeten. De veearts heeft het uiltje laten inslapen, om te vermijden dat het onnodig verder zou lijden.
                        Spookys Fotoweb
                        BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                        Comment


                        • #13
                          Re: Challenge moderator met verlof !

                          Zopas het filmpje bekeken en chapeau voor wat die mannen ondernemen. Moet een enorme belevenis zijn.
                          Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Challenge moderator met verlof !

                            Niet alleen een belevenis, een echt avontuur, puur in de natuur zonder moderne toestandjes.
                            Er zouden zich meerdere mensen aan dergelijke avonturen moeten begeven om terug te weten te komen hoe goed wij het hier hebben.
                            Nikon D300s met nog wat glas en attributen
                            Foto Lucky

                            Comment

                            Working...
                            X