Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

proficiat aan Erven

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • proficiat aan Erven

    een diike proficiat Erven
    je stak met verve boven de rest uit
    is een top plaatje
    ook aan de nr's twee en drie een dikke proficiat
    en aan de gehele top 12
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

  • #2
    Re: proficiat aan Erven

    Ook van mij een dikke proficiat aan het adres van Erven.
    Het is zoals lilybie aanhaalt, dat je met deze foto met kop en schouder boven alle andere deelnemende foto’s uitsteekt.
    Het is dan ook een pracht van een foto die wel verdiend de winnende foto van de Challenge mag zijn.
    Meer zelfs, met deze foto wordt U niet alleen de winnaar van deze Challenge, maar neemt U ook de eerste plaats in de jaarrangschikking en voorlopig de eerste plaats in de beste Challenge foto van het jaar 2010. Uw fotojaar, kan al niet meer stuk Erven.
    Ook mijn felicitaties aan Lolooke en disc, met hun behaalde tweede en derde plaats voor deze Challenge.
    Als men de resultaten bekijkt, dan stel ik vast dat (de top fotograaf Erven) de andere foto's aan elkaar zijn gewaagt. De punten liggen dan ook heel dicht bij elkaar.
    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

    Comment


    • #3
      Re: proficiat aan Erven

      Ik heb de challenge niet helemaal kunnen opvolgen maar ik wist wel meteen dat deze prachtige foto de terechte winnaar ging worden. Een heel dikke proficiat

      Grtz Tigo
      To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
      Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

      Comment


      • #4
        Re: proficiat aan Erven

        nen hele dikke terechte proficiat voor den "BESTE",zelfs over het hele afgelopen jaar de meeste punten....Knap ik hang weer maar eens aan de staart,dat moet dan maar moet ooit eens veranderen,en we leren bij

        Comment


        • #5
          Re: proficiat aan Erven

          Een dikke profitiat voor een terechte winnaar. Het is dan ook een pracht van een foto die goed overwogen is geweest eer er werd afgedrukt.
          Ook profitiat voor de tweede en derde plaats alsmede voor de rest van de top 12
          Nikon D300s met nog wat glas en attributen
          Foto Lucky

          Comment


          • #6
            Re: proficiat aan Erven

            Van Harte, en deze keer zat ik er niet naast.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: proficiat aan Erven

              Citaat meeuws
              ik hang weer maar eens aan de staart,dat moet dan maar moet ooit eens veranderen,en we leren bij
              Dit is de goede instelling, gewoon Uw eigen weg blijven gaan en daar waar nodig leren bij anderen.

              In de tijd ben ik ook nog voorlaatste geweest. Ze hebben zelfs van mij een Challenge moderator gemaakt.
              Spookys Fotoweb
              BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

              Comment


              • #8
                Re: proficiat aan Erven

                Proficiat aan Lolooke, die een van mijn favorieten was, met de tweede plaats en aan disc met de derde plaats. Ook aan de top 12 en eigenlijk aan allen die aan deze toch moeilijke opdracht meegedaan hebben. Eigenlijk vind ik het wel jammer dat er enkele van de chalenge-toppers ontbreken in de uitslag.

                Na mijn minst scorende foto van vorige maand (uit mijn 14 deelnames) nu mijn beste, ...het kan verkeren. (dus Meeuws dit beloofd voor volgende maand)
                Eigenlijk heb ik het geluk gehad dat ik toevallig deze bank zag staan langs de dijk tussen Oostende en Middelkerke, want ik was eigenlijk met iets anders bezig.
                Toen gewacht tot de zon onderging maar mijn eerste foto's waren niet naar mijn gedacht. Te veel witte sluiers in de lucht en het bankje te veel in silhouet. Heb dan maar gewacht op de dag dat er geen sluiers waren in de lucht, (en willicht met dank aan de ijslandse vulkaan ook geen vliegtuigstrepen), om terug te rijden. Toen ook mijn flitser en triggers meegenomen om op het bankje en de voorgrond in te flitsen (met oranjefilter daar anders het bankje te wit/koel was tegenover de zonsondergang).

                In feite heb ik in het anderhalfjaar dat ik fotografeer enorm veel geleerd door de challenge. Enerzijds door de commentaren die ik gekregen heb op mijn deelnames, anderzijds door het critisch bekijken en oordelen op mijn en andermans inzendingen. Daarom dank aan alle deelnemers en aan Spooky om deze challenge te organiseren.
                Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

                Comment


                • #9
                  Re: proficiat aan Erven

                  Het is inderdaad de beste inzending dat ook gewonnen heeft!
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: proficiat aan Erven

                    Een dikke proficiat aan Erven Een pracht van een foto heb jij ingestuurd, die moest wel winnen! En met jouw uitleg , daar is toch weer wat uit te leren, ik dacht wel dat die foto ingeflitst was ! Perfect !

                    Ook proficiat aan de top 3 , ikzelf vond het géén gemakkelijke opdracht deze maand!

                    Grts Maddy
                    zero

                    Comment


                    • #11
                      Re: proficiat aan Erven

                      een dikke proficiat aan erven
                      en felicitaties aan de deelnemers...er waren hele mooie bij

                      groetjes aline
                      groetjes aline

                      Comment


                      • #12
                        Re: proficiat aan Erven

                        Ook mijn felicitaties voor Erven met zijn verdiende overwinning.
                        Ook de inzending van disc is mooi van opbouw en kleur.
                        Uiteraard ben ik ook in de wolken met mijn tweede plaats. Het is een eer te mogen worden geflankeerd door twee mooie foto’s.
                        Het lag niet in mijn verwachtingen dat ik met mijn foto een tweede plaats in de wacht kon slepen.
                        Telkens ik deelneem, is het steeds een poging om mij te kunnen plaatsen bij de 12 besten. Maar dat is wegens het toch wel hoge niveau welke de Challenge bereikt moeilijk haalbaar. Daarom ben ik meestal al tevreden als ik het algemeen puntengemiddelde van de Challenge kan benaderen.
                        Ditmaal had ik een lucky Shot en het geluk dat de grote kanonnen zoals een Tigo, Stampers en willempieke niet deelnamen. Ook de weinige deelnemers zullen wel in mijn voordeel hebben gespeeld.
                        Maar toch is het eens fijn erbij te mogen horen.

                        Comment


                        • #13
                          Re: proficiat aan Erven

                          Van harte gefeliciteerd Erven en de rest van het podium
                          Mijn fotowebsite : www.filover.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: proficiat aan Erven

                            Aan de punten te zien was de winnende foto bijna unaniem ieders favoriete inzending. Een meer dan logische winnaar dus + een dikke proficiat !!!
                            The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                            Comment


                            • #15
                              Re: proficiat aan Erven

                              Proficiat Erven.
                              Van toen ik jouw foto aanklikte, wist ik "dit is hem voor mij".
                              Prachtig gedaan.

                              groetjes

                              moniq
                              groetjes, moniq (BD1321BE)

                              A picture paints a thousand words

                              Comment

                              Working...
                              X