Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sing a Song

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sing a Song

    If it doesn't kill you, it makes you stronger.

  • #2
    Re: Sing a Song

    Ik zou graag deze nog heel even naar boven willen halen.
    129 kijkers en geen enkele reactie. Dan zou ik graag willen weten of de foto niet aanspreekt, niet goed is, verkeerde genre of valt er gewoonweg niks over te zeggen ?
    If it doesn't kill you, it makes you stronger.

    Comment


    • #3
      Re: Sing a Song

      Ik vind dit een best te genieten foto. De ruis stoort helemaal niet. Maar het kijkt wat onprettig door het beeld naar rechts te laten hellen denk ik.

      Comment


      • #4
        Re: Sing a Song

        sterk, mede door de geslaagde omzetting.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Sing a Song

          Oorspronkelijk geplaatst door Zzztef Bekijk bericht
          Ik vind dit een best te genieten foto. De ruis stoort helemaal niet. Maar het kijkt wat onprettig door het beeld naar rechts te laten hellen denk ik.
          Kijk, dat is een overdenking waard. Thanks.
          If it doesn't kill you, it makes you stronger.

          Comment


          • #6
            Re: Sing a Song

            Ik had hem gemist denk ik... en de helling is hier inderdaad misschien niet helemaal op zijn plaats, of iets te groot om de 'kijklijn' goed te hebben.
            Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
            www.musicinframe.be

            Comment


            • #7
              Re: Sing a Song

              Zuuuuuucht
              Last edited by oracle; 22 juni 2010, 21:38.

              Comment


              • #8
                Re: Sing a Song

                Oorspronkelijk geplaatst door oracle Bekijk bericht
                Mooie foto vanuit een ongewone hoek. Ben ik dom als ik die zangeres niet ken ?
                Natuurlijk niet. Het is Sandra Coelers, een Nederlandse jazz zangeres.
                If it doesn't kill you, it makes you stronger.

                Comment


                • #9
                  Re: Sing a Song

                  Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
                  Ik had hem gemist denk ik... en de helling is hier inderdaad misschien niet helemaal op zijn plaats, of iets te groot om de 'kijklijn' goed te hebben.
                  Ik neem het mee als overdenking, zoals ik al eerder aangaf. Ik kan mij er iets bij voorstellen. Ik zou graag wat meer info hebben over de kijklijn. Ik ben daar wel nieuwsgierig naar en kan een mooi leermoment zijn. Persoonlijk heb ik er niet zo'n moeite mee. anders had ik het niet gedaan op deze manier. Laat je mening horen. En gewoon zeggen wat je bedoelt, dus met andere woorden: je hoeft mij niet te sparen.
                  If it doesn't kill you, it makes you stronger.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Sing a Song

                    Ik krijghet niet eens voor elkaar alle geplaatste foto's te bekijken, laat staan dan ook nog van zinnig commentaar te voorzien.
                    Iets goeds kan zo moeten wachten op een schopje omhoog en ik moet zeggen dat je heel geduldig was (of was je hem zelf ook al vergeten?).

                    Mooie foto, passende 'korrel'.

                    Boven haar linkse oog zit nog een ontsierende zwarte kronkel.
                    Over kijklijnen heb ik geen wetenschap te delen.
                    Van waardering geniet ik.
                    Van kritiek leer ik.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Sing a Song

                      Ik denk niet dat er zoiets als info over dé kijklijn bestaat. Soms werkt het, soms niet.
                      Misschien komt het hier onbewust wat onnatuurlijk over omdat haar haar, oorringen en kabel van microfoon niet de schijnbare richting van de zwaartekracht volgen? 't kan ook gewoon zijn dat ik een (te) klassieke kijker ben.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Sing a Song

                        Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                        Ik krijghet niet eens voor elkaar alle geplaatste foto's te bekijken, laat staan dan ook nog van zinnig commentaar te voorzien.
                        Iets goeds kan zo moeten wachten op een schopje omhoog en ik moet zeggen dat je heel geduldig was (of was je hem zelf ook al vergeten?).

                        Mooie foto, passende 'korrel'.

                        Boven haar linkse oog zit nog een ontsierende zwarte kronkel.
                        Over kijklijnen heb ik geen wetenschap te delen.
                        Het is zeer zeker niet mogelijk om alle foto's te bekijken. Dat lijkt mij duidelijk
                        En ja, ik was inderdaad geduldig, ik was het eigenlijk een paar dagen geleden al van plan. Ik was de foto op een gegeven moment aan het volgen hoeveel kijkers er nu waren. En ik weet dat op andere sites de foto goed ontvangen was.

                        Verdomd, de zwarte kronkel zie ik nu pas. Die gaat verwijderd worden. Hartelijk dank !
                        Ik had het zelf helemaal nog niet gezien. Ik ben blij met deze opmerking.
                        If it doesn't kill you, it makes you stronger.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Sing a Song

                          Update:
                          Met grote dank aan Plaatwerker. Hoe meer ik er op ging letten hoe erger die kronkel werd.

                          If it doesn't kill you, it makes you stronger.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Sing a Song

                            In een beeld zitten meestal verschillende lijnen, vlakken,... die een verdeling maken. JE kan dat mathematisch bekijken, maar da's geen garantie. Een algemene richtlijn die het vaak doet is die van de 2/3de verdeling, een vereenvoudiging van de in de natuur waanzinnig veel voorkomende gulden snede verhouding. Net zoals de Fibonacci reeks overigens, die samenhangen ook geometrisch kan leiden tot afwijkende figuren en plaatsingen... moet je allemaal maar eens op googlen.
                            Verhouding is 0,618 of 1,618 of 1/1,618... of was he* 1/0,618? Reken anders 1/2*wortel 5 + 1/2 uit.
                            Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                            www.musicinframe.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Sing a Song

                              Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
                              In een beeld zitten meestal verschillende lijnen, vlakken,... die een verdeling maken. JE kan dat mathematisch bekijken, maar da's geen garantie. Een algemene richtlijn die het vaak doet is die van de 2/3de verdeling, een vereenvoudiging van de in de natuur waanzinnig veel voorkomende gulden snede verhouding. Net zoals de Fibonacci reeks overigens, die samenhangen ook geometrisch kan leiden tot afwijkende figuren en plaatsingen... moet je allemaal maar eens op googlen.
                              Verhouding is 0,618 of 1,618 of 1/1,618... of was he* 1/0,618? Reken anders 1/2*wortel 5 + 1/2 uit.
                              http://www.soulsofdistortion.nl/images/picture%2025.gif
                              En gewoon op gevoel ? Zonder al die wiskunde ?

                              Maar dat neemt niet weg dat ik je bijdrage snap en ook even op je meegeleverde link ga kijken. Dus je hebt voor mij een zinnige bijdrage geleverd. Thanks.
                              If it doesn't kill you, it makes you stronger.

                              Comment

                              Working...
                              X