Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

5D Mark III

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 5D Mark III

    Ik ging mij deze week de 5D mark II halen...
    Maar nu vertelde iemand mij dat er waarschijnlijk volgend jaar de 5D Mark III zou uitkomen...

    Dus ik zit met twijfels zou ik beter met dat geld nog een goede lens halen of gewoon de Mark II halen??

    Ik shoot nu ongeveer een jaartje, en gebruik nog steeds de 450D
    Het is dus tijd om te veranderen...maar onlangs nog een 85mm f 1.2 lens gekocht en die zit nog in doos omdat ik ze echt op de nieuwe camera wou gebruiken.

    Wat zouden jullie in mijn plaats doen??
    wachten of niet?

    xx
    Nella Balda Photography

  • #2
    Re: 5D Mark III

    En als je dan volgend jaar de Mk III koopt dan brengt men mss anderhalf jaar later de Mk IV uit en zo blijf je bezig...

    Ik hou me er niet meer mee bezig. Heb ik iets nodig en ik heb er budget voor dan schaf ik me dat aan. Heb ik het geluk dat 2 maand later er een nieuwe versie van uit komt dan kan ik de huidige versie waarschijnlijk wat goedkoper kopen en that's it.
    Canon EOS400D - Canon EF-S18-55mm - Canon EF50mm f/1.8 MkII - Sigma 18-125 f/3.8-5.6 OS HSM

    Comment


    • #3
      Re: 5D Mark III

      ik zou om die 5DmkII lopen
      en snel!
      5DmkIII en wat glas

      Comment


      • #4
        Re: 5D Mark III

        Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
        ik zou om die 5DmkII lopen
        en snel!
        zeker is een heerlijke camera die ik zelf ook wel zou willen
        With Canon, I can (or at least try)
        Photastic.be ~ Passion for the picture
        Nieuwe site

        Comment


        • #5
          Re: 5D Mark III

          zou wachten op de Mark 4.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: 5D Mark III

            Je kan altijd blijven wachten. Bij release ligt de prijs dan te hoog, dus moet je weer wachten tot die een beetje daalt, maar dan... dus je blijft bezig. Dan moet je nog kijken of die nieuwe features het extra geld waard zijn. Misschien idd beter in nieuwe lenzen investeren.

            Als ik naar je site kijk en de resultaten zie die je met je 450D haalt na 1 jaar ervaring (), dan hoop ik dat je snel kan upgraden. Ik kijk er al naar uit wat dat gaat geven!
            Check out our travel experiences in the British Columbia, Canada. http://pmcanada.wordpress.com

            Comment


            • #7
              Re: 5D Mark III

              haha dat is wat ik ook dacht...zowieso komen er altijd nieuwere modellen uit...dat is commerce.
              De 5D mark II is echt een toestel waarvoor ik al een tijdje aan het sparen ben
              Nella Balda Photography

              Comment


              • #8
                Re: 5D Mark III

                potverdekke, wat een foto's op je site!
                Ga van BD af en ga die mark II halen, NU !!!!

                Comment


                • #9
                  Re: 5D Mark III

                  Oorspronkelijk geplaatst door Weirddoc Bekijk bericht
                  Je kan altijd blijven wachten. Bij release ligt de prijs dan te hoog, dus moet je weer wachten tot die een beetje daalt, maar dan... dus je blijft bezig. Dan moet je nog kijken of die nieuwe features het extra geld waard zijn. Misschien idd beter in nieuwe lenzen investeren.

                  Als ik naar je site kijk en de resultaten zie die je met je 450D haalt na 1 jaar ervaring (), dan hoop ik dat je snel kan upgraden. Ik kijk er al naar uit wat dat gaat geven!
                  Ja idd zo kan zo blijven wachten , ik lig al alle dagen te dromen van wat ik zou willen doen met de nieuwe camera lijk net een klein kind

                  Echt erg bedankt ik kan zelf ook niet meer wachten om ze te hebben
                  Ik heb enorm veel plezier gehad aan mijn 450d maar de mark II is echt mijn droom toestel
                  Nella Balda Photography

                  Comment


                  • #10
                    Re: 5D Mark III

                    Oorspronkelijk geplaatst door Jer0en Bekijk bericht
                    potverdekke, wat een foto's op je site!
                    Ga van BD af en ga die mark II halen, NU !!!!
                    hehe dankjewel Ja ik ga nog 3 dagen geduld moeten hebben
                    ik ga waarschijnlijk niet meer slapen tot ik ze heb hahaha ik spaar al een tijdje daarvoor

                    Dan nog wat sparen voor nog paar goeie lenzen (dat is ohh zooo duuur )
                    Nella Balda Photography

                    Comment


                    • #11
                      Re: 5D Mark III

                      Oorspronkelijk geplaatst door Nella84 Bekijk bericht
                      hehe dankjewel Ja ik ga nog 3 dagen geduld moeten hebben
                      ik ga waarschijnlijk niet meer slapen tot ik ze heb hahaha ik spaar al een tijdje daarvoor

                      Dan nog wat sparen voor nog paar goeie lenzen (dat is ohh zooo duuur )
                      onthoud wel dat een 5D2 CF-kaarten gebruikt en je 450D SD-kaarten he maar waarschijnlijk wist je dat al wel
                      With Canon, I can (or at least try)
                      Photastic.be ~ Passion for the picture
                      Nieuwe site

                      Comment


                      • #12
                        Re: 5D Mark III

                        Daarom die 3 dagen extra sparen. ;-)

                        Comment


                        • #13
                          Re: 5D Mark III

                          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                          zou wachten op de Mark 4.
                          grt,bouk.
                          Yepse, dan kan je er wellicht mee telefoneren.
                          Ik heb de eerste versie gekocht alhoewel ik heel goed wist dat de MarkII mpinder dan een maand later op de markt ging verschijnen.
                          Heb er nog geen seconde spijt van gehad, super toestel (alleen al geluid van het opklappen van de spiegel klinkt als muziek in mijn oren).


                          Grtz, RF
                          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                          Comment


                          • #14
                            Re: 5D Mark III

                            Zaaaaaalliiggggg vandaag mijn 5d mark II gekregen!!!
                            EINDELIJK!!! Zoo gelukkig !!!
                            Heb de kit met 24-70mm lens genomen!
                            Die memory cards zijn verdomd duur moet ik zeggen..

                            Spijtig dat ik ermee niet kan gaan shooten nu
                            gisteren van de trappen gevallen en moet super lang rusten door enkelverzwikking
                            nu heb ik ze eindelijk en kan ik er niet eens mee spelen!!!
                            Nella Balda Photography

                            Comment


                            • #15
                              Re: 5D Mark III

                              Veel plezier met je nieuw machien en ik ben heel benieuwd naar de eerste resultaten.
                              Voor je voet geldt maar 1 ding:
                              RICE
                              Rest
                              Ice
                              Compression
                              Elevation
                              Check out our travel experiences in the British Columbia, Canada. http://pmcanada.wordpress.com

                              Comment

                              Working...
                              X