Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iBood -

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • iBood -

    Vandaag op iBood:

    Panasonic Lumix DMC-ZX1 12 MP Digitale Camera met Leica Ultra Groothoek Lens en 8x Optische Zoom

    Voor maar 149€, enkel vandaag!
    Last edited by Destn; 31 mei 2010, 07:59. Reden: titel
    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

  • #2
    Re: iBood -

    Die iBood dingen en nog 100 anderen...

    Als ge een beetje deftig zoekt, vind je ze nog eens 3x goedkoper in de betere online winkels..
    Da's mijn ervaring é!

    Als iets normaal 150€ kost, en ik zet in rode prijs het aan 149€ en de eigenlijke prijs aan 169€, dan denk je dat je een superkoop gedaan hebt é..
    Canon 5D2 en wat glas

    Comment


    • #3
      Re: iBood -

      Bwoah iBood heeft soms wel nog eens deftige koopjes hoor.

      Hier beweren ze dat het toestel anders 299 kost, maar dat is inderdaad wat optimistisch. Heb even snel opgezocht en het goedkoopste was ongeveer 180€.
      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

      Comment


      • #4
        Re: iBood -

        Oorspronkelijk geplaatst door KazzZ Bekijk bericht
        Die iBood dingen en nog 100 anderen...

        Als ge een beetje deftig zoekt, vind je ze nog eens 3x goedkoper in de betere online winkels..
        Da's mijn ervaring é!

        Als iets normaal 150€ kost, en ik zet in rode prijs het aan 149€ en de eigenlijke prijs aan 169€, dan denk je dat je een superkoop gedaan hebt é..
        klopt, iBook is niet voor alles even interessant. Maar af en toe passeert er weer iets dat je nergens aan minder dan het dubbel van iBood's prijs vindt...
        5DmkIII en wat glas

        Comment

        Working...
        X