Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Koopjeshoek

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Koopjeshoek

    't valt me vaak op dat mensen zich bij BD aanmelden speciaal om hun fotoapparatuur te koop te zetten. Koopjeshoek is alleen voor forumleden, men is forumlid, dus doet niets fout.
    Ik vind het wel jammer dat je daarna vaak niets meer ziet of hoort van die forumleden.
    Ligt aan mij zeker?

  • #2
    Wil niet dwarsliggen Nathalie , maar waar heb jij gelezen dat Koopjeshoek alleen voor leden is ?

    Zover ik weet is het voor alle forumbezoekers

    Begrijp je standpunt echter wel hoor
    Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
    Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

    Comment


    • #3
      forumleden, ja. Dat bedoel ik. Ik heb het maar even aangepast in het eerste bericht, Frans.

      Comment


      • #4
        Originally posted by NataliaNL
        forumleden, ja. Dat bedoel ik. Ik heb het maar even aangepast in het eerste bericht, Frans.
        Frans ????? Jij mag wel Hans zeggen hoor
        Enne wil nog steeds niet dwarsliggen , maar dit staat in het stikcy

        " Via het koopjesforum willen we de forumbezoekers de kans geven hun materiaal te verkopen binnen ‘intieme’ kring.

        Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
        Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

        Comment


        • #5
          Volgens dat ik Natalia begrijp bedoelt ze wel forum"bezoekers", en denk ik dat ze wil zeggen dat er zich veel registreren om iets te verkopen en dan met het noorderlicht verdwijnen.
          Zo bedoel je het toch, hé, NataliaNL ?
          Originally posted by Hanske
          Originally posted by NataliaNL
          forumleden, ja. Dat bedoel ik. Ik heb het maar even aangepast in het eerste bericht, Frans.
          Frans ????? Jij mag wel Hans zeggen hoor
          Enne wil nog steeds niet dwarsliggen , maar dit staat in het stikcy

          " Via het koopjesforum willen we de forumbezoekers de kans geven hun materiaal te verkopen binnen ‘intieme’ kring.


          www.damafoto.be
          Facebook Damafoto

          Comment


          • #6
            Ik denk het ook, wat als nadeel heeft dat forumnamen niet meer beschikbaar zijn door die eenmalige registratie.

            Volgens mij zal de crew alle namen die een lange tijd niet meer gebruikt worden wel weghalen. Denk dat ik hier een tijd geleden iets over gelezen had.

            Nick
            Nikon D300 & een beetje glas...
            Iets kleiners als carry everywhere

            Comment


            • #7
              Originally posted by NataliaNL
              forumleden, ja. Dat bedoel ik. Ik heb het maar even aangepast in het eerste bericht, Frans.

              Frans ????? Jij mag wel Hans zeggen hoor
              Irritant he, Hans? Prima, als jij Natalia zegt!


              Enne wil nog steeds niet dwarsliggen , maar dit staat in het stikcy
              " Via het koopjesforum willen we de forumbezoekersde kans geven hun materiaal te verkopen binnen ‘intieme’ kring.
              En dit staat als omschrijving op http://dc.netadmin.be/default.asp?CAT_ID=2 :"Koopjeshoek - Shopping Corner
              Forum voor het kopen of verkopen (uitsluitend tussen BD-leden onderling) van fotomateriaal. Geen commerciële postings van derden toegestaan!"

              Comment


              • #8
                Originally posted by Dama
                Volgens dat ik Natalia begrijp bedoelt ze wel forum"bezoekers", en denk ik dat ze wil zeggen dat er zich veel registreren om iets te verkopen en dan met het noorderlicht verdwijnen.
                Zo bedoel je het toch, hé, NataliaNL ?
                Juist, Dama, jij begrijpt het tenminste

                Comment


                • #9
                  Bij de sticky's staat wel degelijk "forumbezoekers" en niet forumleden. Vindt dat er hier de laatste tijd meer en meer ronddwalen die hengelen naar een Mod functie gezien de vele reactie in de aard van "Dat staat hier niet in het goede forum" of zoals deze topic over al dan niet verkopen als lid of bezoeker.
                  Agentje spelen is blijkbaar plezant.
                  No hard feelings
                  D7000 + 28 tot 400mm

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by LuCC
                    Vindt dat er hier de laatste tijd meer en meer ronddwalen die hengelen naar een Mod functie gezien de vele reactie in de aard van "Dat staat hier niet in het goede forum" of zoals deze topic over al dan niet verkopen als lid of bezoeker.
                    Goh, dan weet jij meer dan ik LuCC, ik ken mezelf toch beter dan dat jij mij kent, en ik weet dat ik absoluut niet naar een Mod functie hengel.


                    Agentje spelen is blijkbaar plezant.
                    Volgens mij doe jij dat nu. Het enige wat ik doe is constateren en intypen, vind ik niet echt agentje spelen hoor.

                    Comment


                    • #11
                      Als jij dat op jouw neemt is dat jouw keuze ,ik heb voor zover ik kan zien geen naam of persoon bedoeld (algemeen)
                      Ik typ hier ook maar een vaststelling neer.
                      D7000 + 28 tot 400mm

                      Comment


                      • #12
                        Ik spreek hier niet voor alle mods, maar heb zelf ook de forums gemodereerd in het verleden. Agentje spelen is helemaal niet zo plezant, maar dat betekent niet dat het niet gedaan moet worden.

                        En de mods zijn er alleen maar blij mij als andere forumgebruikers een handje helpen. Als je ziet dat bv een foto 1400x980 pixels groot is, of als welke motivatie/vraag hoe dan ook ontbreekt in een topic in Beoordeel mijn foto, dan mag je daar dus gerust iets van zeggen. De mods zullen je niet op de vingers tikken wegens bemoeienis. Nog sterker: ze zijn er dankbaar voor, want ze hebben echt al genoeg om op te letten.

                        Dus aan forumleden: Help de mods een handje als het kan. Zeker bij eenvoudige zaken waarbij je direct al weet dat het niet volgens de regels is. Wees dus zeker niet beducht voor een standje van de mods of crew wegens 'bemoeienis'. Het werkt vaak ook goed als dergelijke opmerkingen vanuit de leden komen, niet alleen van 'het agentje'

                        Comment


                        • #13
                          Slechte dag gehad LuCC ?


                          Jo(han)

                          No hard feelings neither
                          Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

                          Comment


                          • #14
                            Wat maakt het nu uit wie hier iets verkoopt?

                            Wees blij dat sommige hier hun ding verkopen, want wie weet kan die persoon er een andere mens mee gelukkig maken.

                            Comment


                            • #15
                              mijn mening is als je er een koopje aan kan doen, mij niet gelaten, waar ik wel niet voor ben is voor die mannen/vrouwen die overal een beetje vanalles proberen aan te smeren.
                              visit my website : http://www.freewallpapersite.com

                              Comment

                              Working...
                              X