Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotolocatie gezocht rond Leuven

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fotolocatie gezocht rond Leuven

    Hallo!!

    Wij zijn met 3 vriendinnen op zoek naar een leuke fotolocatie om nu zondag naar toe te trekken. HEt moet ergens in de buurt van Leuven zijn en moet gewoon leuk zijn om met 3 vriendinnen een luchtige fotoshoot te houden.

    wie weet raad?

  • #2
    Re: fotolocatie gezocht rond Leuven

    paar ideetjes waar ik weleens naartoe trek met klanten:

    de grungy voetgangerstunnel aan het sportkot, groene meerdaalwoud in oud-heverlee, de kruidtuin, de strakke lijnen van de nieuwe buurt rond het provinciehuis,
    langs de vaart achter sleepy en hungaria, In bar Louis op de grote markt...

    Ik ben benieuwd naar jullie resultaten, zeker laten zien!

    http://www.myrakel.be
    Myra fotografie

    Comment


    • #3
      Re: fotolocatie gezocht rond Leuven

      Kruidtuin
      Kasteel en Park van Arenberg in Heverlee
      Groot Begijnhof en Dijlepark (meer info: hier)
      Rambergpark
      Sint-Donatiuspark

      Een fijne dag gewenst,
      Jacques
      BD0681BE -
      Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

      Comment


      • #4
        Re: fotolocatie gezocht rond Leuven

        [MOD] Dit topic naar "Algemeen" verplaatst, dit is een geschikter forum dacht ik.
        Red Falcon[/MOD]
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: fotolocatie gezocht rond Leuven

          Oorspronkelijk geplaatst door miekster Bekijk bericht
          Wij zijn met 3 vriendinnen op zoek naar een leuke fotolocatie om nu zondag naar toe te trekken. HEt moet ergens in de buurt van Leuven zijn en moet gewoon leuk zijn om met 3 vriendinnen een luchtige fotoshoot te houden.
          welkom op BD...

          luchtige fotoshoots... dan lijkt me de oude markt en de parijse straat zeker een plekje waar je moet passeren...
          jammer genoeg zal't zondag koud zijn en regenen... dus misschien een regen shoot houden... op 't ladeuze plein met kleurrijke paraplus... of in 't begijhof met die paraplus...
          some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
          Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

          Comment


          • #6
            Re: fotolocatie gezocht rond Leuven

            mmm voetgangerstunnels klinken leuk!
            en langs de vaart aan de hungaria had ik ook al gedacht... daar is toch ergens een vervallen 'fabriek' he?

            bedankt voor alle tips!

            nog meer tips zijn altijd welkom!!!

            Comment


            • #7
              Re: fotolocatie gezocht rond Leuven

              Oorspronkelijk geplaatst door miekster Bekijk bericht
              mmm voetgangerstunnels klinken leuk!
              voetgangerstunnel is wel niet simpel... d'r is een vies TL licht, je kan beter strobist materiaal mee nemen, 't is er best donker!
              some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
              Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

              Comment

              Working...
              X