Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nederlands

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nederlands

    Waarom word heel die homepage in het engels gezet. ik ben wel geen flamingand hoor maar het staat zo onnozel, vind ik.
    goodbay chriko
    Wat moet dat moet zoals het moet.

  • #2
    "ik ben wel geen flamingand"... dat zie ik ja

    Originally posted by chriko
    Waarom word heel die homepage in het engels gezet... ik ben wel geen flamingand hoor maar het staat zo onnozel, vind ik.
    goodbay chriko
    Serieus nu, je hebt toch een veel groter bereik als je site ook in 't Engels te begrijpen valt... is nu eenmaal (één van) de voerta(a)l(en) op 't Net...
    Jan
    www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

    Comment


    • #3
      Niet te vergeten ook Spaans en Chinees maar dat laat ik aan de rest over
      Originally posted by Jan66
      "ik ben wel geen flamingand"... dat zie ik ja

      Originally posted by chriko
      Waarom word heel die homepage in het engels gezet... ik ben wel geen flamingand hoor maar het staat zo onnozel, vind ik.
      goodbay chriko
      Serieus nu, je hebt toch een veel groter bereik als je site ook in 't Engels te begrijpen valt... is nu eenmaal (één van) de voerta(a)l(en) op 't Net...

      Comment


      • #4
        Als de site in het Engels is, krijg je inderdaad een veel groter bereik, maar IMHO als je de topics in het Nederlands/Vlaams doet, dan mag je dat internationaal beriek wel op je buik schrijven.

        Opgelet: ik pleit hier geenszins voor een overschakeling naar het Engels als voertaal. Enerzijds bestaan daar al andere sites voor (ik loop daar ook regelmatig langs). Anderzijds is het Nederlands/Vlaams net de sterkte van deze site! Dat aanbod is veel kleiner, en het maakt de kans dat je mekaar in real life tegenkomt ook een heel stuk groter!

        Greetz
        Canon 10D, glass, flashes & extra's
        Fuji S602Z & extra's
        www.CooMa.be BD0176BE

        Comment


        • #5
          Hallo chriko,

          Da's dus "historische hé ...
          BD is gestart als een Engelstalige site en heeft/had heel wat buitenlandse bezoekers.
          Later is daar pas het Nederlandstalig forum bijgekomen.

          Jaja

          Originally posted by chriko
          Waarom word heel die homepage in het engels gezet. ik ben wel geen flamingand hoor maar het staat zo onnozel, vind ik.
          goodbay chriko
          Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
          Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

          Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

          Comment


          • #6
            hoi,

            bedankt voor jullie uitleg, daar kan ik mij wel in vinden wist niet dat het een engelstalige site was. Maar ik denk toch dat je wel een deel mensen geweldig zou helpen mocht je de homepage (ook) in het nederlands zou zetten.

            Chriko

            Verder geen hartfeelings hoor!!!
            Wat moet dat moet zoals het moet.

            Comment


            • #7
              Het moet me dan wel even van de lever dat het "Engels" op de home page van evenveel haar voorzien is dan chriko z'n Nederlands

              Om één voorbeeldje te geven: enkele dagen geleden stond er een potd van een boom, maar dat is zeker geen three

              Comment


              • #8
                Originally posted by Tony smeT
                Het moet me dan wel even van de lever dat het "Engels" op de home page van evenveel haar voorzien is dan chriko z'n Nederlands
                Om één voorbeeldje te geven: enkele dagen geleden stond er een potd van een boom, maar dat is zeker geen three
                Toch fijn om een kale boom op die manier van haar te voorzien
                Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

                Comment


                • #9
                  moi je pronerais le neerlandais ET le français. si ce site se dit belge, c'est un minimum. l'anglais n'a aucune utilité ici, car le forum n'est qu'exclusivement neerlandophone.

                  Comment


                  • #10
                    kijk voor die mensen wel goed engels kunnen zal dat wel weinig problemen geven,maar niet voor iedereen ik zit hier regelmatig op deze site rond te neuzen en te piekeren wat het een of ander woord toch maar wil zeggen.
                    Het is de eerste keer dat ik hier eens reageer en hoop dat het ergens terecht komt.
                    sloefke.
                    gr, eb

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by sloefke
                      kijk voor die mensen wel goed engels kunnen zal dat wel weinig problemen geven,maar niet voor iedereen ik zit hier regelmatig op deze site rond te neuzen en te piekeren wat het een of ander woord toch maar wil zeggen.
                      Het is de eerste keer dat ik hier eens reageer en hoop dat het ergens terecht komt.
                      sloefke.
                      Ja hoor Sloefke het is ergens terecht gekomen hoor, welkom op BD
                      En als je niet weet wat een woord betekent: gewoon vragen. Heb zelf als nederlandse wel eens problemen met vlaamse woorden en ben ook niet de enige. Er is hier zelfs een topic over dat zo af en toe weer boven komt drijven (en dat ik nu even niet zo gauw kan vinden)

                      Comment


                      • #12
                        ik hoop dat er hier weer geen taalstrijd losbarst
                        DELUKKE http://ikkedelukke.instantlogic.com/Gallery.ilx
                        http://gallery31088.fotopic.net/show_collection.php?id=80461
                        http://renmans.fotopic.net/show_collection.php?id=80343
                        http://www.picturestrip.net/antalya/picturestrip.aspx

                        Comment


                        • #13
                          Zeg is er daar soms iemand die een vertaling kan geven van die woorden op het blad zodat ik niet meer moet zitten bibberen of wel het juiste ga aanklikken als ik iets wil doen
                          Ik ben nog een leek op het gebied van de computer en zou toch graag hier meer uithalen op dit forum.Trouwens ik lees hier veel op dit forum,maar durf nog niet goed reageren trouwens gisteren is me dat geluk hier ben ik al mee weg.
                          groetjes
                          sloefke
                          gr, eb

                          Comment


                          • #14
                            Op welk blad sloefke? D'er zijn d'er hier genoeg die willen helpen...
                            Canon 10D, glass, flashes & extra's
                            Fuji S602Z & extra's
                            www.CooMa.be BD0176BE

                            Comment


                            • #15
                              die welke boven en onder deze pagina staan bv.
                              sloefke.
                              gr, eb

                              Comment

                              Working...
                              X