Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's in de vroege ochtend HELP!!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto's in de vroege ochtend HELP!!!

    Ben vanmorgen om 06.00 uur foto's gaan maken. Maar helaas geen zon opkomst geen mooie lucht en ook geen mist.

    Wat zijn de ideale weers omstandigheden en in welke tijd van het jaar


    Wie heeft er tips


    #Dyslexie#
    Fotoacademie Amsterdam Digitaal

    Canon 10D / Canon 420 EX Sigma 28-105 F2.8-4 /Sigma APO 70-200 F2.8 EX / 1GB IBM microdrive

  • #2
    Mist ?? Ik stond om 6.30u ook al paraat, maar door de dikke mist hier bij ons zag je geen 10 meter ver
    Ook geen zonsopgang dus...
    Mark (300D)

    Comment


    • #3
      Volgens mij wachten op een hogedruk gebied en veel naar buiten kijken
      Eugene

      Nikon D100 / Nikkor AF-S 17-35 f2.8 IF ED / AF-S 80-200 f2.8 IF ED / Sigma 180 mm Apo Macro HSM / SB-80DX

      Comment


      • #4
        Originally posted by Cyrox
        Mist ?? Ik stond om 6.30u ook al paraat, maar door de dikke mist hier bij ons zag je geen 10 meter ver
        Ook geen zonsopgang dus...
        Je hebt dan toch een foto genomen van die mist hé !

        Comment


        • #5
          Woensdag 12 November
          Ben vanmorgen weer om 06.00 uur foto's gaan maken. Maar helaas weer geen mooie lucht en ook geen mist.

          Wat zijn de ideale weers omstandigheden en in welke tijd van het jaar


          Wie heeft er tips HELP HELP

          Gr Robert
          #Dyslexie#
          Fotoacademie Amsterdam Digitaal

          Canon 10D / Canon 420 EX Sigma 28-105 F2.8-4 /Sigma APO 70-200 F2.8 EX / 1GB IBM microdrive

          Comment


          • #6
            Mja, ik weet niet wat je met de vraag bedoeld. Ik kan er helaas alleen een wedervraag op stellen: Ideaal voor wat, wat wil je vastleggen en hoe (gaat het je alleen om de zonsopkomst bv?

            Comment


            • #7
              gewoon weerbericht volgen, indien er een mooie dag op komst is heb je prijs (geen bewolking), liefst met vriesweer.
              visit my website : http://www.freewallpapersite.com

              Comment


              • #8
                Soms heb je van die dagen een 1/2 uur voor de zon opkomt dat de lucht plotseling een prachtige paarse gloed krijgd of spectaculaire Kleuren.

                Diffuus licht wordt veroorzaakt door verstrooiing van licht door minuscule waterdruppeltjes in de lucht, dit is bijvoorbeeld mooi te zien bij ochtendnevel.

                Dat is wat ik wil
                #Dyslexie#
                Fotoacademie Amsterdam Digitaal

                Canon 10D / Canon 420 EX Sigma 28-105 F2.8-4 /Sigma APO 70-200 F2.8 EX / 1GB IBM microdrive

                Comment

                Working...
                X