Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Interessepeiling: Gloednieuwe Nikon D700 uit kit pakket

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Interessepeiling: Gloednieuwe Nikon D700 uit kit pakket

    Ben misschien van plan om een kit te kopen met een D700 & 24-70mm f2.8, omdat het een goeie prijs is.

    De D700 body zou ik verkopen en de lens houden - aangezien ik al een D700 heb.
    Dus nog mét garantie en zonder enige foto gemaakt te hebben.

    Nieuwprijzen voor body zijn ongeveer 1850 à 2500.
    Ik zou hem verkopen aan geïnteresseerden voor 1650 euro


    Geïnteresseerden?


    EDIT: niet meer relevant
    Last edited by caleido; 20 mei 2010, 20:47.

  • #2
    Re: Interessepeiling: Gloednieuwe Nikon D700 uit kit pakket

    Ben je niet beter dan enkel de lens aan te schaffen?

    Nu verlies je al 200 tot 850 euro (waar je die groter verschillen haalt.... ?)
    Ik geloof niet dat een kit je lens meer dan 200 euro goedkoper kan aanbieden.
    Canon EOS400D - Canon EF-S18-55mm - Canon EF50mm f/1.8 MkII - Sigma 18-125 f/3.8-5.6 OS HSM

    Comment


    • #3
      Re: Interessepeiling: Gloednieuwe Nikon D700 uit kit pakket

      Oorspronkelijk geplaatst door nevermore Bekijk bericht
      Ben je niet beter dan enkel de lens aan te schaffen?

      Nu verlies je al 200 tot 850 euro (waar je die groter verschillen haalt.... ?)
      Ik geloof niet dat een kit je lens meer dan 200 euro goedkoper kan aanbieden.
      denk ik ook
      de winst die je doet door de kit te kopen is hooguit 100 à 200 euro, en als je dan de body verkoopt aan 200 euro minder...
      maar ja, als ik Nikon gebruikte zou ik dit niet zeggen, dan zou ik alleen maar zeggen, ikke ikke ikke
      5DmkIII en wat glas

      Comment


      • #4
        Re: Interessepeiling: Gloednieuwe Nikon D700 uit kit pakket

        Hmm, de interessepeiling gaat niet over het feit of ik al dan niet die kit moet aanschaffen, het gaat om een peiling naar interesse naar een nieuwe ongebruikte D700 body die ik zou verkopen.

        Als ik nu eenmaal een goeie deal gevonden heb qua kit - nog beter dan allebei apart, dan is dat toch zo

        En zelf al zou ik een domme koop doen - wat dus niet het geval is - dan is dat toch compleet irrelevant aan mijn vraag die ik stel?


        Dus nogmaals: een nieuwe D700 body voor 1650 euro.

        Comment


        • #5
          Re: Interessepeiling: Gloednieuwe Nikon D700 uit kit pakket

          Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
          Hmm, de interessepeiling gaat niet over het feit of ik al dan niet die kit moet aanschaffen, het gaat om een peiling naar interesse naar een nieuwe ongebruikte D700 body die ik zou verkopen.

          Als ik nu eenmaal een goeie deal gevonden heb qua kit - nog beter dan allebei apart, dan is dat toch zo

          En zelf al zou ik een domme koop doen - wat dus niet het geval is - dan is dat toch compleet irrelevant aan mijn vraag die ik stel?


          Dus nogmaals: een nieuwe D700 body voor 1650 euro.
          je hebt gelijk hoor, maar kan je het ons kwalijk nemen om iemand voor een (mogelijk) slechte zet te behoeden?
          bij deze mijn excuses voor deze laatste off topic post
          5DmkIII en wat glas

          Comment


          • #6
            Re: Interessepeiling: Gloednieuwe Nikon D700 uit kit pakket

            Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
            je hebt gelijk hoor, maar kan je het ons kwalijk nemen om iemand voor een (mogelijk) slechte zet te behoeden?
            bij deze mijn excuses voor deze laatste off topic post
            Het is niets, volgende keer misschien in een PM, that's all

            Comment


            • #7
              Re: Interessepeiling: Gloednieuwe Nikon D700 uit kit pakket

              Mocht ik Nikon gehad hebben zou ik onmiddellijk geïnteresseerd zijn, de body kost bij Konijn iets meer dan 1.880 euro dit zou betekenen dat ik 230 euro profijt zou doen.
              Volgens mij ga je zeker geïnteresseerden vinden, zoniet zou mij dit sterk verwonderen.

              Grtz, RF
              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

              Comment


              • #8
                Re: Interessepeiling: Gloednieuwe Nikon D700 uit kit pakket

                TIP : een Pro heeft hier niets aan. stel dus eventueel voor dat de factuur wordt opgemaakt op zijn naam. zodanig kan hij de btw recupereren en staat de garantie ook op zijn naam.

                Voor jou blijft het net het zelfde.

                Een garantie op iemand anders zijn naam ben ik geheel niet happig om.Kan je veel miserie mee hebben ookal zijn de europese richtlijnen hierover eenduidig.
                www.nowforever.be We are your reflection from the past for the future

                Comment


                • #9
                  Re: Interessepeiling: Gloednieuwe Nikon D700 uit kit pakket

                  Oorspronkelijk geplaatst door stach Bekijk bericht
                  TIP : een Pro heeft hier niets aan. stel dus eventueel voor dat de factuur wordt opgemaakt op zijn naam. zodanig kan hij de btw recupereren en staat de garantie ook op zijn naam.

                  Voor jou blijft het net het zelfde.

                  Een garantie op iemand anders zijn naam ben ik geheel niet happig om.Kan je veel miserie mee hebben ookal zijn de europese richtlijnen hierover eenduidig.
                  Ten eerste, er zijn meer mensen die gewoon een gloednieuwe D700 willen dan er pro's zijn die een D700 willen.

                  En secundo, sinds wanneer is fabrieksgarantie op naam??

                  Vind het wel niet zo sympathiek om hier geïnteresseerden af te schrikken door foutieve informatie te verspreiden.

                  Daarvoor is er PM. Ook voor foutieve info.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Interessepeiling: Gloednieuwe Nikon D700 uit kit pakket

                    Oorspronkelijk geplaatst door nevermore Bekijk bericht
                    Ben je niet beter dan enkel de lens aan te schaffen?
                    a. Zou de TS dat nou niet uitgezocht hebben?
                    b. het lijkt wel of je iemand een voordeeltje misgunt
                    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

                    Comment


                    • #11
                      Re: Interessepeiling: Gloednieuwe Nikon D700 uit kit pakket

                      Heftige reacties op enkel een bedenking van mijn kant. Vroeg het me gewoon af of de TS daar nu voordeel uit haalt of beter gewoon enkel de lens aankocht. Zit je niet met een body die je nog eens moet gaan verkopen.

                      Maar blijkbaar mogen hier geen tips of raadgevingen gegeven worden...
                      Canon EOS400D - Canon EF-S18-55mm - Canon EF50mm f/1.8 MkII - Sigma 18-125 f/3.8-5.6 OS HSM

                      Comment


                      • #12
                        Re: Interessepeiling: Gloednieuwe Nikon D700 uit kit pakket

                        Oorspronkelijk geplaatst door nevermore Bekijk bericht
                        Heft Vroeg het me gewoon af of de TS daar nu voordeel uit haalt of beter gewoon enkel de lens aankocht. Zit je niet met een body die je nog eens moet gaan verkopen.
                        Daarom probeert hij op voorhand de camera te verkopen, voor een goede prijs.

                        set prijs - €1650 zal echt wel minder zijn dan de prijs van een lens alleen.
                        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

                        Comment


                        • #13
                          Re: Interessepeiling: Gloednieuwe Nikon D700 uit kit pakket

                          Ben zeer geïnteresseerd in de D700 body!

                          Woon je in omgeving Antwerpen?

                          grtz
                          dicidi
                          D7000, 10.5 tot 340 mm . . .

                          Comment


                          • #14
                            Re: Interessepeiling: Gloednieuwe Nikon D700 uit kit pakket

                            Ben zeer geïnteresseerd in de D700 body !
                            Woon je in de omgeving van Antwerpen ?
                            grtz
                            edwin
                            D7000, 10.5 tot 340 mm . . .

                            Comment


                            • #15
                              Re: Interessepeiling: Gloednieuwe Nikon D700 uit kit pakket

                              Oorspronkelijk geplaatst door dicidi Bekijk bericht
                              Ben zeer geïnteresseerd in de D700 body !
                              Woon je in de omgeving van Antwerpen ?
                              grtz
                              edwin
                              Volgens zijn openbaar profiel is de beste man een stropke (niet iedereen is van A'pen he)

                              Comment

                              Working...
                              X