Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Seatsniffers

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • The Seatsniffers

    Lekker geconcentreerd en vol energie, Walter Broes:

    Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
    www.musicinframe.be

  • #2
    Re: The Seatsniffers

    mooitje maar hij zou volgens mij NOG mooier zijn in zwart-wit (en ja, ik heb het getest op mijn pc )
    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site

    Comment


    • #3
      Re: The Seatsniffers

      Heb hem nu ook maar eens in ZW gezet...

      Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
      www.musicinframe.be

      Comment


      • #4
        Re: The Seatsniffers

        veel beter Yourt
        With Canon, I can (or at least try)
        Photastic.be ~ Passion for the picture
        Nieuwe site

        Comment


        • #5
          Re: The Seatsniffers

          Doe mij de Zwart Witte maar, mooie foto.
          If it doesn't kill you, it makes you stronger.

          Comment


          • #6
            Re: The Seatsniffers

            Tja... en dan verschiet ge er toch ni van da ne mens terug met zijn analoog toestelleke en een rolleke zwartwitfilm voor de podia staat. Ik hoop dat het eerste rolletje enkele leuke beelden oplevert. Verwachtingen zijn hoog gespannen in elk geval. Alleen daarvoor al zou je het doen.
            Als 't meevalt en ik heb het terug te pakken, ga ik nog eens ontwikkelaar in huis halen ook. 't Is alleen soms lastig in deze jachtige tijden, met kinderen en hun sport/hobby, job,...
            Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
            www.musicinframe.be

            Comment


            • #7
              Re: The Seatsniffers

              Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
              Tja... en dan verschiet ge er toch ni van da ne mens terug met zijn analoog toestelleke en een rolleke zwartwitfilm voor de podia staat. Ik hoop dat het eerste rolletje enkele leuke beelden oplevert. Verwachtingen zijn hoog gespannen in elk geval. Alleen daarvoor al zou je het doen.
              Als 't meevalt en ik heb het terug te pakken, ga ik nog eens ontwikkelaar in huis halen ook. 't Is alleen soms lastig in deze jachtige tijden, met kinderen en hun sport/hobby, job,...
              zo zot zou ik toch niet meer zijn zunne dan zou er niet veel van mijn filmkes komen bovendien vind ik de z-w omzettingen die mogelijk zijn via digitaal tegenwoordig ook wel heel erg goed zijn
              With Canon, I can (or at least try)
              Photastic.be ~ Passion for the picture
              Nieuwe site

              Comment


              • #8
                Re: The Seatsniffers

                Klopt (van die omzettingen), maar het gaat mij om het karakter van de film... en van de oldie lenzen. Plus het feit dat je van bij de opname reeds met een filter kan werken. allez ja, dat gaat bij DSLR ook wel maar daar komt het er op een pola na niet van precies... en dus ga ik toch maar effe verder met die analoge film en de MF en dat ga ik eens langs die digitale beelden leggen.
                't Is in elk geval zo dat je met een 400 ASA zwartwitfilm vrij ver komt voor het podium. 800 film is niet vlot voorradig en 1600 film is ineens weer redelijk stevig.
                Zal daar binnenkort wel een thread over starten.
                Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                www.musicinframe.be

                Comment


                • #9
                  Re: The Seatsniffers

                  ZW vind ik ook top van een top groep!!!
                  Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
                  www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600

                  Comment

                  Working...
                  X