Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

slogan bedenken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • slogan bedenken

    Hallo allemaal,

    Ik ben momenteel een website + naamkaartjes te maken om mijn foto's meer naambekendheid te bezorgen. Het is niet de bedoeling om er geld mee te verdienen maar enkel als portfolio dat mensen die ik fotografeer hun foto terug kunnen vinden.

    Natuurlijk zijn slogans heel persoonlijk maar zit toch wel een beetje vast.

    Hier een kleine berschrijving.. Ik fotografeer voornamelijk portretten op straat. Dat wil dus zeggen dat ik persoon en zijn leefwereld in beeld wil brengen. Dit is meestal in het zwart-wit. Ik bewerk mijn foto's nauwelijks omdat ik van mening ben dat de klik op het moment zelf moet gemaakt worden. Het kan wel voorvallen dat ik 1 kleur behou in een zwart witte compositie maar dat is zeker geen vaste stijl.
    Naats portretten kan ik mij laten gaan in Macro, landschappen, specifieke perspectief foto's met veel DOF, ...

    Ik wil ook een korte, engelse slogan omdat ik vaak in het buitenland fotografeer.

    Omdat mijn foto's vaak onbewerkt zijn vind ik ze ruw. Dat wil ik precies aanbod willen komen in mijn slogan.

    Dit zijn enkele die ik gevonden heb maar ben er toch niet 100% tevreden over.

    Catching the raw emotion (het zijn niet enkel emoties)
    Just watch it (te marketinggericht en niets zeggend)
    Catching the moment (het gaat niet enkel om momenten, kan ook creatief zijn)
    Searching the moment (idem)
    Pure emotion (te stoeferig en bij objecten niet passend)
    Pure & Raw (omslachtig?)
    Visible (iets met dit woordje)

    Wie wil er mij helpen? Andere invalshoeken kunnen mij misschien vooruit helpen.

    Groetjes
    --> www.browet-photography.be <-- Canon EOS 5D Mark II - Canon 50mm 1.4 - Canon 24 L 1.4 - Tamron AF 90mm 2.8 macro - canon 135 L 2.0 - speedlite 430 EX en 580 II - LEE filters, Mafrotto statief, California sunbounce

  • #2
    Re: slogan bedenken

    The True and Nothing but the Tru.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: slogan bedenken

      Elvinio,

      een beeld zegt meer dan ... woorden.
      Misschien als je de dichters eens laat meekijken naar je website/portretten kunnen ze daaruit misschien (meer) inspiratie putten ?

      Succes...
      "Smaken verschillen en over smaak kun je wel degelijk twisten, zolang het met respect voor de visie van de fotograaf blijft"
      Alles is al gefotografeerd... Maar nog niet door mij !

      Comment


      • #4
        Re: slogan bedenken

        Alvast bedankt voor de goede tip:-)
        --> www.browet-photography.be <-- Canon EOS 5D Mark II - Canon 50mm 1.4 - Canon 24 L 1.4 - Tamron AF 90mm 2.8 macro - canon 135 L 2.0 - speedlite 430 EX en 580 II - LEE filters, Mafrotto statief, California sunbounce

        Comment


        • #5
          Re: slogan bedenken

          'RAW Captures' of 'Captured raw' ... kan je ook een schitterend logo mee maken trouwens

          Mark

          ps ... waar kan ik de rekening naartoe sturen (grapje hé)
          Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
          Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

          Comment


          • #6
            Re: slogan bedenken

            Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
            'RAW Captures' of 'Captured raw' ... kan je ook een schitterend logo mee maken trouwens

            Mark

            ps ... waar kan ik de rekening naartoe sturen (grapje hé)
            Da klinkt idd wel! Hoe zou jij het logo dan zien;-) Oei oei facturen heb ik wel al genoeg:-)
            --> www.browet-photography.be <-- Canon EOS 5D Mark II - Canon 50mm 1.4 - Canon 24 L 1.4 - Tamron AF 90mm 2.8 macro - canon 135 L 2.0 - speedlite 430 EX en 580 II - LEE filters, Mafrotto statief, California sunbounce

            Comment


            • #7
              Re: slogan bedenken

              Oorspronkelijk geplaatst door elvinio Bekijk bericht
              Da klinkt idd wel! Hoe zou jij het logo dan zien;-)
              Zal ik misschien effe een offerte opstellen voor het ontwerp van je site met bijbehorende huisstijl ?

              Ik zie het zo voor me eerlijk gezegd, met het concept 'RAW' kan je toch een héél speciaal logo maken, ietwat urban, grunge ... lekker donker

              Mark
              Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
              Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

              Comment

              Working...
              X