Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aankoop reflectiescherm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aankoop reflectiescherm

    Ik ben van plan een reflectiescherm aan te kopen.
    Kan iemand tips, ervaringen meedelen hier zodanig ik goed weet wat ik koop, op wat ik moet letten en wat de voordelen zijn van de verschillende soorten kleuren van reflectieschermen.


    Alle tips en prijzen welkom, graag een vergelijk
    https://www.facebook.com/Fotograaf.Jurgen.Limbourg/
    www.jurgenlimbourg.be

  • #2
    Re: Aankoop reflectiescherm

    1. BD heeft een schitterende zoekfunctie en ik raad dan ook aan deze te gebruiken en wel "geavanceerd zoeken" door het woordje reflectiescherm in te geven en te zoeken in het onderdeel accessoires. Er zijn enkele tientallen hits die zeker antwoord geven op je vragen.

    2. Prijzen en een vergelijk maken? Ook een beetje werk doen hé maat . Je kent de belangrijkste winkels en als je bovenstaande info hebt gelezen zal je zeker weten welk soort reflectiescherm je wil hebben en kan je je zoektocht verder zetten.

    Good luck

    Comment


    • #3
      Re: Aankoop reflectiescherm

      Binnen gebruik: Goedkoop "pop-up"spul is prima. Koop er een houder bij om op statief te bevestigen.

      Buiten: Geen "pop-up" spul. Kan je bij wind niet gebuiken.
      Bekijk de Lastolite Skylite (momneteel heeft Servix een promo. 1x1 scherm + clamp en statief www.servix.be ) of de duurdere sunbouncers. Sunbounce is elk extra kleur een dure investering. Bij lastolite heb je meteen 4 screens.
      I'm crazy, but it's ok, 'cause I don't mind !!!

      Comment

      Working...
      X