Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thee Oh Sees

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Thee Oh Sees

    Underground uit de States. Gisteren in Trix bar. En nav een topic hier over FF / ISO / DOF en wat nog dus eentje in de post. Exif zit er bij, maar voor 't gemak: met de 5DII op ISO 6400 bij F2.5 en in 1/90s. Onder rood licht. Zo, laat jullie gaan, en als er zijn die met hun 40D, 50D,... beter kunnen bij dergelijke omstandigheden: posten! Dan zal die discussie snel beslecht zijn.

    Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
    www.musicinframe.be

  • #2
    Re: Thee Oh Sees

    schitterend Yourt

    35mm f/2? of de 1.4?
    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site

    Comment


    • #3
      Re: Thee Oh Sees

      De 1.4, en MF (centerpunt focust nog snel genoeg, maar de buitenpunten reageren soms te traag om op de juiste moment (gezichten van die mannen en voorkant van de zanger) snel af te drukken.

      Nog een tip uit het andere topic: neem voor deze foto een 20mm 1.6 mee en zet je 40/50D op ISO 3200. Gegarandeerd succes.
      Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
      www.musicinframe.be

      Comment


      • #4
        Re: Thee Oh Sees

        Ik vind vooral knap hoe de aktie vastgelegd is !

        Vooral die fans vind ik de max !

        Een tijdje terug heb ik foto's genomen van Savage Republic daar en die waren niet erg geweldig.

        Dus, knap gedaan.
        Canon-man. Concerten en natuur.
        Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

        Comment


        • #5
          Re: Thee Oh Sees

          Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
          Nog een tip uit het andere topic: neem voor deze foto een 20mm 1.6 mee en zet je 40/50D op ISO 3200. Gegarandeerd succes.
          wat probeer je nu de hele tijd duidelijk te maken? vanwaar de frustraties?

          Comment


          • #6
            Re: Thee Oh Sees

            Oorspronkelijk geplaatst door Jer0en Bekijk bericht
            wat probeer je nu de hele tijd duidelijk te maken? vanwaar de frustraties?
            frustraties??? BWaaa... dit resulteert vooral uit die post over FF/crop en zo. Maar er wordt daar door iedereen soms langs elkaar gepraat terwijl we eigenlijk min of meer hetzelfde bedoelen denk ik. ALs ik al een frustratie heb bij foto's, dan is het soms dat ik geen invloed heb op het licht ( de plaatsing, de kleuren, intensiteit,...).
            Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
            www.musicinframe.be

            Comment


            • #7
              Re: Thee Oh Sees

              voor mij mag hij de hof in
              facebook

              Comment


              • #8
                Re: Thee Oh Sees

                Oorspronkelijk geplaatst door jaak56 Bekijk bericht
                voor mij mag hij de hof in

                dank u, maar daarvoor had ik hem niet gepost.
                Al vind ik deze zelf ook wel origineler dan de zoveelste headshot van artist X. 't Is soms moeilijk hé.
                Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                www.musicinframe.be

                Comment

                Working...
                X