Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leveringsproblemen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Leveringsproblemen

    Hoi collega-fotografen,

    Ervaren jullie ook leveringsproblemen bij Nikon ? Ik heb een bestelling geplaatst bij een Belgische Prodealer van Nikon sedert 9/4/2010. We zijn bijna een maand later en nog altijd geen nieuwe camera in zicht.
    Iemand een idee hoe ik de druk kan opvoeren ?
    De winkel doet zijn uiterste best, maar wordt niet beleverd.

    Iemand een idee ?
    Dirre - dirkcatteeuw@telenet.be
    ----------------------------------------------
    Nikon-spul en een beetje glas in een Tamrac zakske

  • #2
    Re: Leveringsproblemen

    Niet bij NIkon (gebruik Sony Alpha)...maar ik ben al een tijdje de Sony Carl Zeiss 24-70 f/2.8 SSM in het oog aan het houden, de prijs is nu al een tijdje hetzelfde...maar bij Den Ham (hoofdkantoor Konijnenberg) is hij nog steeds in bestelling en in België (Turnhout) hebben ze 'm niet...tijdens de paasvakantie eens gebeld (donderdag, vrijdag of zaterdag was het, van de eerste week), en die zou binnen twee weken binnenkomen. Ondertussen is die er nog altijd niet ...momenteel een bevoorradingsprobleem bij Sony, zo luidt het.

    Troost je, 't komt dus niet alleen bij Nikon voor...

    Langs de andere kant heb ik eens op een maandagnamiddag (late namiddag...laten we zeggen 16 à 17 uur) mijn 70-400G SSM besteld, en vrijdagochtend kon ik 'm al gaan halen...dat was pas service!
    Last edited by JorisVdB; 7 mei 2010, 07:30.
    Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

    Comment


    • #3
      Re: Leveringsproblemen

      Oorspronkelijk geplaatst door Dirre Bekijk bericht
      Hoi collega-fotografen,

      Ervaren jullie ook leveringsproblemen bij Nikon ? Ik heb een bestelling geplaatst bij een Belgische Prodealer van Nikon sedert 9/4/2010. We zijn bijna een maand later en nog altijd geen nieuwe camera in zicht.
      Iemand een idee hoe ik de druk kan opvoeren ?
      De winkel doet zijn uiterste best, maar wordt niet beleverd.

      Iemand een idee ?
      Dirk,

      ik zit met hetzelfde probleem hoor. ik zit met 2 D3s'en in backorder alsook een 70-200.
      nergens te krijgen ... Nikon Belgie kan niet leveren. Nikon UK kan ook niet leveren. ze staan bij de meeste winkels in backorder. Geen voorraad hebben tijdens hun eigen promotie-actie ... goe bezig !!

      en de grappiste moet nog komen. materiaal besteld in april, midden de 60-dagen actie. Indien geleverd na 15 mei, dan is dit terug aan de volle pot en niet met de actieprijs...
      da's pas marketing !
      www.loft6.be

      Comment


      • #4
        Re: Leveringsproblemen

        dito hier....

        bestelling geannuleerd... want da schiet nie op
        some toys 4 big boys
        http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

        Comment


        • #5
          Re: Leveringsproblemen

          Dat probleem is niet enkel bij Nikon hoor. De japanners zijn niet bereid om op dit ogenblik tegen zwakke euro's en smeltende ponden te leveren. Op dit moment kunnen de amerikaanse en zwitserse grossiers beter in de EU kopen en dan terug exporteren naar de USA en Zwitserland . Daar dit vooral bij dure objectieven en DSLR's enorme prijsverschillen gaat opleveren hebben de japanners gewoon besloten om tegen de huidige prijzen en wisselkoersen niet te leveren.

          Om 20,00 uur was de Euro-dollar koers door de grens van € 1,2599 gegaan.
          Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

          Comment


          • #6
            Re: Leveringsproblemen

            Oorspronkelijk geplaatst door appelmooz Bekijk bericht
            Dirk,

            ik zit met hetzelfde probleem hoor. ik zit met 2 D3s'en in backorder alsook een 70-200.
            nergens te krijgen ... Nikon Belgie kan niet leveren. Nikon UK kan ook niet leveren. ze staan bij de meeste winkels in backorder. Geen voorraad hebben tijdens hun eigen promotie-actie ... goe bezig !!

            en de grappiste moet nog komen. materiaal besteld in april, midden de 60-dagen actie. Indien geleverd na 15 mei, dan is dit terug aan de volle pot en niet met de actieprijs...
            da's pas marketing !
            Dat heb ik toch al opgelost want de verkoper heeft mij een bestelbon aangeboden voor het geval het later wordt dan de cashback actie met een vaste prijs. Dus laat ons hopen dat alles wat vooruit gaat !
            Heb in het verleden eens meer dan 5 maand gewacht op een 200-400 lens van Nikon. Dat ze nu eens zorgen dat ze materiaal beschikbaar hebben !
            Dirre - dirkcatteeuw@telenet.be
            ----------------------------------------------
            Nikon-spul en een beetje glas in een Tamrac zakske

            Comment


            • #7
              Re: Leveringsproblemen

              ben nog steeds aan 't wachten op de D3s en 70-200vr2 die maar niet geleverd kan worden...
              triestige zaak aan 't worden die Nikon...
              www.loft6.be

              Comment


              • #8
                Re: Leveringsproblemen

                70-200 heb ik vandaag ontvangen !!

                van de D3s nog geen spoor of datum....
                www.loft6.be

                Comment


                • #9
                  Re: Leveringsproblemen

                  Ook al maanden mijn TC-20EIII besteld, maar nog steeds niet in stock...
                  Maarja, niks aan te doen als wachten!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Leveringsproblemen

                    Oorspronkelijk geplaatst door appelmooz Bekijk bericht
                    70-200 heb ik vandaag ontvangen !!

                    van de D3s nog geen spoor of datum....

                    Mijn probleem is alvast opgelost.
                    Ben vandaag mijn D3s gaan afhalen en hij ziet er goed uit !
                    Dirre - dirkcatteeuw@telenet.be
                    ----------------------------------------------
                    Nikon-spul en een beetje glas in een Tamrac zakske

                    Comment


                    • #11
                      Re: Leveringsproblemen

                      Voor degene die een Nikon D3S zoeken, ik kan er misschien nog aan 2 geraken binnen de 2 weken.

                      Nieuw in de doos.
                      Europese versie.
                      Prijs : 4300 €
                      D3s - D300+MD-10 - 14-24 - 24-70 - 70-200 VRII - 80-200 - 50 - SB900

                      Comment


                      • #12
                        Re: Leveringsproblemen

                        hoi
                        om te genieten van die cashback actie,is dat gelijk waar je het toestel koopt?
                        ik zou ne d90 bestellen bij neboweb.nl
                        maar ik zie dat hij daar ook nie binnen is.

                        grt. Marnix
                        Nikon D90 en wat glas erbij

                        Comment


                        • #13
                          Re: Leveringsproblemen

                          Volgens mij doen niet alle shops mee met de cashback actie, zo bijvoorbeeld Konijnenberg. Hierdoor worden andere winkels die wel met de actie meedoen plots even goedkoop.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Leveringsproblemen

                            Er is geen enkel leveringsprobleem.

                            Nog nooit gehoord van vraag en aanbod.

                            Via de B2B sites en internet brengen bijvoorbeeld de Nikon D3S in de US dollar gebieden zonder problemen direct 5200,- tot 5500,- US dollar exclusief btw op

                            En bijvoorbeeld de Nikkor AF-S VR 70-200/2.8 G IF-ED Type II Zwart een kleine 2,300,- US dollar exclusief btw op.

                            Dus drie maal raden waar alles naar toe gaat ?
                            Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                            Comment


                            • #15
                              Re: Leveringsproblemen

                              Maar op US forums lees ik ook dat er geen D3s te leveren zijn. Eerst zou het Olymoische spelen liggen, maar die zijn al tijdje voorbij.
                              Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

                              Comment

                              Working...
                              X