Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

home2.pi.be

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • home2.pi.be

    De laatste tijd valt het me op dat vele foto's gelinkt worden vanaf home2.pi.be, en deze komen heel traag binnen hier, sommige een halve minuut, sommige helemaal niet !
    De foto's komende van instantlogic bv. komen hier wel supersnel binnen (heb telenet aansluiting)
    Heeft hier nog iemand last van, of ligt het bij mij
    Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

  • #2
    en of
    ziehier mijn fotos bij pi en daar betaal ik voorhttp://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=32533
    en hier in veel groter formaat bijPbase


    Comment


    • #3
      Ze zijn aan 't verhuizen waarschijnlijk bij Scarlet... ik heb er ook last van met mijn foto's op home.pi.be... ik link ze nu van home.scarlet.be en dat is 't zelfde volgens hun gegevens op de support-pagina http://www.scarlet.be/nl/support/ is dat nochtans de juiste instelling... probeer dat ook eens ?
      Jan
      www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

      Comment


      • #4
        Het is de laatste tijd heel droevig gesteld met pi of scarlet. Ook hun support is er danig op achteruitgegaan.

        Comment


        • #5
          Onze website (zakelijk) was gehost bij scarlet ...

          Een ramp op grote schaal, dat is dat bij scarlet. De mail die we 2 x per dag verzonden kwamen met grote (meer dan 24 u) vertraging aan bij bestemmeling.

          't Was niet meer te doen. We kregen ook heel wat facturen zonder dat we om hun service gevraagd hadden. Zelfs geen contract hadden we voor bepaalde dingen getekend ...

          We zijn gevlucht ... naar een hosting firma die alles wel serieus neemt. Ook service en support 24/24 7/7 !!! en niet alleen op papier maar ook effectief. Zij hebben er zelfs voor gezorgd dat geen enkele mail tijdens de overschakeling verloren ging. Alles verliep dan langs mijn mailbox van telenet (privé) en nadien na overplaatsing van domeinnaam en mailboxen terug naar de firma.

          Onze connectie verloopt via SKYNET en onze hosting via COMBELL.be : een echte aanrader. Niet de goedkoopste keuze maar wel een degelijke combinatie.

          Niet twijfelen voor diegene die aan overschakelen denkt. (Qua hosting vooral, want internet connectie bieden ze niet aan) Vandaar SKYNET voor de connectie ... er is geen mogelijkheid via Telenet (geen kabel).

          Ik verschiet er dus niet van dat PI (scarlet) problemen heeft ...

          Groeten

          Geert N.
          Nikon D80

          Comment


          • #6
            ik kan het beamen dat planet scarlet één grote klucht is
            ik ben dan zelf ook overgestapt naar Skynet

            -veel downtime en trage verbindingen
            -ik kreeg aangetekende brieven dat ik m'n rekening niet betaalde terwijl die wel betaald werden

            - ... aaargh, teveel om op te noemen

            very lousy service ...
            = = = = = = = = = = = =
            CANON PowerShot SX 130

            Comment


            • #7
              Originally posted by homerke
              ik kan het beamen dat planet scarlet één grote klucht is
              ik ben dan zelf ook overgestapt naar Skynet

              -veel downtime en trage verbindingen
              -ik kreeg aangetekende brieven dat ik m'n rekening niet betaalde terwijl die wel betaald werden

              - ... aaargh, teveel om op te noemen

              very lousy service ...
              hoe gaat dat overstappen in zijn werk, wat is de opzegtijd (moet eens naar dat contract op zoek)
              het enige wat ze nu nog snel doen is facturen zenden, een maand op voorhand zelfs

              Comment


              • #8
                je zegt eerst je planet scarlet abo AANGETEKEND op, bewaar ook zeker je verzendingsbewijsje want ik heb 2x moeten opzeggen omdat ze 1) beweerden dat ze de aangetekende brief nooit hebben ontvangen en 2) ik zo dom was om dat bewijsje kwijt te doen

                ik heb de tweede brief aangetekend met een antwoordkaart verzonden

                als je langer dan 1jr een abo hebt kan dit maandelijks opgezegd worden, ben je slechts enkele maanden klant ga je er vermoedelijk niet onderuit komen

                tegen de tijd dat je abo ten einde loopt neem je bij skynet een ander abo, doe dit telefonisch en zeg dat je telefoonlijn reeds 'uitgerust' is met adsl en dat je een abo had bij planet, ze zetten je adsl lijn dan op hun 'BAS' en je kan verdersurfen


                mvg
                homerke

                //edit: http://www.scarlet.be/nl/support/adsl/opzeggen/a109934
                = = = = = = = = = = = =
                CANON PowerShot SX 130

                Comment


                • #9
                  thx Homerke
                  dat gaat hier dus niet lang meer duren dat lang duren

                  Comment

                  Working...
                  X