Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proficiat aan Rooman

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Proficiat aan Rooman

    Proficiat aan Rooman die voor mij de terechte winnaar is van deze challenge, ook aan stampers die met een voor mij altans "typische Stampersfoto" (is als compliment bedoeld) de tweede stek pakt. Trouwens waar zat je vorige maand, ik vreesde al dat je afgehaakt had? En ook aan Eline342 die met een prachtig plaatje van Brugge het podium vervolledigd en daarmee ook aan kop komt in het jaarklassement. . ook een pluim voor de ganse top 12. De prijs voor de originaliteit gaat voor mij naar KatiKato met de kraaiende haan.

    Het was weer een moeilijke "uitdaging", maar kan me over het algemeen vinden in de uitslag. (behalve dan die van mij)
    Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

  • #2
    Re: Proficiat aan Rooman

    Van Harte, was ook mijn eerste.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Proficiat aan Rooman

      Proficiat aan de terechte winnaar en aan de topdrie.

      De winnende foto combineert een hoog gehalte aan creativiteit en een haast perfecte technische uitvoering en werd dus terecht winnaar.

      Ook blij met mijn vierde plaats.

      @Erven: bij mij scoorde je ook hoger en nog bedankt voor tip bij mijn foto.
      Last edited by chris; 1 mei 2010, 07:15.
      Geniet van foto's maken

      Comment


      • #4
        Re: Proficiat aan Rooman

        Een heel dikke proficiat Rooman en de top 3. De gehele top 12 was zeker zijn punten waard.
        ( een extra pluim voor Eline342 die me de eerste plaats wist af te snoepen, maar ik ga het hier dus niet bij laten hé. Ik weet wat me te doen staat )

        Grtz Tigo
        To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
        Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

        Comment


        • #5
          Re: Proficiat aan Rooman

          Oorspronkelijk geplaatst door Tigo Bekijk bericht
          Een heel dikke proficiat Rooman en de top 3. De gehele top 12 was zeker zijn punten waard.
          ( een extra pluim voor Eline342 die me de eerste plaats wist af te snoepen, maar ik ga het hier dus niet bij laten hé. Ik weet wat me te doen staat )

          Grtz Tigo
          Ook proficiat aan Rooman en ook aan de top drie (dus ook aan mezelf). En dan te bedenken dat mijn eerste foto de klok met de slak was. Een goede keuze, hé.

          Tigo: het enige verschil is dat gij een grotere constante hebt dan mij qua fotografie. Dus volgende maand zul je mijn plaatje wel afsnoepen. Succes.
          Het enige wat ik hoop is dat ik ooit eens de eerste plaats zal betreden in de challengemaand.

          Comment


          • #6
            Re: Proficiat aan Rooman

            Proficiat aan de top12!
            Nummer 1 & 2 waren zowieso ook voor mij de winnaars.

            Groetjes, KatiKato
            ••• Creativity is allowing yourself to make mistakes. Art is knowing which ones to keep. •••
            NIKON D200

            Comment


            • #7
              Re: Proficiat aan Rooman

              Een terechte winnaar

              Misschien is het omdat ik dat boek ook heb, met bijbehorende kindjes , dat ik deze foto vanaf het eerste ogenblik al een winner vond.
              Proficiat!

              ... en de nummer 2 mag van mij onmiddellijk op de cover van dergelijk boek

              Greetz
              Fille
              -= Functionless art is simply tolerated vandalism =-
              -= We are the vandals =-

              Comment


              • #8
                Re: Proficiat aan Rooman

                Dat was prettig schrikken deze morgen
                Mijne feestdag is goed begonnen! De kindjes van mijn broer zullen blij zijn.
                Vanwege mij ne dikke proficiat aan de top 12, daar waren weerom knappe platen bij!
                @Eline 342, jij was mijn favoriet, en ook die trage slak vond ik goed!
                De stationsklok en de zonnewijzer vond ik ook héle mooie foto's.
                Iedereen bedankt voor de leuke reacties en de goeie punten
                Hupsakee naar de volgende challenge

                Grts Maddy.
                zero

                Comment


                • #9
                  Re: Proficiat aan Rooman

                  Proficiat met je verovering Rooman! Je bent absoluut een terechte winnaar
                  Ook een proficiat aan de top 12 met een persoonlijke voorkeur voor Eline342! Wat een mooie plaat zeg! Voor het eerst mag ik ook mezelf tot de top 12 rekenen met een mooie 8e plaats! Dank voor de stemmen!!!Mijn dag is zeker goed begonnen !
                  groetjes,
                  Karel
                  http://kareldemuynck.wordpress.com/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Proficiat aan Rooman

                    Proficiat aan allemaal... de top 12 komt aardig in de buurt van de scores die ik gegeven heb. Ben zelf heel tevreden met mijn 5e plaats voor een allereerste deelname.

                    Ook bedankt aan iedereen die de moeite genomen heeft om al de foto's te bekijken en punten te geven . Zonder hen was er zelfs geen sprake van een rangschikking


                    Grtz,
                    Peter
                    Canon EOS 550D - Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II VC - Canon EFS 55-250mm - Tamron 90mm f/2.8 DI Macro 1:1

                    Comment


                    • #11
                      Re: Proficiat aan Rooman

                      Ook van mij een proficiat aan de top 3.
                      rooman
                      Deze vertoond heel wat goede kwaliteiten van een winnende foto.

                      Namelijk:
                      • Een passend respons op de Challenge uitdaging waar de kijker zonder woorden begrijpt wat de fotograaf wil zeggen.
                      • Heerlijke belichting met mooie zachte kleuren.
                      • Best mogelijk dat het aanwezige licht bij de eerste blik de indruk wekt van iets te fel aanwezig te zijn. Doch de felle schijn van het licht doet me denken aan zoveel kinderen die in het geniep met een zaklamp in bed zitten te lezen.
                      • De compositie is goed en het beeld is goed omkaderd.
                      stampers
                      Een foto met heel veel kwaliteiten, en die getuigen van een gedreven inzet. Proficiat

                      Eline342
                      Een zuivere scherpe foto van een idyllisch plaatsje in Brugge. Samen met de scherpte, het heerlijke aanwezige blauw en de weerspiegeling en de belichting geven een heerlijk ogend tafereeltje.

                      gilclaes
                      Ook mijn felicitaties voor Uw inzending. Het is bewonderenswaardig, om na Uw eerste geweigerde inzending wegens archieffoto U speciaal terug bent gereden, naar het station van Luik om een nieuwe opname te maken die voldoet aan deze Challenge.
                      Spookys Fotoweb
                      BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                      Comment


                      • #12
                        Re: Proficiat aan Rooman

                        ook voor mij was dit de allerbeste en trouwens van mij ook de hoogste score....
                        dikke welverdiende proficiat ....
                        ook aan alle deelnemers proficiat,want zonder al deze mensen,geen challenge.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Proficiat aan Rooman

                          Dikke proficiat aan Rooman. Een hele mooie, sprekende foto.
                          Ook de nrs 2 en 3 mogen er zijn. Knap gedaan.

                          groetjes

                          moniq
                          groetjes, moniq (BD1321BE)

                          A picture paints a thousand words

                          Comment


                          • #14
                            Re: Proficiat aan Rooman

                            Ik vind dit ook een verdiende winnaar om dezelfde redenen als Spooky.
                            En nu de prijskamp voorbij is, wil ik graag weten wie die toffe foto van dat theeglas had gemaakt, die later verdwenen is na al een keer vervangen te zijn geweest door een beeld dat ik helemaal niet geslaagd vond!

                            Comment


                            • #15
                              Re: Proficiat aan Rooman

                              Gefeliciteerd Rooman met je eerste plaats

                              Mooie invulling van een moeilijk thema ...
                              Mijn fotowebsite : www.filover.be

                              Comment

                              Working...
                              X