Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie helpt mij

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wie helpt mij

    Wie wil mij helpen.

    ik ben op deze site sinds 27 oktober, ik heb al veel geleerd op deze site.
    nu heb ik hier door een verslaving gekregen. ik ben sinds die tijd niet meer uitgelogd geweest, ik zit in de WAO (wettelijk arbeids ongeschikt)dus heb ik heelllllll veellllll tijd om op deze site door tebrengen en dat doe ik ook met heel veel plezier.
    ik wil en ga ook niet meer weg, Dames & Heren bedankt.
    Canon 30D- Canon 70-200mm L F2.8 IS USM / Canon 24-105 F4 L USM IS/ speedlite 430EX

  • #2
    En mat wil je geholpen worden ?
    Je wil toch niet van die verslaving af ?
    Originally posted by wilco v dijk
    Wie wil mij helpen.

    ik ben op deze site sinds 27 oktober, ik heb al veel geleerd op deze site.
    nu heb ik hier door een verslaving gekregen. ik ben sinds die tijd niet meer uitgelogd geweest, ik zit in de WAO (wettelijk arbeids ongeschikt)dus heb ik heelllllll veellllll tijd om op deze site door tebrengen en dat doe ik ook met heel veel plezier.
    ik wil en ga ook niet meer weg, Dames & Heren bedankt.

    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

    Comment


    • #3
      Wilco, ik voel met je mee! ik ben zelf ook arbeidsgehandicapt en voor mij is de BD een fijne aanvulling voor mijn dagelijks leven
      Verslaafd aand BD? jazeker, maar er zijn ergere verslavingen hoor

      Maar je vraagt "wie wil mij helpen" Hoezo? waarmee? je kunt hier gewoon
      genieten van wat de mensen inleveren... Of je levert zelf een eigen bijdrage.

      Comment


      • #4
        Originally posted by wilco v dijk
        Wie wil mij helpen.

        ik ben op deze site sinds 27 oktober, ik heb al veel geleerd op deze site.
        nu heb ik hier door een verslaving gekregen. ik ben sinds die tijd niet meer uitgelogd geweest, ik zit in de WAO (wettelijk arbeids ongeschikt)dus heb ik heelllllll veellllll tijd om op deze site door tebrengen en dat doe ik ook met heel veel plezier.
        ik wil en ga ook niet meer weg, Dames & Heren bedankt.
        Nou Wilco het is een ieder geval een prettige verslaving.

        Comment


        • #5
          Kom hier gelukkig niet zo vaak en ben dus ook niet verslaafd .... Enne weten julie dat mijn 2e naam Pinokio is ?
          Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
          Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

          Comment


          • #6
            ik zit ongeveer in het zelfde schuitje.
            Ik ben niet WAO (hoop dat voor jullie alles in orde komt ) maar ik ben wel werkloos

            pfff het gaat niet goed in de IT wereld maar zo heb ik wel veel tijd om fototjes te nemen en ook heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel tijd om hier door te brengen.
            En daarbij, BD is nog niet zo'n slechte verslaving. We genieten ervan zolang we kunnen en denken zeker nog niet aan afkicken

            BTW niemand weet hier zeker een jobke voor ne pas afgestudeerde programmeur
            Canon Powershot A70.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Hanske
              Kom hier gelukkig niet zo vaak en ben dus ook niet verslaafd .... Enne weten julie dat mijn 2e naam Pinokio is ?
              En hoe lang is je neus nu geworden
              Albums
              Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

              Comment


              • #8
                Wilco, en wat doe je met je camera? Voor mij is het niet anders, zit ook in de wao, en het eerste wat ik 's morgens doe ( ongeveer een uurtje) samen met een kop koffie is hier mijn tijd doorbrengen. Waarom? Om te leren, te genieten en de eenzaamheid te verdrijven. Lid van BD ben ik nog niet, kan het mij op dit moment niet permitteren. Hopelijk helpt mijn bericht, je bent in ieder geval niet de enige.

                Groet, Mthree.

                Comment


                • #9
                  ik zet ook eerst de pc aan dan de koffie dan ga ik naar dit forum.
                  ik heb hier ook al veel geleerd, en ga dat ook elke dag uit proberen.
                  ik heb niet zo'n goed in zicht in de composities en wat te fotograferen maar dat leer ik dus echt wel hier wandt nu heb ik gezien dat een simpel herfstblaadje toch een leuke foto kan zijn.
                  als je dat dan ziet moet ik dat ook meteen gaan uit proberen.
                  mijn camera maakt dan ook overuren . ook bij ons is het financeel niet goed gesteld wandt ik wil ook lid worden, maar ja we wachten op goede tijden.
                  Canon 30D- Canon 70-200mm L F2.8 IS USM / Canon 24-105 F4 L USM IS/ speedlite 430EX

                  Comment

                  Working...
                  X