Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Arid in het depot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Arid in het depot



    De mensen achter mij moeten ook gedacht hebben... wtf is die aan het doen. Heel de tijd op en neer door de knietjes om toch maar een spot achter het hoofd van de zanger te krijgen. Ik had gehoopt op een beter en scherper resultaat, maar dit is jammer genoeg de beste die uit die pogingen is voortgekomen
    http://www.driesrengle.be - /portfolio - /huwelijksfotografie - Alles met een zwaar overpriced digitaal wegwerpkodakske

  • #2
    Re: Arid in het depot

    goh misschien net iets teveel spot erdoor, maar ik houd wel van dergelijke beelden. maakt het wat specialer

    Comment


    • #3
      Re: Arid in het depot

      mss. iets teveel spot idd., en ik durf ook al eens een knieval doen om een spot op de juiste plek te krijgen zelle. Dus als we samen ergens staan, gaat ge niet allen zijn met uw ope n neer gedoe....
      Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
      www.musicinframe.be

      Comment


      • #4
        Re: Arid in het depot

        volledig gelijk, had hem hier ook eigenlijk niet mogen posten want ben er zelf niet 100% tevreden van. Maar het is wel weer eens een foto die gestart is vanuit een bepaald idee waarnaar ik getracht heb dat te bereiken ipv een typische 'gelukstreffer'. Gelukstreffers post ik hier niet want daar kritiek op krijgen heeft toch geen zin...
        http://www.driesrengle.be - /portfolio - /huwelijksfotografie - Alles met een zwaar overpriced digitaal wegwerpkodakske

        Comment


        • #5
          Re: Arid in het depot

          Oorspronkelijk geplaatst door Dresse Bekijk bericht
          volledig gelijk, had hem hier ook eigenlijk niet mogen posten want ben er zelf niet 100% tevreden van. Maar het is wel weer eens een foto die gestart is vanuit een bepaald idee waarnaar ik getracht heb dat te bereiken ipv een typische 'gelukstreffer'. Gelukstreffers post ik hier niet want daar kritiek op krijgen heeft toch geen zin...
          Ook waar. Nu ja, niet 100% tevreden zijn hoort erbij, want dat maakt dat je blijft streven om dichter bij die 100% te geraken. En dan bedoel ik de 'persoonlijke' 100%. Voor webpublicatie kan je 100% beelden hebben, maar die vind je dan soms zelf om op 40 * 60 aan de muur te hangen verre van 100%... allez, zo werkt dat bij mij toch. omdat ik al eens wat afdruk en omhoog hang (meestal 20 * 30 en 40 * 60).
          Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
          www.musicinframe.be

          Comment

          Working...
          X