Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rodrigo y Gabriela @ Vorst Nationaal

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Rodrigo y Gabriela @ Vorst Nationaal

    Vorige week woensdag naar vorst gegaan voor Rodrigo y Gabriela te fotograferen. Ik had ze al 2 keer gemist en een 3e keer kon ik niet over mijn hart krijgen!

    een van de beelden:

  • #2
    Re: Rodrigo y Gabriela @ Vorst Nationaal

    dit vond ik ook uw beste foto, geweldige pose van Rodrigo en mooie compostie

    Comment


    • #3
      Re: Rodrigo y Gabriela @ Vorst Nationaal

      Schitterende foto van een fantastisch duo!
      Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

      Comment


      • #4
        Re: Rodrigo y Gabriela @ Vorst Nationaal

        Ik heb beter gezien van je Stefaan. Er gebeurt niets behalve dat de man met zijn handen boven het hoofd staat. Wat daar geweldig aan is
        Dennis

        www.dennisbeekelaar.com

        Comment


        • #5
          Re: Rodrigo y Gabriela @ Vorst Nationaal

          Oorspronkelijk geplaatst door Dennis71 Bekijk bericht
          Ik heb beter gezien van je Stefaan. Er gebeurt niets behalve dat de man met zijn handen boven het hoofd staat. Wat daar geweldig aan is
          bedankt voor de reactie Dennis!
          ik vond het persoonlijk belachelijk moeilijk om van deze mensen foto's te trekken omdat er inderdaad matig veel actie is, hoewel ze er is, maar dan zou ik het eerder moeten filmen... een hele uitdaging om dit op de gevoelige censor vast te leggen!

          Comment


          • #6
            Re: Rodrigo y Gabriela @ Vorst Nationaal

            Tja, hier speelt ok mee of je de band kent of niet denk ik. Dit is duidelijk een van die geweldig opzwepende flamenco style momenten, waarbij Gabriella percussie speelt op haar gitaar en Rodrigo ritmisch klapt. Lijkt op basis van deze ene foto misschien niet veel, maar ter zelfder tijd zegt ie veel.

            Kunnen we hier een eindje filosoferen over de perfecte concertfoto... zullen we er nog allemaal een andere mening op nahouden vrees ik. lol.
            Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

            Comment


            • #7
              Re: Rodrigo y Gabriela @ Vorst Nationaal

              Oorspronkelijk geplaatst door Omag Bekijk bericht
              Tja, hier speelt ok mee of je de band kent of niet denk ik. Dit is duidelijk een van die geweldig opzwepende flamenco style momenten, waarbij Gabriella percussie speelt op haar gitaar en Rodrigo ritmisch klapt. Lijkt op basis van deze ene foto misschien niet veel, maar ter zelfder tijd zegt ie veel.

              Kunnen we hier een eindje filosoferen over de perfecte concertfoto... zullen we er nog allemaal een andere mening op nahouden vrees ik. lol.
              :P Kris is fan duidelijk en gelijk heb je daar ook wat er aan het gebeuren was haha
              maar net dat vond ik aards moeilijk om in een beeld te vatten! pogingen genoeg gedaan maar was zelf ook niet enorm tevreden...

              Comment


              • #8
                Re: Rodrigo y Gabriela @ Vorst Nationaal

                ik vind hem mooi, niet alleen van compositie maar ook qua kleurzweem.
                Geeft idd. meer een ballad / singer / ambient beeld,maar zo was het ook wel een beetje, op de 'flamenco' momenten na, niet?
                Mijn handtekening (onderschrift) doet misschien anders vermoeden, maar ik probeer toch ook de sfeer en de ervaring et vatten, zonder de realiteit al te veel geweld aan te doen. tenzij bij die gevallen waar dat overduidelijk is.


                Whatever, deze dan toch een sfeerfoto dus.
                Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                www.musicinframe.be

                Comment

                Working...
                X