Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

AV/SD Blankenberge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • AV/SD Blankenberge

    Eigenlijk had ik gekozen voor de natuurwandeling in de polders, maar omdat ik daar s'morgens al was geweest met Bachus1909 en Francis1950 (bedankt dat ik mee mocht rijden)
    heb ik in de namiddag de stadswandeling gedaan.
    De foto's van de Grutto (tijdens de voormiddag in de polders), die ga ik hier niet posten, dat mogen Bachus en Francis doen.



    Tijdens de strandwandeling had ik problemen om mijn eigen schaduw niet mee in beeld te brengen met de 16-35mm op de 5D, maar zelfs dat kan soms wel leuke foto's opleveren:


    Nog eentje van tijdens de strandwandeling:


    Het was zoals gewoonlijk weer een leuke uitstap, bedankt aan de organisatoren, alles was perfect geregeld.

    Het volledig album staat op mijn Fotopic-website.
    Ik zal hier dus geen "AV/SD Blankenberge 1...2...3" laten zien, als je de foto's wil bekijken, dan kan dat op www.barthuysmans.fotopic.net .
    Last edited by Black B@ndit; 25 april 2010, 18:44.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

  • #2
    Re: AV/SD Blankenberge

    Drie mooie met een voorkeur voor je derde.
    Prachtige kleuren heeft die.

    groetjes

    moniq
    groetjes, moniq (BD1321BE)

    A picture paints a thousand words

    Comment


    • #3
      Re: AV/SD Blankenberge

      Bart,
      Ik dacht mezelf te herkennen op de foto , in silhouet, maar bij het bekijken van je album zag ik dit ik mezelf verwisselde met Linda.
      Mooie beelden in je webalbum.
      deka
      Last edited by deka; 25 april 2010, 21:31. Reden: verkeerd bericht
      There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

      Comment


      • #4
        Re: AV/SD Blankenberge

        Ik had misschien ook mee over het strand moeten lopen. Die derde zeer goed vastgelegd.
        http://www.photo-patricske.be
        Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

        Comment


        • #5
          Re: AV/SD Blankenberge

          De derde vol lucht en ruimte!
          BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

          Comment


          • #6
            Re: AV/SD Blankenberge

            Voor mij ook de derde: haarscherp en zeer kleurrijk!
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: AV/SD Blankenberge

              Drie mooie, ook een lichte voorkeur voor 3 .
              Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

              Comment


              • #8
                Re: AV/SD Blankenberge

                Oorspronkelijk geplaatst door stapperke Bekijk bericht
                Drie mooie, ook een lichte voorkeur voor 3 .
                ik volg
                Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                Comment

                Working...
                X