Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blauwborst

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Blauwborst

    Vandaag ook eens het geluk gehad van een Blauwborst voor de lens te krijgen. Deze liet zich van zijn beste kant zien èn horen.

    Mvg.
    Robert

    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

  • #2
    Re: Blauwborst

    Mooie foto! Misschien een tikkeltje onscherp op de kop.

    Comment


    • #3
      Re: Blauwborst

      Mooie vogel op een goed moment vastgelegd.
      Mooie compo met passende BG (misschien takje in linker bovenhoek even wegshoppen)
      Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
      "Casu Consulto - Modo Fac"

      Comment


      • #4
        Re: Blauwborst

        heel mooie achtergrond.
        beestje zelf mist toch wat aan scherpte.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Blauwborst

          Mooie foto, al moet ik akkoord gaan met de eerdere comments ivm de scherpte.

          Mvg.
          The bird is known by his note, a man by his word.

          Comment


          • #6
            Re: Blauwborst

            Ik sluit mij aan bij wat mijn voorgangers al meldden. Ook zou ik het mooier hebben gevonden als die twee stengels direct achter de vogel er niet waren geweest. Ik weet niet of dat mogelijk was, maar met een stapje naar links waren die stengels links van de vogel terecht gekomen en had je een rustiger achtergrond gekregen. De pose van de vogel en de diagonale richting van de tak vind ik hier erg goed werken.
            Marsel van Oosten | Squiver Fotoreizen & Workshops

            Alaska | IJsland | Japan | Namibië | Spanje | Turkije | Zambia | Zuid-Afrika

            Comment

            Working...
            X