Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bruidsfotografie digitaal!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bruidsfotografie digitaal!

    Bruidsfotografie digitaal!

    Printen juli de foto's zelf voor het foto boek zo ja welke printer
    (is de canon I-965 geschikt)
    Stuur je de foto's naar een vaklab zo ja wat is +/- de prijs (in Amsterdam betaal je voor 50 stuks 10 Euro per afdruk op A4

    Wat zijn goede merken foto boeken

    Gr Robert
    #Dyslexie#
    Fotoacademie Amsterdam Digitaal

    Canon 10D / Canon 420 EX Sigma 28-105 F2.8-4 /Sigma APO 70-200 F2.8 EX / 1GB IBM microdrive

  • #2
    Ik zou de foto's laten afdrukken en de prijs die je me meedeeld lijkt me enorm hoog, ik betaal in mijn omgeving slechts 2,30 Euro voor een afdruk van 20 X 30 cm, dan zijn de afdrukken gemaakt op de fuji Frontier printer en prima van kwaliteit en houdbaarheid.



    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Voor een trouwalbum moeten de foto's toch wel lichtbestendig zijn.
      Laten afdrukken dus
      Ik werk met een epson 2100 UVbestendige inkt op fotopapier tot A3+
      maar de prints zijn duurder dan in de afdrukcentrale's
      http://home.tiscali.be/lucclottemans

      Comment


      • #4
        Originally posted by luccl65
        Ik werk met UVbestendige inkt
        En dan nog zit er geen beschermlaag op de foto's!
        Ik print enkel nog zelf af als het echt snel moet gaan, of als ik eerst een testafdruk wil zien om al beter een idee te hebben hoe het er op papier gaat uitzien qua kleuren en zo...

        Comment


        • #5
          Originally posted by Tony smeT
          Originally posted by luccl65
          Ik werk met UVbestendige inkt
          En dan nog zit er geen beschermlaag op de foto's!
          Ik print enkel nog zelf af als het echt snel moet gaan, of als ik eerst een testafdruk wil zien om al beter een idee te hebben hoe het er op papier gaat uitzien qua kleuren en zo...

          In de inkt van de Epson 2100 zit hars en dat maakt de print vrijwel ongevoelig voor kleurvervaging.

          Comment


          • #6
            Originally posted by 4nightlife
            Bruidsfotografie digitaal!

            Printen juli de foto's zelf voor het foto boek zo ja welke printer
            (is de canon I-965 geschikt)
            Stuur je de foto's naar een vaklab zo ja wat is +/- de prijs (in Amsterdam betaal je voor 50 stuks 10 Euro per afdruk op A4

            Wat zijn goede merken foto boeken

            Gr Robert

            10 euro voor elke A4 print is wel erg duur, maar ja een vaklab besteedt ook extra aandacht aan elke print. Zelf ga ik naar een grotere fotozaak met een eigen kleine afdrukcentrale. De prints zijn iets duurder een 20/30 kost daar 3,95 Het voordeel is dat je kan aangeven hoe je de afdrukken wil. Als je er vaker komt weet je wat je aan elkaar hebt. In elke grote stad is wel zo'n fotozaak te vinden.

            Comment


            • #7
              Ik doelde meer op het feit dat stof en zo er sneller blijft inplakken in die inkt, maar misschien is die uv-bestendige daar ook ineens beter in, heb er eigenlijk geen ervaring in ... maar ik blijf toch het verschil zien met afdrukken van het labo

              Comment


              • #8
                10 Euro voor één A4 dat is echt wel héél veel geld. Ik ga net zoals J@n in een grote fotozaak met een eigen afdrukcentrale. Wekelijks rij ik naar Sint-Truiden voor mijn afdrukken. Een A4 kost er 3,70 Euro...je hebt dan ook topkwaliteit. Wat ook fijn is: ik heb eigen inzeg in mijn afdrukken. Lichter of donker, ik bepaal het allemaal zelf Ze kennen me daar al goed zodanig dat ze mijn instellingen voor het afdrukken al kennen.
                Meer info en prijzen op www.robyns.be
                Geloof me, met deze kwaliteitsafdrukken daar kan geen enkele Canon of Epson printer voor thuisgebruik tegen op.
                Mvg Patrick Billen, alias Tommie
                www.wondermooi.be
                www.patrickbillen.be

                Comment

                Working...
                X