PDA

Volledige versie bekijken : Van Jets

Consiglieri
14 april 2010, 07:04
Dit is er nog eentje vanop JobRock.

http://www.photos-b-art.com/Lenske/Jobrock_04.jpg

Jer0en
14 april 2010, 08:08
mjah mjah, gitaar iets teveel in't gezicht en een beetje een te conservatieve compositie om als 'beste' te kiezen.
Daarmee zijn ook alle minpunten gezegd, voor de rest prima in orde.

ev1ltje
14 april 2010, 09:33
Mooie uitdrukking, maar ik had hem (persoonlijk) nog wat meer licht in het gezicht gegeven (linkerkant). De gitaar stoort me niet zoveel, maar had misschien inderdaad wat lager gemogen.

Anders wel een leuke plaat om naar te kijken :)

Consiglieri
14 april 2010, 12:03
mjah mjah, gitaar iets teveel in't gezicht en een beetje een te conservatieve compositie om als 'beste' te kiezen.

Dus het feit dat het een conservatieve compositie is, zorgt er mee voor dat hij niet als 'beste' kan geklasseerd worden?
Rare vaststelling.

Jer0en
14 april 2010, 12:23
Dus het feit dat het een conservatieve compositie is, zorgt er mee voor dat hij niet als 'beste' kan geklasseerd worden?
Rare vaststelling.

Ik moet toch iets verzinnen hé Bart ;)

MDY
14 april 2010, 17:38
Rare vaststelling.

volledig mee eens , is een goede foto prachtige scherpte rond micro en gezicht, mooie beweging van gitaar,mooi shot. Ik geef hier niet dikwijls commentaar , maar velen zijn compleet van de pot ..... maak al 30 jaar foto's , sta meer dan 20 jaar frontstage bij alle festivals ( zonder foto's te maken ) en weet zeer goed wat a hell of a job it is.... vandaar.