Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Van Jets

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Van Jets

    Dit is er nog eentje vanop JobRock.

    It's not the size that matters, it's how you use it.
    Bart's Foto's Lenske Boortmeerbeek

  • #2
    Re: Van Jets

    mjah mjah, gitaar iets teveel in't gezicht en een beetje een te conservatieve compositie om als 'beste' te kiezen.
    Daarmee zijn ook alle minpunten gezegd, voor de rest prima in orde.

    Comment


    • #3
      Re: Van Jets

      Mooie uitdrukking, maar ik had hem (persoonlijk) nog wat meer licht in het gezicht gegeven (linkerkant). De gitaar stoort me niet zoveel, maar had misschien inderdaad wat lager gemogen.

      Anders wel een leuke plaat om naar te kijken

      Comment


      • #4
        Re: Van Jets

        Oorspronkelijk geplaatst door Jer0en Bekijk bericht
        mjah mjah, gitaar iets teveel in't gezicht en een beetje een te conservatieve compositie om als 'beste' te kiezen.
        Dus het feit dat het een conservatieve compositie is, zorgt er mee voor dat hij niet als 'beste' kan geklasseerd worden?
        Rare vaststelling.
        It's not the size that matters, it's how you use it.
        Bart's Foto's Lenske Boortmeerbeek

        Comment


        • #5
          Re: Van Jets

          Oorspronkelijk geplaatst door Consiglieri Bekijk bericht
          Dus het feit dat het een conservatieve compositie is, zorgt er mee voor dat hij niet als 'beste' kan geklasseerd worden?
          Rare vaststelling.
          Ik moet toch iets verzinnen hé Bart

          Comment


          • #6
            Re: Van Jets

            Oorspronkelijk geplaatst door Consiglieri Bekijk bericht
            Dus het feit dat het een conservatieve compositie is, zorgt er mee voor dat hij niet als 'beste' kan geklasseerd worden?
            Rare vaststelling.


            volledig mee eens , is een goede foto prachtige scherpte rond micro en gezicht, mooie beweging van gitaar,mooi shot. Ik geef hier niet dikwijls commentaar , maar velen zijn compleet van de pot ..... maak al 30 jaar foto's , sta meer dan 20 jaar frontstage bij alle festivals ( zonder foto's te maken ) en weet zeer goed wat a hell of a job it is.... vandaar.
            Nikon F100 - Nikkor 28-70mm f/2.8 - oly mju II 35mm 2,8 - Olympus zoom 140

            https://www.flickr.com/photos/138780768@N04/albums

            Comment

            Working...
            X