Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

repair van een sony toestel, waar??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • repair van een sony toestel, waar??

    hey,

    waar zouden we het best terecht kunnen om een toestel van sony te laten vermaken?? tis nen DSCF707 waarvan de startknop kapot is. nuja startknop is niet kapot, maar het toestel start niet meer. voor de rest gaat alles nog, battery laad nog op als ie in de voeding zit en als ge het toestel aanzet, dan gaat het controlelampje uit, dus zo werkt die nog.
    zijn er bepaalde locaties waar we dit kunnen laten oplossen??

    bij de gewone winkels vragen ze 272 euro om em op te sturen.. (ze kijken dan als ie voor deze prijs te maken is, anders maken ze een raming op van de nodige kosten)
    zijn er ook mensen die vinden dat 272 euro veel geld is.??

    alvast bedankt voor de input/reacties

    groetjes

    wim

  • #2
    Denk dat je goedkoper uit bent , als je hem stuurt naar Sony Benelux in Hoofddorp Nederland Daar heb ik mijn Sony ook laten repareren ....

    Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
    Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

    Comment


    • #3
      Yup, Hanske heeft gelijk, Stuur (of liever nog) breng hem naar badhoevendorp, daar kost het nakijken maar 22.50 voor een 707.

      Adres gegevens e.d. vind je op hier

      Groeten
      Leo

      Comment


      • #4
        Ik dacht dat Sony met een prijzen forfet werkte, dwz dat elk toestel zijn prijs heeft om te laten herstellen ook al moeten ze bij wijze van spreken maar een vijs vervangen. Ikzelf heb dit voor gehad met mijn videocamera.Hij was al eens binnen geweest voor een bepaald probleem en moest toen een nog geen 50euro betalen.
        Na een paar maand kreeg ik hetzelfde probleem terug en toen kreeg ik te horen dat ik ineens bijna 200 euro moest betalen.Gelukkig hebben die pattatjes toen mijn camera verloren gedaan en heb ik een nieuw toestel mogen kiezen, dit is wel niet zonder slag of stoot verlopen maar dat is een ander verhaal...

        Erwin
        Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
        http://album.zoom.nl/user/lindberg/

        Comment


        • #5
          thanX alvast...

          Comment


          • #6
            hallo,

            effen naar Sony Londerzeel op de technologielaan als ik me niet vergis, gaan daar ligt nl. de Belgische hersteldienst van Sony. Kan je zonder problemen als particulier terecht!


            Greetz,

            Todoranas

            ps: kijk eens op www.sony.be voor het juiste adres
            Canon EOS 5D II en III met wat glaswerk en prullaria

            Comment


            • #7
              Inderdaad vlak naast de A12, langs de rechterzijde als je vanuit Brussel komt.
              Vraag toch maar eens de prijs VOOR je hem afgeeft !!!

              Erwin
              Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
              http://album.zoom.nl/user/lindberg/

              Comment


              • #8
                Oei broere,

                ge gaat toch nooit zeggen dat uw 707 de geest gegeven heeft?

                Kijk inderdaad eens op www.sony.be

                Dichtst voor u is:

                Vandenbulcke
                Zwaaikomstraat 20
                B - 8800 Roeselare
                tel: 051 20 53 24
                fax: 051 24 29 87

                Service Center
                Kapellestraat 95
                B - 9800 Deinze
                tel: 09 386 76 67
                fax: 09 386 97 95

                Laat eens iets weten? Natuurlijk is 272€ teveel, maar misschien zijn de service centers iets 'vriendelijker' wat prijzen betreft?

                Hopelijk heb je hem nog terug voor eind November, het sinterklaasfeestje komt der weer aan.

                Nick
                Nikon D300 & een beetje glas...
                Iets kleiners als carry everywhere

                Comment


                • #9
                  hey broere,

                  niet ongerust zijn, er zijn meerdere mensen die met een 707 rondlopen, tis niet de mijne, tis der eentje van een collega en inderdaad, het zou miskomen nu dat het sinterklaasfeestje der aan komt.
                  thanX voor de info, maar op de site van die mannen staat dat ge em niet meer kunt binnenbrengen, enkel opsturen via een verdeelcenter. we proberen nog een paar andere, misschien zijn ze goedkoper hierin.

                  thanX voor de response.

                  wim

                  Comment

                  Working...
                  X