Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vorming/ masterclass/ lezing gezocht. Fotografie of advanced photoshop ofzo...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • vorming/ masterclass/ lezing gezocht. Fotografie of advanced photoshop ofzo...

    Vreemde vraag misschien maar één van die overbodige opdrachtjes in de lerarenopleiding is het volgen van een vorming in het vakgebied waarin je wil lesgeven.
    Ik zou later willen lesgeven in fotografie, photoshop of lightroom dus zoek hier een 'vorming' voor.

    iemand die me kan helpen?

    lezingen van fotografen, workshop rond advanced photoshop, mastercursus lightroom... Alles is welkom. Ik weet gewoon niet echt waar ik moet gaan zoeken... Liefst iets advanced waar ik zelf ook iets aan heb maar de basistechnieken mogen ook. Als ik maar een blad kan laten zien aan de school dat ik effectief een vorming heb gevolgd...
    http://www.driesrengle.be - /portfolio - /huwelijksfotografie - Alles met een zwaar overpriced digitaal wegwerpkodakske

  • #2
    Re: vorming/ masterclass/ lezing gezocht. Fotografie of advanced photoshop ofzo...

    www.fotofolio.be

    Comment


    • #3
      Re: vorming/ masterclass/ lezing gezocht. Fotografie of advanced photoshop ofzo...

      thx, ziet er interessant uit, maar hoopte stiekem om toch iets goedkoper te vinden...
      http://www.driesrengle.be - /portfolio - /huwelijksfotografie - Alles met een zwaar overpriced digitaal wegwerpkodakske

      Comment


      • #4
        Re: vorming/ masterclass/ lezing gezocht. Fotografie of advanced photoshop ofzo...


        Comment


        • #5
          Re: vorming/ masterclass/ lezing gezocht. Fotografie of advanced photoshop ofzo...

          Heb dit in een ander topic al gemeld.
          De 3-daagse opleiding (3 zaterdagen van 8.30u tot 16.u) van vdab:
          photoshop - geavanceerde technieken.
          Geweldig interessant - niet duur(120€) - weinig volk (4 man) zodat er veel ruimte is voor persoonlijke vragen.
          Heb hem nu juist gevolgd dus de volgende kan misschien nog wel eventjes duren.
          Absoluut een aanrader.
          Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen

          Comment


          • #6
            Re: vorming/ masterclass/ lezing gezocht. Fotografie of advanced photoshop ofzo...

            Hmm ik werk sinds men 14jaar met photoshop en heb op de hogeschool er 4 jaar fulltime mee bezig geweest en ga binnenkort zelf zo'n cursussen geven. Het kan zijn datk op een vdab cursus nog iets opsteek maar ik vrees ervoor.
            met de 'advanced photoshop' in de titel doelde ik meer op 1 lesje van iets heel specifiek ofzo. Een echte masterclass over model retouching ofzo...

            Nog iemand die iets weet?
            Ben eigenlijk vooral op zoek naar een gratis of goedkope lezing ofzo. Heb geen zin om er veel geld aan uit te geven...
            Last edited by Dresse; 20 april 2010, 14:02.
            http://www.driesrengle.be - /portfolio - /huwelijksfotografie - Alles met een zwaar overpriced digitaal wegwerpkodakske

            Comment


            • #7
              Re: vorming/ masterclass/ lezing gezocht. Fotografie of advanced photoshop ofzo...

              zelf zo'n cursussen geven
              ook gratis?
              Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

              Comment


              • #8
                Re: vorming/ masterclass/ lezing gezocht. Fotografie of advanced photoshop ofzo...

                Zo goed als... toch voor de personen die les komen volgen.
                Als ge avondschool doet betaald ge een klein bedrag wat ge anders zou betalen als ge thuis zou zitten en u huis moet warm stoken

                Ik vraag gratis omdat ik weet dat universiteiten en hogescholen wel vaker gratis lezingen organiseren waar niet altijd veel reclame voor gemaakt wordt...

                Annyway, ik heb me er eens achtergezet en na een 2u googlen toch iets gevonden dat nog haalbaar is. Wel niets te maken met het vak dat ik geef maar wel met het zijn van 'leerkracht'... Niet mijn eerste keus maar het is beter dan niks.
                http://www.driesrengle.be - /portfolio - /huwelijksfotografie - Alles met een zwaar overpriced digitaal wegwerpkodakske

                Comment

                Working...
                X