Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

toffe/creatieve fotolokatie aan zee (regio de haan?)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • toffe/creatieve fotolokatie aan zee (regio de haan?)

    Nu zaterdag hebben we een eerste communieshoot waar de kid in kwestie graag wat beelden in de duinen en op het strand zou hebben.
    No problem for me, de mama moet de kleren (mainly shoes) maar kuisen :-)

    Zelf hebben we al wat ideetjes, maar gezien er hier vast en zeker nog creatievelingen zitten wou ik eens wat ideetjes opdoen.

    Zijn er mensen die specifieke lokaties echt super vinden die je ons kan tippen?
    Wij komen zelf maar paar keer per jaar aan zee, dus zullen zeker niet de beste plaatsjes kennen.
    (op zich kan je met deze topic alleen al voor communie, trouw, andere shootlokaties al een apparte folder op BD openen denk ik, want wie is er niet eens in een bepaalde regio op zoek naar een toffe buiten... maar dikwijls ook binnen (!) lokatie voor rainy days)

    alvast dikke merci als er reacties komen, en mocht er niks komen... dan laten we ons op ons gevoel gaan
    Imagination is more important than knowledge...
    http://www.kiekje.be

  • #2
    Re: toffe/creatieve fotolokatie aan zee (regio de haan?)

    Ik ben van De Haan maar gebruik zelden mijn eigen gemeente voor een fotosessie. Het strand van De Haan heeft géén golfbrekers bv.

    Persoonlijk vind ik de pier te Blankenberge wel een mooie lokatie.

    Indoor fotograferen in De Haan is géén optie vrees ik, we hebben hier géén overdekte "openbare" ruimtes.

    Leuke locaties bij duinen en bos heb je wel aan "Zwarte Kiezel", ongeveer ter hoogte van Sun Parks. Daar is een strook duin/bos waar je mooie kleur tinten hebt.

    Enkele voorbeelden van die locatie, je kan de wagen langs de Koninklijke baan gratis parkeren op 5min wandelen. (Zoek eens op de site van kusttram.be naar de halte "Zwarte Kiezel").





    www.fotofolio.be

    Comment

    Working...
    X