Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Groothoek objectief gezocht voor een dagje te lenen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Groothoek objectief gezocht voor een dagje te lenen

    Hallo iedereen,

    Een bevriend koppel heeft een Bed & Breakfest geopend en ze vragen aan mij om enkele foto's te nemen voor de brochure. Ik ben echter geen groothoek gebruiker en heb bijgevolg ook geen in huis. Het zou echter voor deze opdracht wel van pas komen natuurlijk.

    Wie onder jullie, uit de omgeving van Mechelen, is bereid om mij voor een dagje zijn groothoek objectief uit te lenen? Het zou voor een Canon 40D moeten zijn.

    Reactie kunnen via mail, pm of gsm (0475/666015)

    Alvast bedankt,

    Alex_W
    [FONT=Century Gothic]Canon EOS 7D Mark II * Canon EOS 40D * EF 24-70mm f/2.8 L USM * EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS * Sigma 70-200mm F2.8 DG OS HSM SPORTS * Sigma TELE CONVERTER TC-2001 * Godox V860II & TT600 * Speedlite 430EX

  • #2
    Re: Groothoek objectief gezocht voor een dagje te lenen

    red je het dan niet met je 18-55mm.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Groothoek objectief gezocht voor een dagje te lenen

      dan moet je al naar een 12-24 gaan bvb. ...
      Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
      www.musicinframe.be

      Comment


      • #4
        Re: Groothoek objectief gezocht voor een dagje te lenen

        Zaken zoals konijnenberg hebben objectieven te huur niet?
        Misschien is dat een optie.


        grtjs
        glenn
        Mijn site...
        vandaelefotografie.be
        * BD0916BE *

        Comment


        • #5
          Re: Groothoek objectief gezocht voor een dagje te lenen

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          red je het dan niet met je 18-55mm.
          grt,bouk.
          Normaal zou de 18mm wel volstaan, maar het is een tripje naar het uiterste zuiden van België en ik zou willen vermijden dat ik daar sta om vast te stellen dat de 18 toch net niet voldoet.

          En meestal zijn die kamers van een B&B nogal klein om in 1 keer goed op de pelicule te krijgen :-)
          [FONT=Century Gothic]Canon EOS 7D Mark II * Canon EOS 40D * EF 24-70mm f/2.8 L USM * EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS * Sigma 70-200mm F2.8 DG OS HSM SPORTS * Sigma TELE CONVERTER TC-2001 * Godox V860II & TT600 * Speedlite 430EX

          Comment


          • #6
            Re: Groothoek objectief gezocht voor een dagje te lenen

            Misschien gelijk ook een full frame body huren met een groothoek lens.

            MVG, Jeff c.
            Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

            Comment

            Working...
            X