Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dreaming ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dreaming ...


    gemaakt in een lagere school tijdens een voorstelling op het grootoudersfeest ...
    is ook een vorm van evenement dacht ik



    groeten, frans

    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

  • #2
    Re: Dreaming ...

    Goed idee... maar uitsluitend bewegende beelden op een zwarte statische achtergrond...

    Comment


    • #3
      Re: Dreaming ...

      Daar hou ik van.
      Gek eigenlijk dat dit bij BD niet aanslaat. Vind dit een zeer creatieve vorm van fotografie die best zeer kunstige beelden opleveren die mooi zijn om zien.
      Ik plaats veel van mijn foto's op een site waar er veel vrijheid gegeven wordt aan de fotograaf en waar er niet zo strikt aan vaste regels wordt gehouden.
      Dat levert verrassend mooie effecten en beelden op die zeer waardevol en kunstzinnig zijn.
      Fotografie is in mijn ogen ook MEER dan louter iets registreren. Het mag ook mooi ogen en soms zelfs erg bizar lijken.µ
      Dit neemt niet weg dat fotografie met zijn vaste normen en regels en waarden overboord moet gegooid worden... Maar laat wat ruimte aan de fantasten, de creatievelingen, de malloten desnoods...
      Deze foto vind ik daarom ook mooi door zijn vorm... Dans is beweging... Dus...beweging in de foto.
      Dus voor mij scoor je hoog.
      Vriendelijke groet.
      Gils
      PS. Mijn foto 'ieder zijn weg... heeft een eerste prijs behaald op een andere site...en hier kijkt men er zelfs niet naar!!!
      Om maar eens aan te tonen hoe meningen en visies van site tot site kunnen verschillen. ;-)
      Last edited by gilclaes; 14 april 2010, 09:58. Reden: PS. vergeten

      Comment


      • #4
        Re: Dreaming ...

        Oorspronkelijk geplaatst door gilclaes Bekijk bericht
        PS. Mijn foto 'ieder zijn weg... heeft een eerste prijs behaald op een andere site...en hier kijkt men er zelfs niet naar!!!
        er is toch bijna 50 keer naar gekeken hoor.
        --------------------------------------------------
        over deze opname:
        heerlijk gespeeld met de snelheid, wat een mooi effect teweeg heeft gebracht.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Dreaming ...

          ik vind em ook erg mooi,
          zeer zacht..
          Photography helps people to see
          -Berenice Abbott-
          BD1050BE

          Comment


          • #6
            Re: Dreaming ...

            Ja hoor!

            Comment

            Working...
            X