Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proficiat aan Dare2fly

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Proficiat aan Dare2fly

    Een dikke proficiat aan de top drie. En ook aan de top 12
    Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

  • #2
    Re: Proficiat aan Dare2fly

    Voor mij ook een proficiat aan Dare2fly met zijn eerste plaats. Dit met een voor mij altans een zeer geslaagde foto waarvan we er hier niet veel van tegenkomen op de challenge. Ook aan Tigo die naar gewoonte de eerste rangen vervolledigd, dit keer met weer een knappe foto die alle harten heeft doen smelten en aan Rooman die, met een voor mij toch gedurfde foto, de derde plek behaald. Een foto die me een beetje deed terugdenken aan mijn kindertijd toen we door de folie van rond "zoetekoeke" (peperkoek, lekkerkoek...) zo het landschap rond ons huis bekeken.
    Ook aan gans de top 12, en eigenlijk aan iedereen die meegedaan heeft afgelopen maand aan dit toch niet gemakkelijk thema.
    Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

    Comment


    • #3
      Re: Proficiat aan Dare2fly

      Ook van mij, naar maandelijkse gewoonte mijn felicitaties aan de podium gasten voor het behalen van een prachtig resultaat bij een toch merkwaardige niet alledaagse Challenge.
      In feite een proficiat aan alle deelnemers die het aandurfden om aan deze Challenge deel te nemen.
      Ik hoop, dat iedereen aan deze Challenge plezier mochten beleven en dat men in de toekomst om tot speciale kleureffecten te komen, nog eens terug zal denken aan het effect van een foutief ingesteld witbalans.
      Spookys Fotoweb
      BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

      Comment


      • #4
        Re: Proficiat aan Dare2fly

        Van deze zijde ook een dikke proficiat aan dare2fly en Rooman die met haar prachtig landschap wel één van mijn favorieten wist naar boven te brengen. Ook de rest van de top 12 en eigenlijk zelfs enkele die net de top 12 niet behaalde een dikke proficiat. Spijtig dat de "groene chinees" van Michael, welke toch één van mijn topfavorieten was, net niet hoger heeft kunnen scoren. Al bij al zaten er toch wel heel wat prachtige exemplaren tussen ondanks deze toch wel niet zo gemakkelijke opdracht.

        Grtz Tigo
        To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
        Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

        Comment


        • #5
          Re: Proficiat aan Dare2fly

          Bij mijn gebruikersnaam staat de tijd op 23:09. Hoe komt dit? of was het telepathie
          Hoe staat dit bij andere?
          Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

          Comment


          • #6
            Re: Proficiat aan Dare2fly

            Ik was stomverbaasd toen ik zag dat mijn foto de 1ste plaats heeft behaald.
            dit had ik allesbehalve verwacht met deze foto, niet te min ben ik hier natuurlijk heeel blij mee
            Een dikke proficiat aan alle deelnemers die het aangedurfd hebben met deze toch ongewone Challenge.
            het aantal deelnemers heeft toch doen blijken dat het onderwerp heel wat mensen heeft afgeschrikt.
            nogmaals een dikke aan alle deelnemers.
            Mijn Fanpagina
            Mijn website
            Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w

            Comment


            • #7
              Re: Proficiat aan Dare2fly

              van harte proficiat aan dare2fly
              en aan alle mededeelnemers.....
              op naar de volgende
              groetjes aline
              groetjes aline

              Comment


              • #8
                Re: Proficiat aan Dare2fly

                Een dikke proficiat aan alle deelnemers, en nog een extra saluut voor dare2fly.
                Ik heb je al twee keer aan het werk gezien en ik weet hoe gepassioneerd je met fotografie bezig bent.
                De appreciatie die je nu te beurt valt met deze challengeoverwinning is dubbel en dik verdiend.
                Ook deze maand waren er ondanks de moeilijke opdracht weer vele sterke inzendingen.
                Proficiat !
                Geniet van foto's maken

                Comment


                • #9
                  Re: Proficiat aan Dare2fly

                  Profitiat Dare2fly met je welverdiende eerste plaats. Het was één van mijn favoriete in deze toch ongewone challenge. Misschien heeft het wel iets met je nickname te maken, want je durft er wel degelijk in te vliegen.
                  Ook voor Tigo en Rooman een dikke profitiat met hun geslaagde inzending. Natuurlijk ook de rest van de top 12 én aan al de andere deelnemers die zich niet hebben laten afschrikken voor deze moeilijke opdracht die langs de andere kant toch wel leerrijk was.
                  Nikon D300s met nog wat glas en attributen
                  Foto Lucky

                  Comment


                  • #10
                    Re: Proficiat aan Dare2fly

                    Bij deze ook proficiat aan de top 3.

                    mvg
                    Marc
                    Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
                    M.v.g. Marc

                    Comment


                    • #11
                      Re: Proficiat aan Dare2fly

                      Ook van mij een dikke bravo voor de top 3 van deze challenge.

                      groetjes

                      moniq
                      groetjes, moniq (BD1321BE)

                      A picture paints a thousand words

                      Comment


                      • #12
                        Re: Proficiat aan Dare2fly

                        Een dikke proficiat aan Dare2fly en Tigo
                        En iedereen die meedeed aan deze challenge
                        Grts Maddy.
                        zero

                        Comment


                        • #13
                          Re: Proficiat aan Dare2fly

                          Proficat aan de winnaar en de podiumplaatsen. Een mooie top 12... (al was het idyllisch landschap van Rooman één van mijn toppers) Proficiat !
                          ••• Creativity is allowing yourself to make mistakes. Art is knowing which ones to keep. •••
                          NIKON D200

                          Comment


                          • #14
                            Re: Proficiat aan Dare2fly

                            een dikke proficiat een Dare2fly en de rest van de top 3
                            al was erven een van mijn favorieten jammer dat je net niet op het podium staat
                            Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                            Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                            Comment


                            • #15
                              Re: Proficiat aan Dare2fly

                              Van harte gefeliciteerd date2fly met je lentegroene inzending ...
                              Mijn fotowebsite : www.filover.be

                              Comment

                              Working...
                              X