Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flood control

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Flood control

    Telkens ik een bericht wil posten, na een preview gedaan te hebben krijg ik volgende boodschap :

    There has been a problem!

    Sorry! We have flood control activated.
    You cannot post within 30 seconds of your last post.
    Please try again after this period of time elapses.


    Ik heb dit vroeger nooit gehad...
    Ben ik de enige ?
    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

  • #2
    Dama ik begrijp er ook niets van, maar ga het voor je uitzoeken.

    Comment


    • #3
      Vorige week had ik hetzelfde probleem, gewoon even gewacht en dan de post opnieuw gemaakt... Het is echter wel vervelend als je het krijgt.
      Canon 10D, glass, flashes & extra's
      Fuji S602Z & extra's
      www.CooMa.be BD0176BE

      Comment


      • #4
        Flood control wil zeggen dat er eigenlijk wordt tegengehouden dat je binnen de 30 sec een nieuwe post doet. Dit is een soort bescherming tegen mensen die het forum willen spammen of zo (neen jij daarom niet) en dus binnen x aantal tijd (zeer snel dus) heel veel postings willen doen. Door deze bescherming moeten ze tussen elke post 30 seconden laten. Dat is het zowat kort uitgelegd. Kortom: je moet gewoon tussen twee postings altijd minimum 30 seconden laten
        .:www.shadowarts.be:.

        Comment


        • #5
          Dat wist ik wel...
          Het gaat slechts over 1 posting.
          Maar als ik eerst een preview bekijk, en dan verstuur ik de posting, krijg ik reeds deze melding. Het is alsof de preview ook als post mee speelt. Foutje ?...
          Originally posted by BD Moderator Showcase
          Flood control wil zeggen dat er eigenlijk wordt tegengehouden dat je binnen de 30 sec een nieuwe post doet. Dit is een soort bescherming tegen mensen die het forum willen spammen of zo (neen jij daarom niet) en dus binnen x aantal tijd (zeer snel dus) heel veel postings willen doen. Door deze bescherming moeten ze tussen elke post 30 seconden laten. Dat is het zowat kort uitgelegd. Kortom: je moet gewoon tussen twee postings altijd minimum 30 seconden laten
          www.damafoto.be
          Facebook Damafoto

          Comment


          • #6
            Originally posted by Dama
            Dat wist ik wel...
            Het gaat slechts over 1 posting.
            Maar als ik eerst een preview bekijk, en dan verstuur ik de posting, krijg ik reeds deze melding. Het is alsof de preview ook als post mee speelt. Foutje ?...
            Hebben nog mensen dit probleem in combinatie met de 'preview' functie?
            --
            Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

            Comment


            • #7
              Testje gedaan in het testforum, zowel met IE6.0 en Opera 7.03 geen probleem Sven.

              Testjes zijn gedeleted, btw.

              Hombre

              Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

              Comment


              • #8
                Zonet 2 testjes gedaan op Testforum, eens met en eens zonder ZoneAlarm. Allebei gelukt.

                Edit : ook nu na preview geen 'flood control' message

                Nochtans deze avond wel al op bv posts in SD-forum Snap het niet...
                Ik doe heel vaak een preview om eens snel te overlezen. Dus ook nogal vaak Flood Control message.
                Maar blijkbaar ben ik de enige ??
                www.damafoto.be
                Facebook Damafoto

                Comment

                Working...
                X