Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe layout website...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe layout website...

    ...is het wat?

    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site


  • #2
    Re: Nieuwe layout website...

    Ben eerlijk gezegd niet zo'n fan van de achtergrond, maar dat is persoonlijk, dus laat dat even terzijde.

    Maar ... als ik de site in FireFox bekijk op mijn scherm staat de titel in de header helemaal links afgelijnd terwijl de links helemaal rechts staan, dus waarschijnlijk dynamische layout ... maar je footer staat centraal afgelijnd terwijl de inhoud te ver naar links staat : link naar capture

    Toch eens even naar je style sheet layout kijken vrees ik

    Mark
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe layout website...

      Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
      Maar ... als ik de site in FireFox bekijk op mijn scherm staat de titel in de header helemaal links afgelijnd terwijl de links helemaal rechts staan, dus waarschijnlijk dynamische layout ... maar je footer staat centraal afgelijnd terwijl de inhoud te ver naar links staat : link naar capture

      Toch eens even naar je style sheet layout kijken vrees ik

      Mark
      hey Mark,

      bedankt voor de opmerking... in de footer gebruik ik nog geen stylesheet omdat ik er niet uit ben of ik de copyright best rechts of links zet. Heb hem dan nu maar effe gecentreerd

      Daar zal ik dus nog mee moeten testen wat het beste uitkomt

      die achtergrond is inderdaad persoonlijk ja

      ter info : is een aangepaste layout van pixelpost...
      With Canon, I can (or at least try)
      Photastic.be ~ Passion for the picture
      Nieuwe site

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwe layout website...

        Mja, ik zou het toch nog eens herbekijken als ik jou was.

        Vooral die uitlijningen zijn heel raar.
        - afhankelijk van de grootte van de foto verspringen de knopjes "vorige, volgende, verberg extra's" de hele tijd.
        - ik weet ook wel dat er een logica zit in de uitlijning, maar op het eerste zicht lijkt alles gewoon kriskras door elkaar op het scherm te staan. En daardoor lijkt het ipv uitgelijnd een beetje rommelig.

        Comment


        • #5
          Re: Nieuwe layout website...

          Ik vond je vorige layout beter.. beetje meer overzichtelijker als nu.

          Comment


          • #6
            Re: Nieuwe layout website...

            Oorspronkelijk geplaatst door al murphy Bekijk bericht
            Mja, ik zou het toch nog eens herbekijken als ik jou was.

            Vooral die uitlijningen zijn heel raar.
            - afhankelijk van de grootte van de foto verspringen de knopjes "vorige, volgende, verberg extra's" de hele tijd.
            - ik weet ook wel dat er een logica zit in de uitlijning, maar op het eerste zicht lijkt alles gewoon kriskras door elkaar op het scherm te staan. En daardoor lijkt het ipv uitgelijnd een beetje rommelig.
            ben ik vandaag ook achtergekomen... heeft te maken met 2 feiten : grootte foto's niet consistent landscape vs portret.
            Ik moet dus zien om dat op een of andere manier vast te zetten zodat de links aan de rechterkant niet verschuiven...
            With Canon, I can (or at least try)
            Photastic.be ~ Passion for the picture
            Nieuwe site

            Comment


            • #7
              Re: Nieuwe layout website...

              De hyperlinks rechts bovenaan zijn onduidelijk. Ik heb eerst uw hele reeks foto's moeten bekijken eer ik er achter was dat er op de site nog andere pagina's waren ('t zijn wel schoon foto's trouwens!).

              De size kunt ge misschien oplossen door ze allemaal even groot te maken met een transparante achtergrond, met daar binnenin de foto zelf. Dan blijft alles qua links netjes staan.

              Comment


              • #8
                Re: Nieuwe layout website...

                Oorspronkelijk geplaatst door Galdie Bekijk bericht
                De size kunt ge misschien oplossen door ze allemaal even groot te maken met een transparante achtergrond, met daar binnenin de foto zelf. Dan blijft alles qua links netjes staan.
                Yep, die muismaneuvers zijn er teveel aan.
                Is het normaal dat ik de laatste foto het eerst te zien krijg, of is dit een aprilgrap?
                Vriendelijke groet,

                Jos

                Comment


                • #9
                  Re: Nieuwe layout website...

                  Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                  Yep, die muismaneuvers zijn er teveel aan.
                  Is het normaal dat ik de laatste foto het eerst te zien krijg, of is dit een aprilgrap?
                  jah, ben eraan het denken om een addon te installeren zodat je met de pijltoetsen kan navigeren...

                  nee, hij toont standaard de meest recente foto op de homepage.

                  Galdie, misschien nog geen slecht idee ivm de size & positie...
                  With Canon, I can (or at least try)
                  Photastic.be ~ Passion for the picture
                  Nieuwe site

                  Comment

                  Working...
                  X