Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mintzkov in het depot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mintzkov in het depot

    Het was mijn tweede keer dat ik aan concertfotografie deed.
    Wat vinden jullie er van?


    Last edited by Roberto; 29 maart 2010, 18:10. Reden: beter geresized bd sizer stond verkeerd ingesteld
    Canon 5D/Canon 400D/50mm f 1.8/Canon 24-70 L f2.8/ Canon 85 mm f 1.8/ 55-250 mm f 4.0-5.6/ 430 EXII
    Flickr

  • #2
    Re: Mintzkov in het depot

    Wat achteruit?
    Met wat voor een vreselijk programma resized gij?

    Ik vind de foto niet zo gewelidg eigenlijk. Rechts staat er iemand half op, links staat er iemand half op, de zanger en die dude vanachter zijn afgesneden op hun knieën en vanboven laat je net iets te veel ruimte imo... de zanger staat ook vrij centraal op de foto...
    http://www.driesrengle.be - /portfolio - /huwelijksfotografie - Alles met een zwaar overpriced digitaal wegwerpkodakske

    Comment


    • #3
      Re: Mintzkov in het depot

      Oorspronkelijk geplaatst door Dresse Bekijk bericht
      Wat achteruit?
      Met wat voor een vreselijk programma resized gij?

      Ik vind de foto niet zo gewelidg eigenlijk. Rechts staat er iemand half op, links staat er iemand half op, de zanger en die dude vanachter zijn afgesneden op hun knieën en vanboven laat je net iets te veel ruimte imo... de zanger staat ook vrij centraal op de foto...
      volledig mee eens

      en dergelijke beeldkwaliteit is ook showcaseonwaardig
      neem de tijd en energie voor een degelijke resize
      mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

      IMac/IPad/Mac Air 
      D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

      Comment


      • #4
        Re: Mintzkov in het depot

        tamelijk lichte foto, en toch de nodige ruis. KOn je niet wat zakken in de ISO? OF heb je niet nabewerkt? Welke zijn de exif gegevens?
        Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
        www.musicinframe.be

        Comment


        • #5
          Re: Mintzkov in het depot

          Het gebeurde allemaal behoorlijk vlug, daarom had ik niet echt de tijd om de iso te veranderen.

          Iso: 800
          F: 3,2
          1/10

          Ik heb de foto ook niet nabewerkt,.
          Canon 5D/Canon 400D/50mm f 1.8/Canon 24-70 L f2.8/ Canon 85 mm f 1.8/ 55-250 mm f 4.0-5.6/ 430 EXII
          Flickr

          Comment


          • #6
            Re: Mintzkov in het depot

            de nu aangepaste foto is al veel beter maar ik zou links en rechts zelfs nog wat durven wegsnijden...
            Knap dat je op 1/10 die scherpte kan krijgen.
            http://www.driesrengle.be - /portfolio - /huwelijksfotografie - Alles met een zwaar overpriced digitaal wegwerpkodakske

            Comment


            • #7
              Re: Mintzkov in het depot

              met een wide met IS kan je wel zakken in tijd, maar 1/10 is wel scherp. Nog even door de ruisonderdrukking trekken en een beetje verscherpen en je bent er bijna. Hoek en perspectief kan je niet meer veranderen natuurlijk.
              Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
              www.musicinframe.be

              Comment


              • #8
                Re: Mintzkov in het depot

                kzal hem morgen nog eens wat aanpassen
                Canon 5D/Canon 400D/50mm f 1.8/Canon 24-70 L f2.8/ Canon 85 mm f 1.8/ 55-250 mm f 4.0-5.6/ 430 EXII
                Flickr

                Comment


                • #9
                  Re: Mintzkov in het depot

                  Ik zag er toch nog iets in, en heb (op basis van jouw vierkante jpg) even wat bijgetrokken. Als je'm weg wil, geef je maar een gil.

                  Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                  www.musicinframe.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Mintzkov in het depot

                    ik vind de compo van de foto die er nu staat wel ok
                    ok, zit wat ruis in die je er nog wel kan uithalen via noise ninja of iets dergelijks.
                    foto lijkt me wel oververscherpt?
                    With Canon, I can (or at least try)
                    Photastic.be ~ Passion for the picture
                    Nieuwe site

                    Comment


                    • #11
                      Re: Mintzkov in het depot

                      Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
                      ik vind de compo van de foto die er nu staat wel ok
                      ok, zit wat ruis in die je er nog wel kan uithalen via noise ninja of iets dergelijks.
                      foto lijkt me wel oververscherpt?
                      Heeft idd. iets te veel... maar ja, is maar effe raprap gedaan.
                      Mits beetje zorg en van origineel vertrekkend kan dat nog een stuk beter (een 480 bij 720 rechtgezette crop terug naar 600 * 900 rekken en dan nog eens verscherpen en al... ).
                      Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                      www.musicinframe.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Mintzkov in het depot

                        Ik zal er rekening mee houden, bedankt voor de tips
                        Canon 5D/Canon 400D/50mm f 1.8/Canon 24-70 L f2.8/ Canon 85 mm f 1.8/ 55-250 mm f 4.0-5.6/ 430 EXII
                        Flickr

                        Comment


                        • #13
                          Re: Mintzkov in het depot

                          Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
                          Heeft idd. iets te veel... maar ja, is maar effe raprap gedaan.
                          Mits beetje zorg en van origineel vertrekkend kan dat nog een stuk beter (een 480 bij 720 rechtgezette crop terug naar 600 * 900 rekken en dan nog eens verscherpen en al... ).
                          had het eigenlijk over het origineel van de TS
                          With Canon, I can (or at least try)
                          Photastic.be ~ Passion for the picture
                          Nieuwe site

                          Comment


                          • #14
                            Re: Mintzkov in het depot

                            ....idd daar is nog wat werk aan......maar het is je vergeven als dit pas je tweede concertshoot is...
                            .... ik was die sukkelaar die op het Mintzkovconcert zijn oordopjes vergeten was....nogmaals bedankt om me uit de nood te helpen.
                            facebook

                            Comment


                            • #15
                              Re: Mintzkov in het depot

                              Geen probleem, hopelijk tot een volgend concert!
                              Canon 5D/Canon 400D/50mm f 1.8/Canon 24-70 L f2.8/ Canon 85 mm f 1.8/ 55-250 mm f 4.0-5.6/ 430 EXII
                              Flickr

                              Comment

                              Working...
                              X