PDA

Volledige versie bekijken : Nieuwe website

luccl65
31 oktober 2003, 00:16
Ik ben reeds een tijdje bezig om mijn web site online te krijgen.
Eindelijk is het zover, hij is nog in brutte vorm en hier en daar zitten nog enkele schoonheids- en spellingsfoutjes, maar deze worden weggewerkt.

http://home.tiscali.be/lucclottemans

Graag julie mening

Omega
31 oktober 2003, 06:53
Hallo Luc,

Even aan het rondkijken geweest op je nieuwe site, en dat zag er goed uit :), en nu maar vullen met foto's ;).
Ik zal er zeker nog naar terug gaan, ik heb het gevoel dat het zeker de moeite waard zal zijn. ;)

Eusie
31 oktober 2003, 07:07
Mooi! Zeker de twee eerste pagina's.
Lekker makkelijk dat de foto's automatisch verversen alleen zou ik de beelden liever wat meer centraal op de pagina zien. Ook vind ik het een beetje jammer van de balk (frame) die zichtbaar is. Die zou ik in dit geval een bijpassend kleurtje geven. Groetjes Eugene

gerda
31 oktober 2003, 07:21
Wawww, dit is een mooi opgebouwd site! Kan bijna niet wachten tot het gevuld is, dan zet ik hem zeker bij mijn favorieten!

Ruve
31 oktober 2003, 07:22
Luc dat ziet er veelbelovend uit!
Heb al je album van het sprookjesbos mogen bewonderen wat heel mooie foto's bevat.

En puntje van opbouwende kritiek misschien: de menu's zou ik in een helderder kleurtje zetten, want deze zijn nu niet zo goed zichtbaar.
Tevens een retour voorzien naar de beginpagina als men een foto-album bekijkt. Maar zoals je reeds aanhaalde is de site nog in volle constructie.

Hopelijk had je er wat aan. In alle geval wens ik je veel succes met je site en je hobby :D :D

platho
31 oktober 2003, 13:38
Hey Luc,

Ziet er heel erg goed uit.
Toch een klein opmerkinkje :
Wanneer je bvb eerst op gomdruk klikt en vervolgens op fotografie of zo stoort het mij persoonlijk een beetje dat de balk bovenaan verspringt. Het zou (maar misschien is dit persoonijk) mooier zijn mocht deze steeds op dezelfde hoogte staan ....

Voor de rest: toppie ;)