Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BD problemen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • BD problemen

    kan niet meer naar showcase, constant time out error, andere forums gaan wel maar ook af en toe time out, en als ze het doen heel heel traag

    noeg iemand die dit heeft vandaag??
    visit my website : http://www.freewallpapersite.com

  • #2
    Originally posted by fredericrom
    kan niet meer naar showcase, constant time out error, andere forums gaan wel maar ook af en toe time out, en als ze het doen heel heel traag

    noeg iemand die dit heeft vandaag??

    Ja, ik ook 'k zit mij dood te ergeren (alé figuurlijk) maar ik geraak niet op showcase en al de anderen gaan hééééééél traaaaaag. Hopelijk is dit snel opgelost want een avond zonder BD dat kan toch niet
    Groetjes Vicky

    Comment


    • #3
      lap zeg...en ik hier maar zoeken welke instelling er niet juist staat aan mijn spiksplinernieuwe pc...

      Stef

      Comment


      • #4
        niet alleen hier, ook een heleboel andere sites (www, ftp,...) draaien stroef...
        Jan
        www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

        Comment


        • #5
          Komt doordat het W32.Sober@mm virus hevig toeslaat sinds gisteren. Ik heb op 2 dagen tijd al een vijftigtal virusmails binnengekregen. Door al die mails die naar iedereen verstuurd worden, geraakt het internetverkeer zwaar verstoord denk ik.

          PS bij mij ook constant problemen om iets te bekijken op dit forum en vele andere sites ...
          :: http://www.dpix.be ::

          Comment


          • #6
            Misschien de zonneregens wel....hihi...

            Hier hebben we er ook last van !
            Canon 60D / Sigma ex 150mm 2.8 macro / Canon 28-105 F4 / Bigma 50-500 / Lowepro Minitrekker /

            Comment


            • #7
              Hier ook veel "last" en idd vooral showcase veel Timeout error's, andere sites toch wat minder vertragend/unaccessable.

              mvg,
              Z900
              Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

              Comment


              • #8
                Komt doordat het W32.Sober@mm virus hevig toeslaat sinds gisteren. Ik heb op 2 dagen tijd al een vijftigtal virusmails binnengekregen. Door al die mails die naar iedereen verstuurd worden, geraakt het internetverkeer zwaar verstoord denk ik.
                krijg er ook constant van die mail, ik begrijp de mensen niet die zo'n mail openen, het ligt er toch vingerdik op dat dit een virus is
                visit my website : http://www.freewallpapersite.com

                Comment


                • #9
                  Originally posted by vicky
                  Originally posted by fredericrom
                  kan niet meer naar showcase, constant time out error, andere forums gaan wel maar ook af en toe time out, en als ze het doen heel heel traag

                  noeg iemand die dit heeft vandaag??

                  Ja, ik ook 'k zit mij dood te ergeren (alé figuurlijk) maar ik geraak niet op showcase en al de anderen gaan hééééééél traaaaaag. Hopelijk is dit snel opgelost want een avond zonder BD dat kan toch niet
                  Het gaat idd traag. Showcase is heel moeilijk rechtstreeks te bereiken maar via de link "active topics" rechstbovenaan geraak je toch (vlotter) aan de topics uit showcase (die sinds je laatste bezoek posts bijgekregen hebben).
                  Mijn fotowebsite : www.filover.be

                  Comment


                  • #10
                    Ligt niet aan de virus, denk ik. Dit probleem van timeout en soms pauzes van 30sec of meer bestaat al veel eerder.
                    Groetjes, Blord

                    Canon 7D en wat lenzen.

                    Comment


                    • #11
                      probleem lijkt van de baan
                      visit my website : http://www.freewallpapersite.com

                      Comment


                      • #12
                        Bij mij is het sinds zondag algemeen zo gesteld met het www ... zelfs mails binnen halen gaat traaaaag

                        Ik heb me hier al rot gezocht op die pc, maar niks te vinden

                        Comment


                        • #13
                          Ik heb hetzelfde Tony maar dan vanaf woensdag

                          Comment

                          Working...
                          X