Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

help ik ben een beginner!!!!!!!!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • help ik ben een beginner!!!!!!!!!

    Hey,

    ik ben volledig nieuw hier en ook een volledige beginner in fotografie.
    Ik wil me graag toespitsten in mooie snelbewegende beelden. Maar aangezien ik een een complete leek ben in deze materie zou ik graag hebben dat er iemand me hier de basis kan leren.

    Mijn bedoeling is foto's vast te leggen van motards of zelfs foto's te nemen als meerijdende duo.

    Ik heb een Olympus E 420 en ik hoop dat dit een goeie aankoop geweest is.

    Kan er aub iemand me helpen of me bijstaan om me dit te leren.

    Mel

    [Mod]Post verplaatst van "Gezocht" naar "Cameras".

    Bij nader inzien is "Algemeen" een betere stek, denk ik toch.[/Mod]
    Last edited by LesC; 23 maart 2010, 22:28.

  • #2
    Re: help ik ben een beginner!!!!!!!!!

    Les 1
    Eerst vragen, dan aankopen.
    Zeg al eerst eens welke lens je hebt en welk budget je hebt voor eventuele aankoop van gepaste lens.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • #3
      Re: help ik ben een beginner!!!!!!!!!

      Pannen en flitsen op het 2de gordijn.
      Je portret: Als ik een foto van je maak, op film ga schilderen met licht,// In gedachten kus ik dan schijnbaar je ogen, je mond, jóu,// En met elke straal, streel ik teder je gezicht.

      Comment


      • #4
        Re: help ik ben een beginner!!!!!!!!!

        Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
        Les 1
        Eerst vragen, dan aankopen.
        Zeg al eerst eens welke lens je hebt en welk budget je hebt voor eventuele aankoop van gepaste lens.

        Ik hoop nu ni dat ik spijt krijg van mijn aankoop.
        Heb 2 lenzen 40-150mm en 14-42mm.