Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HLN.be : Fotograaf zakt door vloer in oude mijngebouw Beringen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • HLN.be : Fotograaf zakt door vloer in oude mijngebouw Beringen

    Fotograaf-zakt-door-vloer-in-oude-mijngebouw-Beringen

    Iemand misschien die hier lid is...?
    Flickr Photopage

  • #2
    Re: HLN.be : Fotograaf zakt door vloer in oude mijngebouw Beringen

    Oorspronkelijk geplaatst door "HLN.be
    Het oude mijngebouw aan de Koolmijnlaan in Beringen kan gevaarlijk zijn voor mensen die zonder zich aan te melden er rondlopen


    Voor zij die er rondlopen nadat ze zich aangemeld hebben is het er niet meer gevaarlijk...?

    Mvg,
    Frederic

    Comment


    • #3
      Re: HLN.be : Fotograaf zakt door vloer in oude mijngebouw Beringen

      Oorspronkelijk geplaatst door Red Baron Bekijk bericht
      Fotograaf-zakt-door-vloer-in-oude-mijngebouw-Beringen

      Iemand misschien die hier lid is...?
      Aangezien de fotograaf van Henegouwen is, denk ik dat de kans klein is dat hij hier lid is... Walen en Nederlands


      Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht


      Voor zij die er rondlopen nadat ze zich aangemeld hebben is het er niet meer gevaarlijk...?

      Mvg,
      Frederic
      Misschien dat de eigenaar dan weet te zeggen: Ga niet naar die kamer of gangpad, die staat op in storten
      "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
      500px

      Comment


      • #4
        Re: HLN.be : Fotograaf zakt door vloer in oude mijngebouw Beringen

        ik ga daar wel ns fotograferen, en feitelijk is de algemene regelen daar "niet binnen"

        alleen voor huwelijksreportage's en dan nog..

        als je de achterwand bekijkt is die inderdaad zo erbarmerlijk dat ik er niet eens in zou willen !
        Canon - Elinchrom - Pocketwizard - Sandisk - Lastolite are some of the brands i use...

        Comment


        • #5
          Re: HLN.be : Fotograaf zakt door vloer in oude mijngebouw Beringen

          Wel een geluk dat hij niet alleen is gegaan en hij onmiddelijk hulp kreeg ... Ongelukken gebeuren , laten we voor hem hopen dat hij er snel bovenop komt , zou ik niemand wensen

          Comment


          • #6
            Re: HLN.be : Fotograaf zakt door vloer in oude mijngebouw Beringen

            Oorspronkelijk geplaatst door Sancho- Bekijk bericht
            Aangezien de fotograaf van Henegouwen is, denk ik dat de kans klein is dat hij hier lid is... Walen en Nederlands
            Beetje ongepast, niet?
            www.focusfotografie.be
            www.facebook.com/eviwilmus

            Comment


            • #7
              Re: HLN.be : Fotograaf zakt door vloer in oude mijngebouw Beringen

              Oorspronkelijk geplaatst door Evi Photo Bekijk bericht
              Beetje ongepast, niet?
              Misschien niet zo beleefd ja, maar wel realiteit. Hoeveel Franstaligen zijn actief op BD of een anderstalig forum ?
              David Leemans
              Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

              Comment


              • #8
                Re: HLN.be : Fotograaf zakt door vloer in oude mijngebouw Beringen

                Oorspronkelijk geplaatst door Evi Photo Bekijk bericht
                Beetje ongepast, niet?
                Ik zou niet weten waarom? Ik kom dagelijks in contact met Waalse mensen, en 90% spreekt GEEN WOORD nederlands... (Terwijl ze makkelijk klagen als ons frans iets minder is)

                Ik heb niks tegen Walen die nederlands proberen te spreken, en ik zou het zeer tof vinden als de fotograaf hier op het forum komt (minder tof is zijn ongeval natuurlijk!!).
                "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                500px

                Comment


                • #9
                  Re: HLN.be : Fotograaf zakt door vloer in oude mijngebouw Beringen

                  Misschien niet zo beleefd ja, maar wel realiteit. Hoeveel Franstaligen zijn actief op BD of een anderstalig forum ?
                  Ik ben franstalig en kom dagelijks een kijkje nemen op BD.
                  Spijtig dat wij dagelijks geconfronteerd worden met zo'n reacties (niet alleen hier natuurlijk)
                  Een fototoestel (van zwart plastiek :D)

                  Comment


                  • #10
                    Re: HLN.be : Fotograaf zakt door vloer in oude mijngebouw Beringen

                    Ik las dit weekend het artikel nog in de "Shoot", over abandoned places...
                    Daar zei de fotograaf ook dat het dikwijls gevaarlijk is....
                    Om dan nu te horen dat er iemand daadwerkelijk een ongeval gehad heeft, dat doet me toch wel kippenvel krijgen...

                    Comment


                    • #11
                      Re: HLN.be : Fotograaf zakt door vloer in oude mijngebouw Beringen

                      Oorspronkelijk geplaatst door BrunoG Bekijk bericht
                      Ik ben franstalig en kom dagelijks een kijkje nemen op BD.
                      Spijtig dat wij dagelijks geconfronteerd worden met zo'n reacties (niet alleen hier natuurlijk)
                      Ik heb ongelooflijk veel respect voor franstalige mensen die (zelfs al is het heel gebrekkig) proberen of kunnen nederlands spreken. Maar ik woon aan de Belgische kust en werk daar in een treinstation en daar word ik dagelijks geconfronteerd met zulke mensen die niet eens de moeite doen om een woord nederlands te spreken.

                      En dat zijn niet enkel toeristen, ook mensen die al 20jaar hier wonen en daar komt mn haar van recht

                      Ik mag niet iedereen over dezelfde kam scheren, maar door dagelijkse ervaring komt een mens tot zulke conclusies.
                      "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                      500px

                      Comment

                      Working...
                      X