Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Number five is alive...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Number five is alive...

    The poll of course :

    http://forcedf.xs4all.nl/photopoll.php


  • #2
    tja.....hebbie niet gewoon ja of nee............

    tssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

    mvg,
    Z900
    Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

    Comment


    • #3
      Zo dat was het weer.
      Groeten Omega.

      www.digiwaart.nl

      Comment


      • #4
        Stemmen begint een routine te worden, al moet je er wel serieus bij nadenken.

        Comment


        • #5
          Stem uitgebracht. Wat konden we weer winnen?
          :: http://www.dpix.be ::

          Comment


          • #6
            Oef... was dat werken zeg, krijgen we voor al die inspanningen nu ook een korting op uw nieuw boek Erik??

            Comment


            • #7
              voila mijn stemmeke staat er weer bij
              Respect begint bij uzelve

              Comment


              • #8
                Originally posted by teddy-bear
                Oef... was dat werken zeg, krijgen we voor al die inspanningen nu ook een korting op uw nieuw boek Erik??
                Korting zeg je? Ik wil geld toe als ik het boek bestel!
                Ondanks mijn afschuw voor de meeste kaders heb ik hier met een serieuze blik naar moeten kijken, je zou er spontaan van aan de drank gaan..
                Borreltje heb ik ook al maanden van Erik tegoed maar hij heeft het te druk met kaders

                Erik, weet jij wel wat je je medemens aandoet?

                Comment


                • #9
                  Oooooooooooooo , maar daar kennen jullie mijn mening !!
                  Ik haat kaders in een foto. Kaders horen niet IN een foto; ze horen OM een foto aan de muur, is dus mijn einige keuze.

                  Dat is wel mijn eigen mening, en vele zullen 't daar niet mee eens zijn.
                  Maar al vanin het prille begin van fotobewerking, vond ik die virtueele kaders niet in een foto passen.
                  Een foto moet het object weergeven. Een witte of gekleurde boord eromheen beïnvloed het element en hoofdobject van de foto te sterk.
                  Ikzelf zal nooit een kader rond een foto van mij plaatsen. (Al heb ik er wel eens een workshop over gegeven...)
                  Als je de foto aan de muur hangt, dan heb je er een kader omheen om de foto te scheiden van het behangpapier en gordijnen.
                  Als je een foto op je monitor bekijkt heb je zulke namaakkaders niet nodig... Je hebt de rand van je monitor al als kader.
                  Dus als ik een mooie foto met zo'n kader zie... zeg ik:
                  "Mooie foto, maar spijtig van die lelijke boord eromheen".

                  Comment


                  • #10
                    Mic, hij blijft goed .
                    Ik ben het ook wel grotendeels met je eens. Meestal vind ik kaders eerder storend dat dat ze iets aan een foto toevoegen.
                    Meer foto's op Mukblog

                    Comment


                    • #11
                      Overigens voor alle duidelijkheid: die polls zijn geen "beoordeel mijn foto". Je hoeft de foto's niet mooi te vinden. Het gaat er gewoon om wat je ervan vindt en welk antwoord het dichtst bij je mening ligt.

                      Dus zoooo moeilijk is het niet toch? Hoewel...

                      ps. Uiteraard heb ik ook geantwoord
                      Meer foto's op Mukblog

                      Comment


                      • #12
                        Pollekes vind ik goed, heel goed, alleen, men zou wel niet als medespeler in dit forum mogen aangeven waarop men heet gestemd en waarom. Het stemt bij velen tot nadenken ... en dit kan de polling ernstig beïnvloeden.
                        Allee, ik heb op het beste gestemd omdat ik dat nu het beste vind. U ook ?
                        https://www.fotospotter.be
                        Je suis content d’être heureux

                        Comment


                        • #13
                          En ook ik heb weer mijn mening gegeven
                          Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                          Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by wimvan
                            Pollekes vind ik goed, heel goed, alleen, men zou wel niet als medespeler in dit forum mogen aangeven waarop men heet gestemd en waarom. Het stemt bij velen tot nadenken ... en dit kan de polling ernstig beïnvloeden.
                            Allee, ik heb op het beste gestemd omdat ik dat nu het beste vind. U ook ?
                            Waaahahaahhaaa !Dat is nu juist mijn bedoeling... Mensen te beïnvloeden.
                            Maar iedereen bij BD weet dat mic kaders haat en Fanta lekker vind...
                            (Ben eigenlijk toch een rare kwibus... en daar gaan jullie workshops van te zien krijgen????? Liever jij dan ik)

                            Maar je hebt wel gelijk... 't feit dat je over de Poll kan zeveren beinvloed sommige hun stem.
                            Zeker als ze weten dat mic het niet mooi vind, gaan velen het ook niet mooi vinden...
                            Maar ik vind dit stempolgedrag wel leuk.
                            Een heel knap initiatief van Erik. Laat ze maar komen.

                            Comment


                            • #15
                              Ziezo Erik, weer een "polleke" volbracht ... was inderdaad een doordenkertje Wat ik ook verwacht van jou
                              http://www.ruve.be

                              Comment

                              Working...
                              X