PDA

Volledige versie bekijken : Fight Club C

gNo
20 maart 2010, 14:39
Hallo, Heb deze van Bart geschoten, en is niet dadelijk een plaatje om bij modellen te zetten denk ik,Vandaar dat ik hem hier maar plaats ,is het wat??

http://i44.tinypic.com/1zb6hhs.jpg

Alvast bedankt voor het kijken,

Groetjes

jeannot

SMcLean
20 maart 2010, 14:45
DOF, omzetting, de kleuren... :G
de handen vind ik niet meteen nodig... een closeup van het gezicht was vr my al voldoende
mr zeker een geslaagde plaat :G

KvP
20 maart 2010, 14:46
Gave kop :G

tantine
20 maart 2010, 15:01
De scherptediepte vind ik hier wel mooi, .....maar die voorste hand vind ik een beetje te dof en vraagt wel wat teveel aandacht...en wat hangt er aan die handschoen...een ring of zo....had die misschien ook weggecloond!! Maar dat is mijn mening hoor!!
Voor de rest vind ik dit wel een heel geslaagde foto....zijn blik...wawh...zijn uitdrukking, de bewerking...ja...zie ik graag!!
Mooi!!:G
Gr Pascale

Control-Z
20 maart 2010, 16:27
ik vind het een goede foto, zowel de opname als de bewerking. :G

IL Corvo
20 maart 2010, 20:13
Gave foto en bewerking. Ik heb toch 2 dingetjes die de foto denk ik zou kunnen verbeteren. Het licht een ietsje anders doen zodat die rechter schouder wat minder licht krijgt en er meer aandacht naar het gezicht gaat. En z'n handen intapen.

XiNiX
20 maart 2010, 20:57
Zeer sfeervol, mooie kleuren.

De blik in zijn ogen zegt meer dan genoeg, en zou ook die handschoenen weggelaten hebben. Desnoods gewoon gebalde vuisten.
Prachtwerk!

Henk47
21 maart 2010, 01:49
Geslaagd :G
Henk

Nena
21 maart 2010, 06:38
Ik ben al vaak komen kijken, prachtige karakterkop heb je hiervan gemaakt !
Ik twijfel met je andere post in zwar/w. ik denk toch dat ik voor deze ga.
:G

G.R.
21 maart 2010, 08:29
Heb deze een paar maal bestudeert en vind hem heel attractief. De mime, de linkerhand(schoen) die precies vlak op je afkomt. Belichting op rechterschouder iets minder ? Maar een serieuze vraag: wat betekenen die korrels op de linkerschouder, die blijven steeds mijn blik vangen en werken storend ? Toch boeiende opname:G
grt.hogteneer

Frakske
21 maart 2010, 08:45
Knappe foto :G
Al heb ik toch het gevoel dat het "model" eerder binnenpretjes heeft dan echt geconcentreerd kijkt om er een lap op te geven :)
Lichtvoering en bewerking prima
Ik had het kettingje achterwege gelaten, dat wat eraan hangt stoort wat en de sproeten op de linkerschouder trekken ook je aandacht weg, die had je misschien beter vervaagd ?

frans

doudeke
21 maart 2010, 11:08
Voor mij ziet hij er toch uit of hij best iemand een paar klappen wil verkopen, maar ook
alsof hij zelf al heel wat ge´ncasseerd heeft. Prachtige kop :G

frankyboy
21 maart 2010, 12:44
een mooie kop en mooi bewerkt :G

grt Frank

Joeri De Grande
21 maart 2010, 20:38
Superplaat, wou dak ook es de kans had om zo'n sterke kop te trekken. :G

BrigitteVH
22 maart 2010, 20:37
Zeker prachtig, die indringende blik in zijn ogen. Het licht dat erin valt.
Zeer goede keuze vwb met minimale kleurgebruik.
Mooi licht/donker contrast.
Complimenten!

Werdeco
26 maart 2010, 20:44
Knap shot! Super hoe het contrast de ruwheid van het onderwerp accentueert...

Jacobs Pascal
27 maart 2010, 08:20
Jeannot das een sterke plaat jong.:G:G