Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kant en klare websites voor beginners

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kant en klare websites voor beginners

    Is het mogelijk om ergens vandaan een website te kopieren volgens voorbeelden ofzo. Ik weet nl. nog niets van het zelf bouwen. Ik wil het graag leren maar het zou makkelijk zijn om met een voorbeeld te beginnen. Ik wil er foto's en informatie op plaatsen.

  • #2
    OK, de meesten zullen me hier doodslaan, maar ikzelf ken ook niets van websites bouwen (HTML is chinees voor mij en het interesseerd me volledig niet om het aan te leren) dus dan gebruik je frontpage van microsoft, door velen een vervloekt programma maar je maakt er een site in op alsof het kinderspel is, een beetje combinatie word-powerpoint met wat extraatjes.
    Mijn site is dan ook oersimpel, maar je kan met frontpage wel verdergaan hoor, en je kan met frontpage websites openen op het internet en zo zien welke html enz... ze gebruiken.
    Een andere optie is dreamweaver, heel populair en goed maar iets omslachtiger om het aan te leren (daarom ik het ook niet doe wegens te weinig intresse)
    visit my website : http://www.freewallpapersite.com

    Comment


    • #3
      Hallo Maarten...
      Ja, dat Frontpage! Ik werk er zelf ook mee maar wil er eigenlijk graag weer vanaf. Dat zijn geen programma's voor jou lijkt mij. Nu ben ik het even kwijt maar daar is een goedkoop programma dat heet WebPro en is bijna in elke Pc winkel verkrijgbaar. Nou, makkelijker pagina's in elkaar steken bestaat bijna al niet. Een kind van 10 kan hier mee aan de slag en het ziet er nog prima uit ook! WebPro dus! Ik zie het resultaat wel een keertje! Succes Groeten Eugene
      Eugene

      Nikon D100 / Nikkor AF-S 17-35 f2.8 IF ED / AF-S 80-200 f2.8 IF ED / Sigma 180 mm Apo Macro HSM / SB-80DX

      Comment


      • #4
        en een tip (ik zou 't ook niet mogen zeggen) is ... zie je iets dat je bevalt ... met de rechtermuisknop op de pagina (niet op een foto) klikken en dan "view source" klikken en voila, de code copieren ;-)

        lang leven notepad voor een site te maken !

        Comment


        • #5
          Als je alleen maar foto's met thumbsize pictures wilt gaan tonen, kan ik je Breezebrowser aanraden. Die maak verschillende layouts van jouw foto's die kant en klaar worden gemaakt voor upload. Heel handig als je veel foto's hebt.
          Groetjes, Blord

          Canon 7D en wat lenzen.

          Comment


          • #6
            Als je albums wil maken met thumbs kan je JALBUM gebruiken.
            Volledig gratis en volledig configureerbaar.


            Originally posted by Allagamma
            Is het mogelijk om ergens vandaan een website te kopieren volgens voorbeelden ofzo. Ik weet nl. nog niets van het zelf bouwen. Ik wil het graag leren maar het zou makkelijk zijn om met een voorbeeld te beginnen. Ik wil er foto's en informatie op plaatsen.
            Greetz,

            Comment


            • #7
              kopieer gewoon de complete inhoud van een goeie website.

              probeer vooral niet zelf iets te verzinnen, je creativiteit uit te leven of moeite te doen.

              dit geldt ook voor foto's. zie je een mooie foto, probeer hem dan zo nauwkeurig mogelijk na te maken.
              ToM.___ //Fuji s602.
              www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
              It goes to 11 you know? 1 louder.

              Comment


              • #8
                Originally posted by tom314
                kopieer gewoon de complete inhoud van een goeie website.

                probeer vooral niet zelf iets te verzinnen, je creativiteit uit te leven of moeite te doen.

                dit geldt ook voor foto's. zie je een mooie foto, probeer hem dan zo nauwkeurig mogelijk na te maken.
                En wacht dan rustig tot de eigenlijk maker zich meldt om schadevergoeding te eisen ivm schending copyright!
                Succes
                ***Canon 300D * kitlens * ...

                Comment


                • #9
                  kijk hier eens http://home.concepts-ict.nl/~michael1/

                  Comment


                  • #10
                    PhilippeVDP wil dringend een proces aan zijn been geloof ik....

                    Comment


                    • #11
                      Sibo

                      bedankt voor deze site
                      ik ga deze eens goed door lezen.
                      Canon 30D- Canon 70-200mm L F2.8 IS USM / Canon 24-105 F4 L USM IS/ speedlite 430EX

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by PhilippeVDP
                        en een tip (ik zou 't ook niet mogen zeggen) is ... zie je iets dat je bevalt ... met de rechtermuisknop op de pagina (niet op een foto) klikken en dan "view source" klikken en voila, de code copieren ;-)

                        lang leven notepad voor een site te maken !
                        beter goed gegapt dan slecht gemaakt.zo ben ik ook begonnen.(en soms nog wel)
                        "Een mening hebben kan dodelijk zijn"

                        Comment


                        • #13
                          Toch vreemd hoe sommigen met copyrights omspringen. Wanneer er een foto gepikt wordt dan staat het land op zijn kop maar er wordt wel aangeraden om site's over te nemen. Denken jullie dat hier geen copyright op zit ofzo?
                          Gallery: http://www.fotogallerij.be

                          Comment


                          • #14
                            Als je niks snapt van HTML taal, kan je beter niet de site kopieren. Aan een gekopieerde site moet je ook veel handelingen verrichten, om aan jouw wensen te voldoen.
                            Groetjes, Blord

                            Canon 7D en wat lenzen.

                            Comment


                            • #15
                              voor alle duidelijkheid:

                              mijn "raad" was ironisch bedoeld hé.

                              Je kan je laten inspireren, maar als je alles maar nadoet en jat, ben je niet meer dan een onnozele circusaap.
                              ToM.___ //Fuji s602.
                              www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
                              It goes to 11 you know? 1 louder.

                              Comment

                              Working...
                              X