Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Teller challengfoto's niet juist?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Teller challengfoto's niet juist?

    Hey juppekes

    Ik krijg maar 38 foto's te zien in de challenge, en de teller heeft er 39 aan

    Bij het raten heeft hij ook 39 foto's aan

    Of is de teller rapper dan de foto's
    Bootjes

  • #2
    Re: Teller challengfoto's niet juist?

    Deze al gelezen, juppeke?
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Teller challengfoto's niet juist?

      De teller is juist hoor.

      Maar het klopt wel wat Mriya opmerkt dat de teller op 39 staat en men maar 38 foto's in de Challenge kan zien.

      Dit is heel eenvoudig te verklaren.

      Als de teller op 39 staat betekent dit dat er 39 foto's werden ingestuurd.

      Als ondanks de teller welke op 39 staat men maar 38 foto's in de Challenge kan waarnemen, betekend dit dat er nog 1 foto door mij moet worden gevalideerd.

      Soms kan ik om de een of andere reden een foto nog niet valideren, omdat mogelijk de foto niet voldoet aan de Challenge voorschriften. Voldoet een foto mogelijk niet aan de Challenge voorschriften maar er is twijfel, dan wordt aan de inzender een bericht gestuurd. Bij twijfel wordt de foto niet geweigerd maar laat ik de foto staan op de server in afwachting van een antwoord van de inzender. Dit tot ik zekerheid heb of de foto al dan niet voldoet aan de voorschriften. Voldoet de foto dan wordt de inzending gevalideerd en komt de teller gelijk (= 39) te staan met het aantal geplaatste foto's in de Challenge (= 39). Voldoet de foto niet aan de voorschriften dan wordt de inzending geweigerd en komt in dit geval de teller ook terug gelijk (= 38) aan het aantal geplaatste foto's in de Challenge (= 38).
      Spookys Fotoweb
      BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

      Comment


      • #4
        Re: Teller challengfoto's niet juist?

        Oorspronkelijk geplaatst door spooky Bekijk bericht

        Als ondanks de teller welke op 39 staat men maar 38 foto's in de Challenge kan waarnemen, betekend dit dat er nog 1 foto door mij moet worden gevalideerd.
        en dat had je hier al een keer (aan mij) uitgelegd hè.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment

        Working...
        X